#1
Ik neem ondertss bijna een jaar 3 mg bromozepam is het nuttig om over te schakelen naar diazepam om de bromo af te bouwen?
3 mg is waarsch niet veel maar ik ben nogal gevoelig voor medicatie.
bedankt om ff mee te denken.
3 mg is waarsch niet veel maar ik ben nogal gevoelig voor medicatie.
bedankt om ff mee te denken.