#1
Een kennis van mij heeft ook een tijd geleden een Gastric Bypass gehad en die gebruikt af en toe X zonder problemen.
Ik geloof dat ze altijd met een halfje (90mg) begint.
Als je er nieuw mee bent is het eerst van belang te weten hoeveel mg er in de pillen zot die je gebruikt.
En dan te kijken wat voor jouw lichaamsgewicht een goede dosering is.
Halfjes of kwartjes zegt niet zoveel als je het aantal mg niet weet namelijk.
Ik geloof dat ze altijd met een halfje (90mg) begint.
Als je er nieuw mee bent is het eerst van belang te weten hoeveel mg er in de pillen zot die je gebruikt.
En dan te kijken wat voor jouw lichaamsgewicht een goede dosering is.
Halfjes of kwartjes zegt niet zoveel als je het aantal mg niet weet namelijk.