Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKun je mdma slammen

Kun je mdma slammen

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ape zei:
Ja fysiek gezien kan het, maar dat is natuurlijk niet wat Swennie Boy bedoelt. Als een google zoekopdracht op de eerste pagina niks relevant laat zien dan is het antwoord gewoon nee meestal :tongueout:

Hier op DF ook 0 posts over MDMA slammen. Je zou denken dat iemand het in 22 jaar drugsforum bestaan wel geprobeerd had. Er is een reden waarom er weinig tot geen over te vinden is.
Klik om te vergroten...
Kan er inderdaad weinig op reddit over vinden dus dan is het zeer ongebruikelijk inderdaad, your right
DF ga ik sowieso niet naar injecteren zoeken hahah
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
swennie boi zei:
Ik heb toevallig afgelopen week ketamine in spier gespoten. Had verwacht dat het wel even zou duren voor je er iets van zou merken maar dus niet. Kon de spuit nog maar net wegleggen en BOEM. Miss teveel gebruikt maar echt iets meer dan een uur totaal van de wereld geweest. Complete k-hole ervaring. Van alles wat ik gedaan en probeerd heb de meest slechte ervaring tot nu toe.
Klik om te vergroten...
Dit is raar, volgens mij heb je wel gewoon een ader geraakt. Intraveneus ketamine werd afgeraden op reddit omdat gebruikers zeiden dat je geen tijd hebt om de naald eruit te halen, en dus werd intramusculair aangeraden omdat dat trager werkt. Maar ik zou beiden niet doen, en al helemaal niet met MDMA. Ik herhaal: NIET mdma in je spieren spuiten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."