Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsphenibut en hoofdpijn

phenibut en hoofdpijn

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BellathorneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi!

Ik heb gisteren avond voor het slapen 2gr phenibut genomen.

ik werd wakker en voelde me oké maar nadat ik koffie had genomen onwijs veel hoofdpijn nu nog steeds na even te hebben geslapen.

Blijft dit heel de dag zo? Ik drink enorm veel water nu en paracetamols 2 genomen gaat niet weg. Wat kan ik nog meer doen? Of ben ik de lul met deze hoofdpijn 😂
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kone meerdt nsar oogmoefen

=georgisch voor

Komt wel goed schatje
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Kone meerdt nsar oogmoefen
Klik om te vergroten...
Iemand, bel een ambulance!
B
BellathorneLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha het kwam allemaal goed! Had gisteren wel een nieuwe phenibut HCL ( nergens meer phenibut te verkrijgen ) had maar 800 mg genomen maar ben heel de dag al beetje paniekerig duizelig. Weet niet of iemand dit ook heeft met phenibut? Is het omdat ik er gevoelig voor ben? Ik neem het echt maar 1 x in de maand
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mmh nee dat herken ik niet echt
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bellathorne zei:
Hoi!

Ik heb gisteren avond voor het slapen 2gr phenibut genomen.

ik werd wakker en voelde me oké maar nadat ik koffie had genomen onwijs veel hoofdpijn nu nog steeds na even te hebben geslapen.

Blijft dit heel de dag zo? Ik drink enorm veel water nu en paracetamols 2 genomen gaat niet weg. Wat kan ik nog meer doen? Of ben ik de lul met deze hoofdpijn 😂
Klik om te vergroten...
Koffie potentieert inderdaad de effecten van phenibut. Sowieso kan phenibut wat hoofdpijn en misselijkheid veroorzaken, zeker in hogere doseringen. De hoofdpijn zal wel weer wegtrekken morgen of overmorgen. Maar gebruik het vooral even als herinnering dat je niet te veel phenibut moet nemen :wink:
Phenibut heeft namelijk een vrij smalle 'sweet spot' waar de effecten nog aangenaam zijn.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bellathorne zei:
Hoi!

Ik heb gisteren avond voor het slapen 2gr phenibut genomen.

ik werd wakker en voelde me oké maar nadat ik koffie had genomen onwijs veel hoofdpijn nu nog steeds na even te hebben geslapen.

Blijft dit heel de dag zo? Ik drink enorm veel water nu en paracetamols 2 genomen gaat niet weg. Wat kan ik nog meer doen? Of ben ik de lul met deze hoofdpijn 😂
Klik om te vergroten...
Geen kans meer op genezing, sorry..
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bellathorne zei:
haha het kwam allemaal goed! Had gisteren wel een nieuwe phenibut HCL ( nergens meer phenibut te verkrijgen ) had maar 800 mg genomen maar ben heel de dag al beetje paniekerig duizelig. Weet niet of iemand dit ook heeft met phenibut? Is het omdat ik er gevoelig voor ben? Ik neem het echt maar 1 x in de maand
Klik om te vergroten...
Ja veel crap op de Pheni markt tegenwoordig. Had je maar genoeg van de goeie batches ingekocht!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."