#1
Ik ben onlangs overgeschakeld op Rilatine. Het helpt om mij te concentreren en ik ben minder gevoelig voor prikkels. Nu vraag ik mij af wat het gevolg is van de combinatie rilatine en koffie. Heeft dit een invloed op het effect? Iemand ervaring?
Rilatine is methylfenidaat toch? Ik drink zelf ook wel gewoon koffie als ik methylfenidaat heb gehad. Maar na een paar kopjes merk ik wel dat mijn hart sneller gaat kloppen en krijg ik spanning in mijn kaken.Ik ben onlangs overgeschakeld op Rilatine. Het helpt om mij te concentreren en ik ben minder gevoelig voor prikkels. Nu vraag ik mij af wat het gevolg is van de combinatie rilatine en koffie. Heeft dit een invloed op het effect? Iemand ervaring?
Onderzoekt toont aan dat cafeïne en ritalin elkaar kunnen versterken. Als je koffie drinkt nadat je Ritalin hebt genomen dan zal je veel duidelijker de impact van cafeïne voelen.
HihiJa ik heb er geen last van gehad maar drink maar 2 kopjes op een dag, max. Ik slik ook niet dagelijks.
Waar het hart van vol zit. Toch, ploppie?
Even gerectificeerd, dank u.Waar het hart van vol zit. Toch, ploppie?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."