Bedankt. Ga in opname psychiatrie.probeer t nog een keer. Maar zie er erg tegen op.
#2
Dit is nogal wat om te moeten lezen!
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik ook nogal wat depressiviteit heb moeten doormaken, en soms nog wel...
Ik gebruik een kleine hoeveelheid anti depressiva, en een goed slaap medicament.
Aangezien er zoveel soorten.medicijnen zijn, moet je soms lang zoeken...
Heb je een goede specialist?
Ik ben er ondanks een lange, zwarte tijd nog steeds, omdat ik er nog altijd in geloof.
Mij heeft de GGZ gelukkig overeind kunnen houden, maar het leven zelf is en blijft zwaar.
Ik geef niet op.
Ik laat ze er mij niet onder krijgen.
Ik blijf doorgaan!
Geef het niet op, dat is zonde en heus, het wordt beter!
Accepteer de hulp die er is
Laat je er niet onder krijgen!
Alle sterkte toegewenst
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.