Wat gebeurt er als ik 30 a 40 lorazepam inneem, met een fles whiskey?
#2
Wat denk je nou zelf
#3
Dan is het voorbij of lig je op de spoedeisende hulp
#4
🤨
#5
Verlaagd bewustzijn, misselijkheid, braken en noem nog maar wat vervelende dingen op. Dood ga je er zeer waarschijnlijk niet aan, de kans op orgaanschade voor de rest van je leven lijkt me aanwezig.
Doe maar niet dus, hoe hard het nu ook een goede uitweg mag lijken, dat is het niet. Zoek hulp voor je suicidale gedachten.