#1
Goedemorgen, naar aanleiding van mijn vorige topic ben ik naar de huisarts geweest. Ik heb nu methylfenidaat 18mg gekregen.
Iemand hier ervaring mee? Het is voor depressie. Geen adhd.
Iemand hier ervaring mee? Het is voor depressie. Geen adhd.