#1
ik heb t 1x genomen... geen flauw idee wat ik er van moet vinden. had 10mg genomen ofzo, en t was echt eigenlijk helemaal niks voor zover ik me herinner.IDRA-21 heb ik onlangs voor een eerste keer zien voorbij komen maar de grote vraag hierbij blijft natuurlijk altijd de kwaliteit (en het risico op vervuiling etc)..
absoluut geen aanrader. ging er aleen maar meer andere dingen door gebruiken die niet lekker vielen