Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnemen

nemen

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil binnekort alleen maar uitgaan op ghb.
Als je bevoorbeeld 10 uur wilt feesten op de ghb, hoe zit het dan?
Als het uitgewerkt is je eerste dosis, moet je dan effe wachten tot dat je een nieuwe mag nemen?
Als je 10 uur op de ghb wilt, moet je dan meer en meer nemen?
Is het gevaarlijk om geduurde 10 uur bij te nemen als je dosis is uit gewerkt,

En kom alstublief niet af met die info sites, liefst reactie's van mensen die der iets van weten en ervaring mee hebben.

grtzz
:)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ehm, is denken... ik zou het zo aanpakken (als het echt moest he, 10 uur lang :mrgreen: ) ik weeg 55 kilo, en starthoeveelheid is dan 4ml (ghb). Iedere anderhalf uur kun je bijpakken, en dan zou ik steeds iets minder nemen, maar nooit minder dan 3ml. Dan pak je dus 6/7 keer bij, dat is net te doen vind ik. Op een gegeven moment word ik altijd wel echt wazig, en moe van die g, en ook beetje misselijk, maar dat is pas als je echt lang doorgaat. Veel water erbij drinken is voor mij gevoelsmatig altijd erg belangrijk.

Oja, je weegt waarschijnlijk wel wat meer, dus kun je ook wel iets meer aan. Trouwens als je echt hard wilt feesten dan kun je ook best wat g nemen, maar dan zou ik je aanraden het wat rustiger aan te doen... Bij deze hoeveelheden van hierboven vind ik 't altijd relaxter om in de bank neer te zinken...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
tnx :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."