Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTolerantie

Tolerantie

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind G lang niet meer zo leuk en merk de positieve kanten veel minder als in het begin nu ik redelijk vaak gebruik.

Hoelang moet ik wachten zodat het effect veer goed en leuk terug komt.

heeft het met tolerantie te maken ofzo?

bedankt
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe vaak is redelijk vaak?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dagelijk... standaard toch :beer:

Als je G (of welke andere drugs ook) vaak gebruikt gaat het als normaal voelen... En verder weet ik niks over G en tollerantie... maar als het teveel is kunnen we standaard ff schudden voor gebruik :mrgreen:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vaak verschilt per persoon en is relatief. Zoals je zelf al zegt is zodra het een recreatieve meerwaarde heeft "normaal gebruik".

Heeft het niet (of misschien ook wel) meer de recreatieve meerwaarde mét, maar wel een recreatieve minderwaarde zonder dan doe je het dus te vaak.

Simpel gezegd als je je niet meer kan vermaken zonder, zou ik eens wat gaan minderen tot je dat wel weer doet.

Het is aan jezelf te kijken wat voor jou het verstandigst is en eerlijk te zijn tegen jezelf over door jou zelf opgelegde grenzen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
Dagelijk... standaard toch :beer:

Als je G (of welke andere drugs ook) vaak gebruikt gaat het als normaal voelen... En verder weet ik niks over G en tollerantie... maar als het teveel is kunnen we standaard ff schudden voor gebruik :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Lijkt wel de standaard te worden ja ... LOL ...

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."