Lijkt me ook niet normaal en kan zelfs op hersenschade duiden... Ik zou dus maar snel even langs je huisarts gaan als ik jou was!!
#2
Zo af en toe gebruik ik wel eens GHB.
een maand geleden heb ik het 3 dagen achter elkaar gebruikt.
Na die 3 dagen GHB te hebben gebruikt had ik de dag erna hele grote pupilllen.
Dat is iets minder geworden nu, maar nog niet weg.
Me pupillen blijven groot en is nu een maand geleden dat ik het laatst GHB heb gebruikt.
Gebruik verder geen andere DRUGS en heb nadien ook geen GHB meer gebruikt.
Hoe kan het dat mijn pupillen groot blijven?????? Dit is toch niet normaal??? ik maak me zorgen..
Hoe kom ik er vanaf?
RICARDO
#3
Klinkt flauw, maar misschien kijk je elke keer met heel erg weinig licht in de spiegel? Heb je bij vol daglicht ook grote pupillen?
Als dat zo is kan je het best even naar de huisarts inderdaad. Een vriend van mij had dat ook en die bleek gewoon slechte ogen te hebben. Drugs zijn sowieso niet zo goed voor je zintuigen en als je aanleg voor problemen met bijvoorbeeld je ogen hebt, dan kan dat aan het licht komen door drugsgebruik.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.