Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchadelijkheid GHB en verschillende gbls

Schadelijkheid GHB en verschillende gbls

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Toch even een vraag. Laatste tijd zit ik toch een beetje met de vraag of ghb niet gewoon toch echt schadelijk is aangezien je de onzuiverheden uit de gbl en naoh binnen krijgt. Heeft iemand enig idee wat deze precies allemaal zijn en hoe schadelijk deze werkelijk kunnen zijn?

Heeft iemand verder toevallig ook gehoord dat de grondstof voor Duitse gbl niet meer te krijgen is en daarvoor ook de duitse gbl niet meer? Mijn aanbieder biedt mij daarom Poolse aan. Deze is goedkoper maar hij zegt dat deze van dezelfde kwaliteit is... Mij lijkt de grondstof voor welke gbl dan ook hetzelfde, alleen dat die in een ander land verwerkt wordt....?

Alvast bedankt,

greets
j
jarnoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het fabeltje van geweldige duitse en amerikaanse GBL blijft maar de ronde doen op forums en tussen handelaren. Als je echt wilt weten wat de samenstelling is van de geleverde GBL moet je vragen naar het COA van de fabrikant van de GBL. Hierop staat precies vermeld wat de samenstelling de zuiverheid kleur en reststoffen zijn in de GBL. Als ze die niet hebben of willen geven weet je al genoeg.
De basis grondstof voor gbl zowel duits als chinees (diverse leveranciers) is 1.4 butanediol. De zuiverheid hangt af van het toegepaste productieproces. De zuiverheid van bijvoorbeeld de duitse gbl is 99,7% vraag maar een orgineel coa op. Van chinese gbl varieert de zuiverheid tussen de 98,5 en 99,99. Als je echt de kwaliteit wilt weten van de GBL die je aanschaft moet je aan je leverancier een door de fabrikant getekend coa opvragen die ontvangen ze bij aankoop. Ikzelf ken persoonlijk maar 1 handelaar in nederland die ook daadwerkelijk een getekend coa op zijn site heeft staan met naam en adres van de fabrikant.
Laat je niet bedotten door je leverancier als ze je geen coa willen verstrekken ga je toch gewoon lekker naar een ander er zijn er genoeg. De klant heeft mijnsinziens er namelijk recht op te weten wat ze koopt.

Greetz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."