#1
Terzijde: Je moet GABA op een nuchtere maag nemen, anders werkt het niet. Sowieso passeert GABA amper de bloed-hersenbarriere. Beter neem je phenibut.
Marla Singer zei:Ik denk dat je beter gewoon helemaal kunt stoppen met ghb i.p.v. nu ook nog eens te beginnen met vage supplementen...
Fronske zei:Ik neem af en toe 1 of 2 capsules om beter in slaap te vallen. Ik weet niet of je het veilig kan combineren met drugs dus ik gebruik het alleen als ik voor de rest nuchter ben (op jointjes na).
Of het een goed idee is weet ik niet. Je "verbruikt" geen GABA door GHB te nemen, zoals serotonine bij MDMA. Je hoeft deze neurotransmitter dus ook niet per se terug "bij te vullen". GHB versterkt gewoon de inhiberende werking van GABA. Als je consequent dagelijks GABA gaat gebruiken zal dit de concentratie hiervan in jouw hersenen verhogen. Waarschijnlijk zal de GHB hierdoor harder werken. Maar zoek toch eerst goed uit of er geen gevaren zijn, wat het effect is van een verhoogde GABA-concentratie in jouw hersenen tijdens GHB gebruik-
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."