ik ben aan het afbouwen, ik moet nog 2 dagen, over 12 uur is het op, wat te doen??
er is niemand meer die ik kan berijken
#2
volgens mij, voelt het wel weer ok,en kan het laatste(nog anderhalve dag) stukje wel met diazepam en hele kleine beetjes (1,3ml)per 2uur,bloeddruk,hartslag,hartpomp,nieren(plassen)
werken allemaal nog goed(wat een troep die ghb!!!!!)
#3
benzo's, en als het echt mis gaat niet twijfelen maar gewoon 112 bellen.
#4
benzo's houden je idd rustig ja, met hele hoge doseringen,alleen om je lichamelijke functies in werking te houden niet,maar nu is alles weer klaar,alleen de diazepam nog een paar daagjes afbouwen
#5
Ik heb klinisch afgebouwd en ik heb helemaal geen benzo's gehad. Alleen Baclofen.
Werkte fantastisch.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.