#1
Hallo,ik heb een vraag.ik slik dagelijks 3x 10 mg oxazepam. Hier kan ik niet zo maar mee stoppen,omdat mijn lichaam dit gewend is.sochtends 10 mg,tussen de middag 10 mg en 18.00 uur 10 mg.
Nu kreeg ik ghb van een vriend.ik wil dit graag een keertje proberen.lijkt me een leuke ervaring,al hoorde ik dat het helemaal leuk is als je een vriend hebt.![:wink:]()
Oxazepam en ghb gaan niet samen.maar ineens stoppen met oxazepam is heel slecht,wat ik al heb ondervonden. Dat moet langzaam worden afgebouwd.maar de laatste pil om 18.00 uur kan ik wel overslaan.dan heb ik dus tussen de middag de laatste oxazepam gehad alvorens ik savonds rond een.uur of zeven 0,5 ml.ghb neem.naar mijn weten moet de laatste oxazepam dan zijn uitgewerkt. Hebben hier meer mensen ervaring mee en hoe veilig ben ik dan bezig?liefst alleen reageren als je het zeker weet.
Nu kreeg ik ghb van een vriend.ik wil dit graag een keertje proberen.lijkt me een leuke ervaring,al hoorde ik dat het helemaal leuk is als je een vriend hebt.
Oxazepam en ghb gaan niet samen.maar ineens stoppen met oxazepam is heel slecht,wat ik al heb ondervonden. Dat moet langzaam worden afgebouwd.maar de laatste pil om 18.00 uur kan ik wel overslaan.dan heb ik dus tussen de middag de laatste oxazepam gehad alvorens ik savonds rond een.uur of zeven 0,5 ml.ghb neem.naar mijn weten moet de laatste oxazepam dan zijn uitgewerkt. Hebben hier meer mensen ervaring mee en hoe veilig ben ik dan bezig?liefst alleen reageren als je het zeker weet.