Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer aan de ghb, meteen misbruikt

Eerste keer aan de ghb, meteen misbruikt

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SoisoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee leden,

Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst echt ghb gebruikt(hiervoor 2x een paar doppies) op een festival. samen in combi met pep. ik heb daar, zo 25ml gebruikt was er al rond half 1. het was echt super chill en ik heb echt een top feest gehad! hierna ging het echter mis en ik schaam me echt om dit te vertellen, maar ik ging toen ipv afteren naar huis hier ging het mis huis en had al wel gedacht dat ik nog wat g zou doen om in slaap te komen. ik ben toen denk ik out gegaan had t wel kunnen tegen houden als ik wou maar liet het gewoon gaan ik dacht gewoon dat dit de bedoeling was om zo met g in slaap te vallen had ik denk ik in totaal van 2uur 6ml gedaan. toen ik daarna wakker was heb ik dit nog 1 keer gedaan hierna vond ik dat wel genoeg geslapen had nam nog een klein gtje en ben ik daarna naar een vriend gegaan die ook alleen thuis zat. daar toen voor t avond eten weet naar huis en weer aan de g gegaan! ik had toen net avond gegeten was uurtje of 8 en ik wist dat je op een volle maag meer nodig had om het te voelen dus ik deed 5.5ml in een keer omdat ik toen dacht dat ik hiermee kon doorslapen achteraf denk ik dat t daar helemaal fout ging. ook toen ging ik out en werd ik om 1uur wakker, iemand had me nog wakker proberen te maken maar dat was niet gelukt! hierna kon ik niet helemaal niet meer slapen en nam ik 2x 2ml om toch nog wat te kunnen slapen(of out gaan/gslaapje) want moest vandaag wel wat fit zijn dit waren de laatste 2 keren de laatste keer was rond 3uur snachts. maar t had geen positief effect vandaag is alles echt voorbij gevlogen, ik herinner me dingen niet meer en ik ben overtuigd van dingen die nergens op slaan. ook zweet ik enorm veel uit mijn gezicht en ik heb totaal geen tijds besef meer. dit heb ik nog nooit gehad. voelde me vandaag echt vaag maar emotioneel wel redelijk stabiel en energievol, maar me concentratieniveau is beneden alle peil en ik had net echt het moment alsof niks meer echt was. alleen dit type kost al zo achterlijk veel moeite en dat is wel te zien aan de spelfouten denk ik. ik lig nu weer in bed maar me hoofd is nog niet moe, als ik me ogen dicht doe dan willen ze meteen weer open kan ze geen minuut openhouden. en de laatste pep had ik zaterdag op zondag nacht om 3uur . zijn er mensen met ervaringen hoe dit afloopt en hoelang dit nog duurt en heeft iemand nog tips om te slapen? heb geen zin om andere drugs te gaan gebruiken om nu in slaap te komen en heb er nu ff ook geen beschikking over. de totale hoeveelheid van zaterdag middag tot zondag nacht weet ik niet precies maar is het minstens 50ml geweest kan ook wat meer geweest zijn.

Ik ben voorlopig flink genezen van de g en weet dat ik echt dom geweest ben
Sorry voor de lange post en de spelfouten en zinsopbouw, btw dit is me eerste topic dus als t ergens verkeerd staat doe het niet expres! zit niet te wachten op mensen die me afbranden want daar heb ik niks aan maar kan het wel goed begrijpen haha
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruik jij g om te kunne slape.?
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is 1 keer. Stop er nu gewoon mee en eet gezond. Blijf in je routine zonder drugs en be healthy. Dan moet het goed komen, no worries!
S
SoisoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik had beter research moeten doen en weten dat t fcking stom is om g voor t slapen te nemen! Heb vannacht toch wat uurtjes slaap gepakt voel me wel wat beter maar nog steeds vaag
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat out gaan kan zeer gevaarlijk zijn en het is dan ook niet de bedoeling om het als slaapmiddel te gebruiken. Het is goed dat je zelf al inziet dat het geen slim dagje was, maar ik wil het toch ook graag nog even benadrukken. Op DF staat dit onder andere over de risico's van GHB:

* Het overdoseren van GHB kan ernstige gevolgen hebben en zelfs dodelijk zijn. Veel mensen worden op de Intensive Care behandeld.
* De sterkte van het verdovende effect van GHB is afhankelijk van de hoeveelheid die je neemt. Als je door een overdosis GHB bewusteloos raakt, kun je stikken in je braaksel of in je tong. Hierdoor kan ernstig letsel aan je longen ontstaan. Opgegeven maagzuur kan in uitzonderlijke gevallen je slokdarm verwonden.
* Bij hoge doseringen is er een kans op coma, hartstilstand, ademstilstand, bloeddrukproblemen. Vooral in combinatie met alcohol en slaapmiddelen is dit risico groot.

Ik word er om deze reden altijd een beetje moe van als ik teksten als 'gslaapje' langs zie komen. Het heeft al met al nog vrij goed voor je uitgepakt, wat niet iedereen die maar willekeurig wat aan moddert met dat spul kan zeggen, dan wel in sommige gevallen überhaupt na kan vertellen. Geen preek verder, gewoon nog een extra bevestiging dat dit bij iets eenmaligs moet blijven. Als je in het vervolg nog eens G wilt gebruiken, lees je dan een paar uurtjes in en stel gewoon elke vraag die je kan bedenken aan de moderators van DF.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blij dat ik de title verkeerd begreep, toen ik "...gelijk misbruikt" las dacht ik dat
je sexueel misbruikt was. Maar gelukkig bedoelde je dit niet. Ben ik de enige die dit
dacht, blijkbaar want geen enkel ander commentaar zegt zoiets.
Hoe dat ook, het verbaasd me dat je gelijk zoveel neemt, en zoveel keer. Komt natuurlijk
door de speed. Beter dat je het inderdaad op zijn minste even laat staan, want zou je door
gaan terwijl dit het begin is dan is de kans groot dat het enkel nog harder gaat.

Al en al, blij dat je zelf tot de conclusie komt dat het zo niet gaat.
veel succes,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."