#1
Beste mensen,
ik heb een hele mooie manier van GHB afbouwen, maar ik heb hierover nog één vraag. Gaat de lichamelijke afbouw sneller (dan bedoel ik niet het geestelijke deel) als je de afkick verschijnselen accepteert? Daarmee bedoel ik dus je gaat 0.5 / 1.0 ml per dag naar beneden dan heb je last van heftige tintels en een zwaar trekkend gevoel aan je hoofd.
Het is acceptabel, om bijvoorbeeld in het weekend te doen. Maar gaat het dan ook sneller of doe je daarmee jezelf enkel mee belasten en zit je uiteindelijk gewoon op hetzelfde ais je zonder verschijnsellen zal afkicken?
Groeten,
Bonnie and Clyde
ik heb een hele mooie manier van GHB afbouwen, maar ik heb hierover nog één vraag. Gaat de lichamelijke afbouw sneller (dan bedoel ik niet het geestelijke deel) als je de afkick verschijnselen accepteert? Daarmee bedoel ik dus je gaat 0.5 / 1.0 ml per dag naar beneden dan heb je last van heftige tintels en een zwaar trekkend gevoel aan je hoofd.
Het is acceptabel, om bijvoorbeeld in het weekend te doen. Maar gaat het dan ook sneller of doe je daarmee jezelf enkel mee belasten en zit je uiteindelijk gewoon op hetzelfde ais je zonder verschijnsellen zal afkicken?
Groeten,
Bonnie and Clyde