Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGaat afbouwen GHB sneller als je afkick verschijnselen accepteert?

Gaat afbouwen GHB sneller als je afkick verschijnselen accepteert?

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Bonnie and ClydeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

ik heb een hele mooie manier van GHB afbouwen, maar ik heb hierover nog één vraag. Gaat de lichamelijke afbouw sneller (dan bedoel ik niet het geestelijke deel) als je de afkick verschijnselen accepteert? Daarmee bedoel ik dus je gaat 0.5 / 1.0 ml per dag naar beneden dan heb je last van heftige tintels en een zwaar trekkend gevoel aan je hoofd.

Het is acceptabel, om bijvoorbeeld in het weekend te doen. Maar gaat het dan ook sneller of doe je daarmee jezelf enkel mee belasten en zit je uiteindelijk gewoon op hetzelfde ais je zonder verschijnsellen zal afkicken?

Groeten,
Bonnie and Clyde

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je moet niet alleen kijken naar hoe je je voelt maar ook in je gedachten houden dat afkick Hypertensie -hoge bloeddruk- en een hoge hartslag kan veroorzaken. Dat kan ook gevaren met zich meebrengen.
Eenmaal hooked lijkt het mij gewoon zaak het zo veilig mogelijk af te bouwen, het is jezelf alleen maar onnodig kwellen. Het heeft geen zin het te gaan overhaasten. Daardoor vergroot je alleen maar de kans voor jezelf dat je terugvalt in gebruik tijdens het afbouwen. Dan kan je weer van vooraf aan beginnen.

En je hebt een mooie manier van afbouwen zeg je? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.

Groet.
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ook
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."