Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel max (bij)doseren? Voel bijna niks maar geen tolerantie

Hoeveel max (bij)doseren? Voel bijna niks maar geen tolerantie

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JohnnyDoeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste df-ers/gexperts, graag duidelijk advies want er is over dit echt weinig te vinden.

Heb nu tussen de 5 en 10 keer ghb gedaan over een periode van 2-3 jaar. Telkens maanden ertussen aangezien ik er elke keer niks van voelde, ook niet met drank gemixt (was de eerste of tweede keer, wist niet dat dat gevaarlijk was) terwijl ik geschat 10ml (zeker 2 theelepels, had geen idee van doseren en voelde niks na een uur ofzo en had het zelfs door 2 glazen whiskey gemixt - moest nog rijden naderhand en ben erg voorzichtig met alcohol en verkeer) op had maar degene waarvan het was lag knockout ondersteboven op de bank. Die werd daarna wakker en helemaal gek dat ik z'n g op had. Snap nu pas na jaren dat je niet zomaar mag stoppen en hij daarom zo kwaad werd haha :confused: maar dus niet waarom ik erg weinig voel van de Ghb. Nog steeds. In de afgelopen 2 dagen heb ik al zeker 30/35ml op en maar 2 keer ff gespaced terwijl ik bijna in slaap viel. Maar ben er nog niet van in slaap gevallen. En al weet ik dat drank er niet bij kan ik kan het moeilijk laten. Vandaag is het wel beter gelukt met drinken :grin: een half blik sterk bier en nog geen halve fles wijn. Gister had ik constant last van elektrische schokken in m'n handen en groene soort van licht-tornados ofzo.. Las dat dat vooral gebeurd met drank en ik ben daar al gevoelig voor, die schokken en rare bewegingen haha.

Alleen de vraag is nu dus waarom voel ik weinig tot niks? En als ik even iets voel hoeft er maar iets of iemand doorheen te komen en ik ben op slag weer nuchter. Ook na 20,30 en 45 minuten van herdoseren. Eergister had ik g van iemand anders, maar die rook sterk en kreeg er een brandend gevoel van in m'n buik. Heb er in totaal 20 ml van op over ca. 12 uur.
Deze van vandaag ruikt veel lichter maar ook hiervan heb ik al 20 ml op vandaag (over de afgelopen 9 uur) en een maat van me die zeker 50 kilo zwaarder is, zonder tolerantie verder, ging gisteravond op ca 2/3 ml zwaar hard.. Ik snap er echt niks van. Voel wel rare spasme en gekke flitsen alsof ik te veel op heb soms, maar verder niet echt veel.

Ben wel jaren verslaafd geweest aan keta, blowen en drank. Ook oxycodon en benzos heb ik veel op en af gebruikt (en in combi van alles al een paar keer héél erg dicht bij de dood geweest..) maar hier komt toch geen kruistolerantie bij kijken? Kan er echt bar weinig over vinden.

Ligt het nou aan de G of kan het zijn dat ik er echt weinig tot niks van voel?

Eerste dosis was 5 ml, na anderhalf uur 2. 5ml, na anderhalf tot 2 uur weer 2.5 ml, na ca uur tot anderhalf weer 0.5/1ml, daarna 1.5, als laatste net 2ml maar dat zit nog gemixt door de vruchtensap. Ik voel er gewoon geen kut van en blijf zo maar wakker en bijdoseren, slok drank en jointje om te versterken maar dat geeft alleen kutsymptomen. De muziek klinkt soms wel lekker en de seks gaat ook echt lekker hahah wil het alleen geen standaard gaan maken nu. Ben niet van de ghb maar nu toch al 3 dagen bezig en geen idee of ik teveel pak of lichamelijk verslaafd wordt in zo'n korte tijd. Heb 't de hele dag niet nodig de avonden liepen gewoon ff zo afgelopen week.

Hoop dat iemand me verder kan helpen. Ik lieg hier geen woord want hoef niet stoer te doen en niemand kent me. Ik zoek eerlijk advies en heb echt Google gebruikt voordat ik het hier vraag. Ben een apart geval met veel drugs maar het ligt vaak ook aan de leverancier dat betwijfel ik niet. Wel weet ik dat ik vaak denk dat 't bende is tot een ander van 1/10 van mijn dosissen 30x harder gaan van precies 't zelfde spul. Ben nu net van de keta en oxy af en wil nu niet aan de Ghb verslaafd raken, dus voel al aankomen wat er gezegd gaat worden maar zoals ik zeg ik zoek eerlijk advies en kan tegen kritiek :blushing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus, je maten zijn GHB verslaafd en jij denkt: dat wil ik ook?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doseren blijft gewoon heel lastig met GHB. Je kan het sowieso beter omrekenen naar grammen (per liter), want dan kun je beter vergelijken hoeveel je neemt.
J
JohnnyDoeLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Dus, je maten zijn GHB verslaafd en jij denkt: dat wil ik ook?
Klik om te vergroten...

Zo gaat het toch met alles haha roken, coke, medicatie, drank en noem maar op.. Maar ik heb geen vrienden die 'aan' de ghb zitten, vond 'kennis' niet toepasselijk haha. De enkelingen die ik ken welke verslaafd zijn aan ghb zitten niet in mijn standaard vriendengroep en had tot voor deze dagen ook geen idee over ghb en hoe erg dat was met verslaving.

Maar als je ineens iemand dansend ondersteboven op de bank KO ziet gaan en vervolgens weer wakker word alsof er niks is gebeurd... Maakte me toen als keta verslaafde wel ff benieuwd jah :dizzy::tearsofjoy:

Neo-Shulginist zei:
Doseren blijft gewoon heel lastig met GHB. Je kan het sowieso beter omrekenen naar grammen (per liter), want dan kun je beter vergelijken hoeveel je neemt.
Klik om te vergroten...

Thanks voor de tip. Heb daar wel 'n post voorbij zien komen (al ben ik gruwelijk slecht in rekenen). Maar dan moet het wel eerst getest zijn toch ivm de concentratie/verhouding?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
JohnnyDoe zei:
Thanks voor de tip. Heb daar wel 'n post voorbij zien komen (al ben ik gruwelijk slecht in rekenen). Maar dan moet het wel eerst getest zijn toch ivm de concentratie/verhouding?
Klik om te vergroten...

Ja.

Het punt is dat de sterkte van GHB verschilt. Als je het niet laat testen dan weet je niet hoe sterk het is en heb je dus ook weinig aan het aantal milliliter want je weet niet hoeveel GHB daarin zit.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."