Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp!!!!

Help!!!!

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen ik heb jullie nodig, ik gebruik om de twee uur 2,5 ml ghb . Ik wil bij vrienden gaan afkicken. Hoe kan ik dat het beste doen? Baclofen? Want moet hier niet langer mee door gaan, help me astublieft!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik bedoel het goed he! Je kunt beter professionele hulp zoeken. Je bent net van Oxazepam afgekickt met een ander middel. Lees ook veel meer problemen in je berichten. Doe dit niet alleen, zoek hulp! Is echt niets om je voor te schamen en geeft je een grotere slagingskans.
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga ook naar een kliniek maar wil alvast een begin maken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anna2013 zei:
Ik ga ook naar een kliniek maar wil alvast een begin maken.
Klik om te vergroten...
Zonder begeleiding brengt wel wat risico's met zich mee. Misschien kun je uit deze threads wat informatie halen:

Verslaafd aan GHB en alletwee de dealers hebben afgzegd!

Hey, ik heb ineens een probleem. Ik heb nog maar voor de komende 4 u GHB en allebei mijn dealers kunnen ineens niet! Daar had ik echt niet op gerekend! Ik heb 4 diazepam en 14 10 mg baclofen : wat kan ik het beste doen? Ik ben best bang dat er iets gebeurt ook omdat ik al 36 uur wakker ben met...
drugsforum.nl drugsforum.nl


Hulp met afkick gezocht

Beste forumleden, Ik ben nieuw hier en zit met een probleem. Ik gebruikte wel eens ghb samen met mijn beste vriendinnetje. Maar toen werd de jongen waar we het bij kochten opgepakt. Toen hebben we iemand anders gevonden en hij verkocht alleen per liter. Sindsdien zijn we steeds meer gaan...
drugsforum.nl drugsforum.nl

GHB afkicken - de meest humane manier

Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken. Ik ben zelf verslaafd (geweest). Op dit moment gebruik ik niet, maar verslaafd ben je in principe levenslang. Eenmaal een paar weken 24/7 gebruikt en ontelbaar vaak terugvallen gehad van enkele dagen. Vaak cold turkey gestopt, af en toe met behulp...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Wanneer ga je de kliniek in?
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#5
En gaba a zou dat ondersteuning kunnen bieden.
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang zei:
Zonder begeleiding brengt wel wat risico's met zich mee. Misschien kun je uit deze threads wat informatie halen:

Verslaafd aan GHB en alletwee de dealers hebben afgzegd!

Hey, ik heb ineens een probleem. Ik heb nog maar voor de komende 4 u GHB en allebei mijn dealers kunnen ineens niet! Daar had ik echt niet op gerekend! Ik heb 4 diazepam en 14 10 mg baclofen : wat kan ik het beste doen? Ik ben best bang dat er iets gebeurt ook omdat ik al 36 uur wakker ben met...
drugsforum.nl drugsforum.nl


Hulp met afkick gezocht

Beste forumleden, Ik ben nieuw hier en zit met een probleem. Ik gebruikte wel eens ghb samen met mijn beste vriendinnetje. Maar toen werd de jongen waar we het bij kochten opgepakt. Toen hebben we iemand anders gevonden en hij verkocht alleen per liter. Sindsdien zijn we steeds meer gaan...
drugsforum.nl drugsforum.nl

GHB afkicken - de meest humane manier

Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken. Ik ben zelf verslaafd (geweest). Op dit moment gebruik ik niet, maar verslaafd ben je in principe levenslang. Eenmaal een paar weken 24/7 gebruikt en ontelbaar vaak terugvallen gehad van enkele dagen. Vaak cold turkey gestopt, af en toe met behulp...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Wanneer ga je de kliniek in?
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk februari
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anna2013 zei:
Waarschijnlijk februari
Klik om te vergroten...
Dat duurt niet zo heel lang meer. Zou het echt in overleg met een professional doen.l ipv zelf wat aankloten.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lieve schat, ik sluit me bij @Ganggang aan. Je bent toch al bezig met een kliniek. Het advies is dan toch vaak doorgaan tot je het daar onder professionele begeleiding kunt afbouwen. Natuurlijk zijn er hier op het forum mensen die er ervaring mee hebben en kunnen helpen zoals @Revolutionair . Maar aangezien je toch al snel hulp krijgt waarschijnlijk lijkt me dat toch het beste. Afkicken van G is echt niet niks meis.
Sterkte en je weet me te vinden he 😘
a
angelofchaosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben bijna 8 jaar dagelijks verslaafd geweest aan ghb. In die periode vanalles geprobeerd om er zelf vanaf te komen, ook met baclofen. Dit mocht allemaal niet baten. Ik weet dat baclofen bij sommigen kan helpen bij het proces NADAT je al afgekickt bent en dus al op 0 staat. Heb zelf meegedaan tijdens 1 van mijn opname met die monitor en bij mij had het weinig effect. Het gebruik van ghb en baclofen tegelijk is trouwens ook gevaarlijk heb ik toendertijd vernomen!

In die jaren heb ik verschillende (3) opnames op verschillende locaties gehad, waarvan de laatste het meest nut heeft gehad.

Het is me gelukt om 5,5 jaar van die rommel af te blijven, maar ben TOCH alsnog een half jaar geleden weer op mijn bek gegaan. Dit heb ik zelf weer de kop in weten te drukken omdat het nog maar heeeel minimaal was en de "echte" ontwenning nog niet aan de orde was (ook al praatte ik dit mezelf al wel meteen weer aan).

Het ligt dus na zelfs dik 5 jaar nog steeds op de loer, dat wil ik aangeven.

Het enige wat ik iedereen aanraad is professionele hulp zoeken! Ga niet zelf doktertje spelen en uitproberen. Ik heb in de afgelopen 15 jaar meer dan 20 mensen zien gaan door die ***zooi. Ik ben zelf net 30 geworden en heb mijn halve leven weggegooid en een heleboel mensen verloren.

KIJK ALSJEBLIEFT UIT WAT JE DOET ALLEMAAL EN SPEEL GEEN EIGEN DOKTER, GEEN COMBINATIES/COCTAILTJES MET ANDERE MIDDELEN EN OF BIJV ANABOLEN.

HET WORDT JE DOOD, VROEG OF LAAT!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Doe alsjeblieft voorzichtig en laat je helpen in de kliniek. Neem geen risicos door onbegeleid te gaan afkicken.
Helaas is @Revolutionair hier al een paar weken niet gezien. Hij had misschien kunnen helpen. Zelf afkicken met Baclofen enzo schijnt nogal ingewikkeld te zijn.

Pas goed op jezelf en hou nog even vol!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."