Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke dosis ghb

Welke dosis ghb

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik heb nu 2 maanden ervaring met ghb
Maar ik kom er maar niet achter welke dosis ik moet hebben voor dat gevoel wat velen omschrijven als geil, tintelingen... etc hoeveel ml moet je hiervoor gebruiken zelf heb ik 4,1 NL op en toen viel ik in slaap.wat zijn jullie ervaringen hiermee?

[Modknip] Ik heb je twee topics even samengevoegd omdat praktisch om dezelfde vraag gingen. Hieronder de startpost van je andere topic. [/Knip]


Goedenmiddag,
Gisteravond had ik 3ml ghb genomen, kamagra, en daarna uurtje later 120mg xtc, het ging goed totdat ik na een 45 minuten 1 ml bijnam, en niet veel later nam ik nog een halve xtc.. ik dacht ik voel niks. Totdat ik later even naar buiten ging om een sigaretje te roken, m’n kaken voelde raar aan, en toen ik naar binnen ging werd dit erger, gelukkig hebben ik en m’n vriendin toch een leuke avond gehad, maar was toch iets teveel van het goeie.... ik hou het liever bij de G, al zit ik daar nogsteeds niet helemaal lekker in m’n dosering... mijn vraag, stel je doet drie rondjes G, wat is dan de beste opbouw naar bijv de juiste dosering? 3ml kan ik makkelijk hebben, 3,9 ook... maar merk er dan nogsteeds niet echt van wat ik had verwacht. Wie kan het mij even uitleggen.. dank je wel alvast
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mickey13 zei:
Hallo ik heb nu 2 maanden ervaring met ghb
Maar ik kom er maar niet achter welke dosis ik moet hebben voor dat gevoel wat velen omschrijven als geil, tintelingen... etc hoeveel ml moet je hiervoor gebruiken zelf heb ik 4,1 NL op en toen viel ik in slaap.wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Klik om te vergroten...
Dat is voor iedereen verschillend en daar is geen kant en klaar antwoord op.

Ligt aan de sterkte van je GHB, je lichaamsbouw, lengte, tolerantie, überhaupt hoe goed je er tegen kan.

Dat is een zoektocht waar je zelf achter moet komen. Maar pas op... Voor je het weet ben je lichamelijk verslaafd en dat wil je niet. Ik mag hopen dat je niet al 2 maanden non-stop gebruikt?
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oké bedankt voor de info, nee ik gebruik niet non stop al twee maanden. Ben er wel voorzichtig mee!👍bedankt
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mickey13 zei:
Oké bedankt voor de info, nee ik gebruik niet non stop al twee maanden. Ben er wel voorzichtig mee!👍bedankt
Klik om te vergroten...
Goed om te lezen! Neem je altijd bij of pak je maar 1 dosis?
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is een beetje het probleem, ik neem 3.0, soms 2 uur later 3.5, maar ik weet niet of het veilig is om dan bijv na 2uur 4.0 te nemen, of hoger wil ook niet dat het fout gaat, maar ben erg benieuwd gewoon, dat maakt het spannend. Maar ik wil geen risico nemen of lopen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mickey13 zei:
Dat is een beetje het probleem, ik neem 3.0, soms 2 uur later 3.5, maar ik weet niet of het veilig is om dan bijv na 2uur 4.0 te nemen, of hoger wil ook niet dat het fout gaat, maar ben erg benieuwd gewoon, dat maakt het spannend. Maar ik wil geen risico nemen of lopen.
Klik om te vergroten...
Na 2 uur bijnemen is perfect. Dus stel je ging lekker op 3 ml, dan kun je na 2 uur bijvoorbeeld 1.5 bijnemen. Blijf altijd ongeveer op de helft van je eerste dosis zitten. Anders heb je inderdaad een grote kans dat je out gaat.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedoel je dan na 2 uur, 1,5 bovenop de 3, totaal 4,5 of echt 1,5 ml 2 uur later? Bedankt
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mickey13 zei:
Bedoel je dan na 2 uur, 1,5 bovenop de 3, totaal 4,5 of echt 1,5 ml 2 uur later? Bedankt
Klik om te vergroten...
Je tweede dosis (als de eerste dus lekker gaat) zou altijd de helft moeten zijn van je eerste dosis. Dan heb je nooit dat je in de gevaarlijke zone komt van out gaan.

Als je sweet-spot dus 4 ml is, pak je na 2 uur, 2 ml bij.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als jij 4 ml neemt en na 2 uur nog een keer 4 ml zit je echt teveel te stapelen. Na 2 uur is echt niet alles uit je lichaam verdwenen, ook al denk je misschien van wel.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee even als voorbeeld, ik heb net 3 genomen, en wil straks een leuke avond met m’n vriendin hebben, zonder knock-out te gaan.. kan ik dan 2 uur nadat ik 3 ml heb genomen veilig 4 ml nemen? Ben benieuwd..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mickey13 zei:
Nee even als voorbeeld, ik heb net 3 genomen, en wil straks een leuke avond met m’n vriendin hebben, zonder knock-out te gaan.. kan ik dan 2 uur nadat ik 3 ml heb genomen veilig 4 ml nemen? Ben benieuwd..
Klik om te vergroten...
Nee. Absoluut niet.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Oké bedankt voor de informatie
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mickey13 zei:
Oké bedankt voor de informatie
Klik om te vergroten...
Succes!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mickey13 zei:
Nee even als voorbeeld, ik heb net 3 genomen, en wil straks een leuke avond met m’n vriendin hebben, zonder knock-out te gaan.. kan ik dan 2 uur nadat ik 3 ml heb genomen veilig 4 ml nemen? Ben benieuwd..
Klik om te vergroten...
De helft van je startdosis bijnemen na 2 uur dus. Dus als je net 3ml hebt genomen dan over 2 uur 1.5ml.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Natozlato zei:
Dat geile gevoel komt ook niet vanzelf, in mijn ervaring. Gewoon beginnen!
Klik om te vergroten...
Oh, hier komen de kriebels wel hoor! 😂
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat geile gevoel komt ook niet vanzelf, in mijn ervaring. Gewoon beginnen!
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja is ook mijn ervaring.
En ook dat ik weleens een binge doe maar dan ervaar ik mijn sweet spot niet meer.
Alleen als ik maximaal 2 rondes neem en dan nog moet je geluk hebben.
Het ligt ook enorm aan de substantie, je dag, en ook je verwachtingen. Wat ervaar je tot nu toe als je sweet spot?
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe veilig is trouwens het gebruik van ghb, cm xtc... ook benieuwd naar en of er mensen ervaring mee hebben. Groetjes
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mickey13 zei:
Hoe veilig is trouwens het gebruik van ghb, cm xtc... ook benieuwd naar en of er mensen ervaring mee hebben. Groetjes
Klik om te vergroten...
Combineren is nooit goed natuurlijk. Maar het kan best relaxed zijn om in de come down van XTC wat GHB te nemen. Zo lang je beide met gezond verstand doseert.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb het een keer samen gedaan maar vind xtc op zichzelf veel lekkerder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."