Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke dosis ghb

Welke dosis ghb

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja is ook mijn ervaring.
En ook dat ik weleens een binge doe maar dan ervaar ik mijn sweet spot niet meer.
Alleen als ik maximaal 2 rondes neem en dan nog moet je geluk hebben.
Het ligt ook enorm aan de substantie, je dag, en ook je verwachtingen. Wat ervaar je tot nu toe als je sweet spot?
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe veilig is trouwens het gebruik van ghb, cm xtc... ook benieuwd naar en of er mensen ervaring mee hebben. Groetjes
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mickey13 zei:
Hoe veilig is trouwens het gebruik van ghb, cm xtc... ook benieuwd naar en of er mensen ervaring mee hebben. Groetjes
Klik om te vergroten...
Combineren is nooit goed natuurlijk. Maar het kan best relaxed zijn om in de come down van XTC wat GHB te nemen. Zo lang je beide met gezond verstand doseert.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het een keer samen gedaan maar vind xtc op zichzelf veel lekkerder.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Goedenmiddag,
Gisteravond had ik 3ml ghb genomen, kamagra, en daarna uurtje later 120mg xtc, het ging goed totdat ik na een 45 minuten 1 ml bijnam, en niet veel later nam ik nog een halve xtc.. ik dacht ik voel niks. Totdat ik later even naar buiten ging om een sigaretje te roken, m’n kaken voelde raar aan, en toen ik naar binnen ging werd dit erger, gelukkig hebben ik en m’n vriendin toch een leuke avond gehad, maar was toch iets teveel van het goeie.... ik hou het liever bij de G, al zit ik daar nogsteeds niet helemaal lekker in m’n dosering... mijn vraag, stel je doet drie rondjes G, wat is dan de beste opbouw naar bijv de juiste dosering? 3ml kan ik makkelijk hebben, 3,9 ook... maar merk er dan nogsteeds niet echt van wat ik had verwacht. Wie kan het mij even uitleggen.. dank je wel alvast
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6

Erowid MDMA Vaults : Ecstasy and Viagra Combination

Information about the concurrent use of Ecstasy / MDMA and Viagra (sildenafil)
www.erowid.org

"Neurotoxicity #
A 2011 paper from a Spanish lab that has done numerous MDMA-neurotoxicity-related experiments showed that giving Sildenafil twenty-four hours prior to high, neurotoxic doses of MDMA reduced neurotoxicity in rats, but did not seem to reduce hyperthermia (indicating that the protection offered was not a result of simply reducing body temperature or reducing effects levels). The authors write: "Our findings indicate that sildenafil afforded significant protection against MDMA-induced 5-HT deficits without altering the acute hyperthermic response to MDMA or its metabolic disposition."2

Although these findings are interesting, the reader must keep several important points in mind. First, humans are not rats and extrapolating between the two for personal medical decisions is unwise. Second, the doses of MDMA given to the rats (3 doses of 5mg per kilogram, injected into the abdomen) are very high and not representative of what humans use. A mid-weight male at 170 pounds (77kg) would receive 3 doses of 385mg, two hours apart, injected into the abdomen. Not exactly normal dance-party or psychotherapy levels (which are typically 80-150mg taken orally, usually with lower-dose boosters if any additional MDMA is taken). Even if Sildenafil could reduce the type of neurological injuries that might be seen at those extreme levels of MDMA ingestion, it does not necessarily follow that it protects against the more normal types of problems reported by humans at lower doses: fatigue, depression, 'loss of magic' etc."

Interessant uwu
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je moet een goede start dosis voor jezelf vinden.

Dus als jij het allerlekkerst gaat op bijvoorbeeld 4 ml, dan pak je na 2 uur, 2 ml bij. Je neemt altijd de helft van je eerste dosis omdat je anders het risico op out gaat enorm vergroot. En als je de helft bijneemt na 2 uur blijf je dat lekkere gevoel behouden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zie net dat je zo’n topic al eens geplaatst hebt. (Vorige week...) Wat snap je precies niet..? Alles was daar al uitgelegd.

Edit: misschien moet je je verwachtingen bij GHB een beetje bijstellen. Of je spul laten testen.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja is zo dat ik het al eerder had geplaatst, ben misschien wat onzeker, maar je startdosis in het geval wat jij beschrijft is dan 4 ml? En dan elke 2 uur pak je 2ml bij?. Ik heb 3,5 al gehad, en ja 4.0 ook eigenlijk. Maar vind het risico te groot om bijv 4,5 of 5.0 te pakken, ik zit dus kennelijk gewoon niet zo goed in m’n dosering... Thanks voor de info..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan niet voor jou bepalen wat een goede start dosis is. Dat is van zoveel dingen afhankelijk...

Goed dat je het navraagt hoor. Maar je kan altijd je oude topic er nog even bijpakken.

Laat je GHB eens testen. Lijkt me geen verkeerd plan. 😁
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb je twee topics even samengevoegd omdat ze praktisch om dezelfde vraag gingen.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat tintelen enzo heb ik ook nooit ervaren. Voor mij is ghb een ontspannen gevoel samen met een licht aangeschoten, mood-verbeteraar.

Ik heb lage dosissen geprobeerd tot zo hoog dat ik misselijk werd en in slaap viel. Ik denk dat het op ons dan gewoon dat effect niet heeft helaas (of niet helaas). Ik vind het wel lekker, maar echt niet de lekkerste drug die er is ofzo.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Bedankt voor de info!šŸ‘
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo ik heb nu 2 maanden ervaring met ghb
Maar ik kom er maar niet achter welke dosis ik moet hebben voor dat gevoel wat velen omschrijven als geil, tintelingen... etc hoeveel ml moet je hiervoor gebruiken zelf heb ik 4,1 NL op en toen viel ik in slaap.wat zijn jullie ervaringen hiermee?

[Modknip] Ik heb je twee topics even samengevoegd omdat praktisch om dezelfde vraag gingen. Hieronder de startpost van je andere topic. [/Knip]


Goedenmiddag,
Gisteravond had ik 3ml ghb genomen, kamagra, en daarna uurtje later 120mg xtc, het ging goed totdat ik na een 45 minuten 1 ml bijnam, en niet veel later nam ik nog een halve xtc.. ik dacht ik voel niks. Totdat ik later even naar buiten ging om een sigaretje te roken, m’n kaken voelde raar aan, en toen ik naar binnen ging werd dit erger, gelukkig hebben ik en m’n vriendin toch een leuke avond gehad, maar was toch iets teveel van het goeie.... ik hou het liever bij de G, al zit ik daar nogsteeds niet helemaal lekker in m’n dosering... mijn vraag, stel je doet drie rondjes G, wat is dan de beste opbouw naar bijv de juiste dosering? 3ml kan ik makkelijk hebben, 3,9 ook... maar merk er dan nogsteeds niet echt van wat ik had verwacht. Wie kan het mij even uitleggen.. dank je wel alvast
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mickey13 zei:
Hallo ik heb nu 2 maanden ervaring met ghb
Maar ik kom er maar niet achter welke dosis ik moet hebben voor dat gevoel wat velen omschrijven als geil, tintelingen... etc hoeveel ml moet je hiervoor gebruiken zelf heb ik 4,1 NL op en toen viel ik in slaap.wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Klik om te vergroten...
Dat is voor iedereen verschillend en daar is geen kant en klaar antwoord op.

Ligt aan de sterkte van je GHB, je lichaamsbouw, lengte, tolerantie, überhaupt hoe goed je er tegen kan.

Dat is een zoektocht waar je zelf achter moet komen. Maar pas op... Voor je het weet ben je lichamelijk verslaafd en dat wil je niet. Ik mag hopen dat je niet al 2 maanden non-stop gebruikt?
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#16
OkĆ© bedankt voor de info, nee ik gebruik niet non stop al twee maanden. Ben er wel voorzichtig mee!šŸ‘bedankt
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mickey13 zei:
OkĆ© bedankt voor de info, nee ik gebruik niet non stop al twee maanden. Ben er wel voorzichtig mee!šŸ‘bedankt
Klik om te vergroten...
Goed om te lezen! Neem je altijd bij of pak je maar 1 dosis?
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is een beetje het probleem, ik neem 3.0, soms 2 uur later 3.5, maar ik weet niet of het veilig is om dan bijv na 2uur 4.0 te nemen, of hoger wil ook niet dat het fout gaat, maar ben erg benieuwd gewoon, dat maakt het spannend. Maar ik wil geen risico nemen of lopen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mickey13 zei:
Dat is een beetje het probleem, ik neem 3.0, soms 2 uur later 3.5, maar ik weet niet of het veilig is om dan bijv na 2uur 4.0 te nemen, of hoger wil ook niet dat het fout gaat, maar ben erg benieuwd gewoon, dat maakt het spannend. Maar ik wil geen risico nemen of lopen.
Klik om te vergroten...
Na 2 uur bijnemen is perfect. Dus stel je ging lekker op 3 ml, dan kun je na 2 uur bijvoorbeeld 1.5 bijnemen. Blijf altijd ongeveer op de helft van je eerste dosis zitten. Anders heb je inderdaad een grote kans dat je out gaat.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Bedoel je dan na 2 uur, 1,5 bovenop de 3, totaal 4,5 of echt 1,5 ml 2 uur later? Bedankt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."