Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB bedorven

GHB bedorven

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Lynn ZevenenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allen,

ben redelijk nieuw hier, dus als deze vraag al 100x gesteld is: excuses, ik kon hem zo snel niet vinden.
Ben ook met het middel GHB niet zo bekend. Had het een paar keer geprobeerd, en het beviel me goed (zeker combi snelle-G!).
Ik kon eind augustus een halve liter kopen, dat heb ik gedaan, opgedeeld in kleinere porties, koud en donker weg gezet in uitgekookte glazen flesjes.
Nu k een van die flesjes, en drijven er allemaal “vlokjes” in.
Ik heb wel vaker gehoord dat GHB kan bederven, heb ik dit nu aan de hand? Of is het iets anders?
Tips?
Bedankt alvast!
Liefs, Lynn
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lynn Zevenen zei:
Hallo allen,

ben redelijk nieuw hier, dus als deze vraag al 100x gesteld is: excuses, ik kon hem zo snel niet vinden.
Ben ook met het middel GHB niet zo bekend. Had het een paar keer geprobeerd, en het beviel me goed (zeker combi snelle-G!).
Ik kon eind augustus een halve liter kopen, dat heb ik gedaan, opgedeeld in kleinere porties, koud en donker weg gezet in uitgekookte glazen flesjes.
Nu k een van die flesjes, en drijven er allemaal “vlokjes” in.
Ik heb wel vaker gehoord dat GHB kan bederven, heb ik dit nu aan de hand? Of is het iets anders?
Tips?
Bedankt alvast!
Liefs, Lynn
Klik om te vergroten...
Even opnieuw lichtjes opwarmen en doorroeren. Als het goed is zou het moeten verdwijnen dan. Is dat niet het geval, dan is er wat anders aan de hand, maar dan kan ik je geen antwoord geven.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het stolt idd, als je het in de koelkast bewaard, waar het wel hoort te zijn. De plastic flessen die ik vroeger had raakten helemaal aangekoekt met gestolde GHB. Bewaar het in Glas en houdt het zoveel mogelijk steriel. Dus niet met een spuitje erin die je net in je mond hebt gehad..
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ook een een jaar gedaan met een halve liter. Dit bewaarde ik in een glazen potje in de vriezer. Daar zaten ook vlokjes in.

Ik zou het inderdaad zo steriel mogelijk proberen te houden. Met een schoon doseerspuitje in het potje, en daarna meteen het dekseltje erop.
L
Lynn ZevenenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok fijn om te horen dat ik hem niet meteen weg hoef te gooien! Hij staat idd in glazen potjes, ik kook mijn spuitjes niet uit maar maak ze wel goed schoon na een edele dosering, en nooit in de mond maar meteen in het glas….
Thanks peepz 🙏😁

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."