#1
Hallo allemaal,
Ik ben een vrouw van 27 jaar en ben sinds januari teruggevallen in gebruik na een aantal jaren clean te zijn geweest en in herstel. Helaas sinds een aantal maanden ook weer in ghb gebruik. Het begon met alcohol, cocaïne. Erna miauw miauw, weet nog steeds niet zeker of het 3mmc of 4mmc is.
Heb het gebruik ervan in de eerste periode gemixt met ketamine, toen gestopt met alcohol gebruik.
Al gauw merkte ik de zucht naar ghb weer toenemen en heb ik weer wat kunnen regelen. Vanaf dat moment kan ik niet meer stoppen, ketamine gebruik wel vanaf de ghb weer gestopt. Nu dus dagelijks ghb, 3mmc snuiven en afwisselend ook soms dagenlang coke snuiven.
Het gebruik is sinds m’n terugval echt uit de hand gelopen en heb meerdere pogingen gedaan om te stoppen, ook al n keer afgebouwd met de ghb, en alle andere dingen behalve m’n voorgeschreven lorazepam en escitalopram. Maar de paniekaanvallen waren zo heftig dat ik na een aantal dagen weer ben teruggevallen. Heb verschillende klinieken om hulp gevraagd en nu 9 augustus eindelijk een intake.
Wat mijn vraag vraag eigenlijk is: hebben meer mensen er last van dat de smaak van eten zo veranderd is? Welke saus ik ook met het eten probeer, ze smaken allemaal naar schimmel, ook in een restaurant. Veel dingen smaken niet meer het zelfde en ik ben benieuwd of dit ooit nog gaat veranderen of dat ik m’n lichaam in die paar maanden tijd zo naar de klote heb geholpen?
Kon geen topic erover vinden. Kan soms dagen niet eten en als ik niet snuif overeet ik mezelf dan weer enorm. Heb laatst een paar dagen niet gesnoven en dan kan ik met 2 lorazepam wel 8 uurtjes slapen per nacht, veel dromen en onrustig.. maar nu alweer een aantal dagen niet echt goed kunnen slapen en alleen maar een paar x outgaan. Niet kunnen stoppen met snuiven 😔 merkte vannacht dat ik de huisartsen post wou bellen omdat ik echt last van m’n arm begon te krijgen en deze heel raar aanvoelde en hartkloppingen kreeg.
t gevoel in m’n vingers is af aan t nemen en m’n voeten ook.. wordt echt tijd dat ik ga stoppen. Sorry voor m’n lange verhaal maar ik moest het echt even van me af schrijven
Ik ben een vrouw van 27 jaar en ben sinds januari teruggevallen in gebruik na een aantal jaren clean te zijn geweest en in herstel. Helaas sinds een aantal maanden ook weer in ghb gebruik. Het begon met alcohol, cocaïne. Erna miauw miauw, weet nog steeds niet zeker of het 3mmc of 4mmc is.
Heb het gebruik ervan in de eerste periode gemixt met ketamine, toen gestopt met alcohol gebruik.
Al gauw merkte ik de zucht naar ghb weer toenemen en heb ik weer wat kunnen regelen. Vanaf dat moment kan ik niet meer stoppen, ketamine gebruik wel vanaf de ghb weer gestopt. Nu dus dagelijks ghb, 3mmc snuiven en afwisselend ook soms dagenlang coke snuiven.
Het gebruik is sinds m’n terugval echt uit de hand gelopen en heb meerdere pogingen gedaan om te stoppen, ook al n keer afgebouwd met de ghb, en alle andere dingen behalve m’n voorgeschreven lorazepam en escitalopram. Maar de paniekaanvallen waren zo heftig dat ik na een aantal dagen weer ben teruggevallen. Heb verschillende klinieken om hulp gevraagd en nu 9 augustus eindelijk een intake.
Wat mijn vraag vraag eigenlijk is: hebben meer mensen er last van dat de smaak van eten zo veranderd is? Welke saus ik ook met het eten probeer, ze smaken allemaal naar schimmel, ook in een restaurant. Veel dingen smaken niet meer het zelfde en ik ben benieuwd of dit ooit nog gaat veranderen of dat ik m’n lichaam in die paar maanden tijd zo naar de klote heb geholpen?
Kon geen topic erover vinden. Kan soms dagen niet eten en als ik niet snuif overeet ik mezelf dan weer enorm. Heb laatst een paar dagen niet gesnoven en dan kan ik met 2 lorazepam wel 8 uurtjes slapen per nacht, veel dromen en onrustig.. maar nu alweer een aantal dagen niet echt goed kunnen slapen en alleen maar een paar x outgaan. Niet kunnen stoppen met snuiven 😔 merkte vannacht dat ik de huisartsen post wou bellen omdat ik echt last van m’n arm begon te krijgen en deze heel raar aanvoelde en hartkloppingen kreeg.
t gevoel in m’n vingers is af aan t nemen en m’n voeten ook.. wordt echt tijd dat ik ga stoppen. Sorry voor m’n lange verhaal maar ik moest het echt even van me af schrijven