Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDepressie na 6 dagen Phenibut gebruik

Depressie na 6 dagen Phenibut gebruik

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BreekijzerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er is nog niet veel over de ontwenningsverschijnselen van Phenibut op dit forum geschreven. Dus ik dacht, laat ik er eens mee aftrappen!

Op verschillende informatieve websites staan wel wat algemeenheden, maar ik mis toch echt persoonlijke ervaringen. Ik was eens benieuwd (en wil ook zelf mijn verhaal delen) naar hoe Phenibut-gebruikers de ontwenningsverschijnselen ervaren, hoe lang het voor jou aanhoudt en ook vooral: hoe ga je hier mee om?

Ik zit nu zelf op dag 6 nadat ik 6 dagen achter elkaar phenibut faa heb gebruikt. De eerste dagen is er nog niet veel nodig voor een goed effect. Met 500 mg zit je al goed. Daarna de dagen, om nog iets ervan te voelen toch al gauw richting de 2 gram op 1 dag.

Maar dan nu... afgelopen zondag laatste dag dat ik feni heb gehad. En ik voel me sinds de dagen daarna zwaar depressief. Het leven voelt als een mislukking. Ik heb veel gehuild, omdat er ook wat dingen spelen die nu 10x zo hard naar boven komen.

Op zich ervaar ik deze comedown niet als iets negatiefs. Ergens is het juist ook wel goed dat het er nu allemaal uit komt. Ik heb met meerdere mensen gepraat over de dingen die spelen. Normaal zou ik dat niet snel doen. Tenzij ik me ZO slecht voel dat het me niet meer boeit en ik gewoon open kaart speel.

Dus ergens is deze downheid ook zeker wel goed. Het is alleen dat ik me ook echt constant slecht voel. Vrijwel niets helpt. Sporten, van me af schrijven of een wandeling met de hond in het bos, het maakt weinig verschil. Ja misschien even op dat moment, maar heel snel voel ik weer dat nare. Het zit in mijn buik, daar voel ik een zeurderig gevoel van alles is k**

Volgens mij is het even uitzitten. En dat is prima, ik slaap juist een heel stuk meer, terwijl ik lees dat er slapeloosheid kan optreden. Nou, ik ben meestal tegen een uur of 20 - 21 al helemaal klaar met de dag. Ik ben wel benieuwd hoe lang deze versterkte depressie gaat aanhouden. Als iemand een idee heeft en hoe er het beste mee om te gaan (buiten het gewoon uitzitten en toch actief blijven om) dan hoor ik het graag. En nee, ik ga het niet verdoven met andere middelen.

Dat was 'm voor nu, ciao!
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Breekijzer zei:
Er is nog niet veel over de ontwenningsverschijnselen van Phenibut op dit forum geschreven. Dus ik dacht, laat ik er eens mee aftrappen!
Klik om te vergroten...
Ja maatje Pheni is echt een nasty bitch (vooral dan de lange werkingsduur), net als een ex die maar niet wil lossen! Dan nog liever GHB!
t
the dose it the poisonLid
01-01-2024, 00:00
#3
beetje laat, maar jaren terug ben ik hooked geweest, en heb toen de afkick verschijnselen opgeschreven


de hel van 4 weken afkicken phenibut (3 maand lang 3gr per dag):

trillen met dingen vasthouden.
hoofdpijn.
droge mond.
gehemelte naar boven gedrukt, hoofd en oren naar binnen gedrukt.
piep in oren erger en werd extreem versterkt door omgevinggeluiden, geluiden werd ook vervormd.
bij neus snuiten rechter oog uit oogkas gedrukt (gevoel).
linker arm in de fik en tintelingen, voetzolen metname bij de eeltplekken in de fik en tintelingen.
angstaanvallen uren achter 1 stuk met zeer hoge hartslag.
raar gevoel in rechterbeen alsof hij niet van mij was tijdens lopen.
lage rugpijn.
dunne schijt, dikke schijt.
zweten.
koud, warm.
schrikken bij de lichtste aanraking
licht in het hoofd.
0 eetlust,
gevoel dat mn geest niet in mn lichaam zat.
wit lichtflits stipje linker oog.
druk op de keel.
slapeloosheid.
zenuwschokken in nek.
evenwichtstoornissen.
nerveus.
geen idee hebben of je moest staan liggen zitten lopen.
misselijk.
niet uit woorden komen.
korte en lange termijn geheugen stuk.
schrijven met een pen moest ik 100% op focussen en dan nog ging het amper.
adrenaline/zenuwachtig rechterbeen tijdens liggen.
pijnlijke urinebuis.
steken in lever.
kleiner nare dingen op tv kwamen 100x harder in mn brein/gevoel/emphatie binnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."