#1
Ik gebruik sinds een half jaar ghb en ben sinds een maand lichamelijk verslaafd, elke 2 uur 2ml (45 kilo). Ik wacht op mijn intakegesprek bij brijder om me op te laten nemen in een detox kliniek in den haag, wat kan ik verwachten van de opname?
Bedankt voor je reactie. Ik heb nog wat vragen. Hoe zit het met telefoon gebruik? Mag je die op bepaalde tijden per dag gebruiken?Zorg in ieder geval dat je gestabiliseerd bent in je dosering als je aankomt bij de kliniek. Dat helpt enorm bij het instellen op de farmaceutische GHB verstrekt in de detox.
Je krijgt tijdens de intake genoeg ruimte en tijd om je gebruik te beschrijven. Daarnaast zul je ook vragen gaan krijgen. Ook zul je door een arts gezien gaan worden.
Als er een plan gemaakt is krijg je je eerste dosering farma GHB. Dat krijg je in een bekertje met wat water. Farmaceutische GHB is veel minder sterk. Ongeveer 4 keer zwakker. Ik kwam zelf op 20 a 22ml uit geloof ik. Gebruikte zelf 5ML. Maar hangt ook van de sterkte af.
Je wordt heel goed in de gaten gehouden voor en na elke dosering farmaceutische ghb. Bloeddruk en andere vragen rondom ontwenning. Meestal rond het einde van de dag ben je wel goed ingesteld.
Vervolgens krijg je gewoon elke 2 uur je gift. Dag en nacht. Ze komen je wakker maken voor je gift dus snachts.
Dag 1 : instellen op farmaceutische ghb
Dag 2 : stabiel op de ingestelde dosering
Dag 3 : beginnen met afbouwen
Zo ging het voor mij altijd. Heel soms als de dosering straat GHB heel laag is en het gebruik zeer kort dan gebruiken ze hoge doseringen benzo's ipv farmaceutische GHB. Maar dat is erg zeldzaam.
Het komt echt goed; eerste dag wennen zal even pittig zijn. Maar dat kun je al voor een groot deel tackelen door te zorgen dat je al elke 2 uur doseert. Dat doe je al; dus top. Je krijgt het bij de brijder elk even uur. Dus 12.00 14.00 etc etc. Althans Brijder in Hoofddorp. Den Haag geen idee. Maar verwacht dat wel aangezien het dezelfde organisatie is.
Heel erg veel succes. Gelukkig is de dosering niet heel erg hoog dus zul je snel afgebouwd zijn. Geheel pijnloos was het voor mij niet, maar dan doel ik vooral op het laatste half uurtje voor je gift. Dan is t even onwennig voelen. Klok kijken bijvoorbeeld.
Bedankt voor je reactie. Ik heb nog wat vragen. Hoe zit het met telefoon gebruik? Mag je die op bepaalde tijden per dag gebruiken?
Welke medicatie word er gegeven tegen ontwenning?
Zijn er dagactiviteiten/ individuele of groepstherapie?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."