Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca – Weer één met mezelf…

Ayahuasca – Weer één met mezelf…

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tnx voor de positieve reacties:)

Maar, die pijp die jullie de volgende ochtend rookten, was dat ook Sante Maria? Lijkt namelijk niet echt lekker om na zo'n 'verfrissende nacht' direct 's ochtends alweer cannabis tot je te nemen
Klik om te vergroten...

Ik ben helemaal vergeten de Santa Maria pijp te beschrijven! Die pijp hadden we snachts genomen toen de trip voor ons alledrie ongeveer over was. We hadden zin om heel veel te doen. Dus niet echt in een 'slaapmood'. De Santa Maria vond ik zelf heel lekker om even rustig in mijn hoofd te worden, waarna ik ook lekker kon slapen:)

De pijp die we in de ochtend hadden genomen was een tabakpijp.

Iedereen die meer van ayahuasca wilt weten of ook een ceremonie bij wilt wonen kan mij net als dumpy en adreno pm-en:)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
kapitein-x zei:
edit:(Maar, die pijp die jullie de volgende ochtend rookten, was dat ook Sante Maria? Lijkt namelijk niet echt lekker om na zo'n 'verfrissende nacht' direct 's ochtends alweer cannabis tot je te nemen)
Klik om te vergroten...

Opzich wel een goed punt. Maar Sante Maria is net als Ayahuasca een helige plant. Natuurlijk op een ander niveau maar toch..

Sante Maria heeft niet zoals normale coffeeshop wiet een bedwelmend gevoel. Eerder een gevoel van meer energie (op een ander niveau dan ayahuasca) maar wel de mogelijkheid om te ontspannen.

Na ayahuasca lag ik op mn matras, superdruk in m'n hoofd. Ik wilde helemaal niet liggen omdat ik zoveel wou doen juist. Maar dat was om 3-4 uur en om 9 uur was t onbijt pas. Dus het was wel even lekker om je te kunnen ontspannen eigenlijk, maar wel zonder dat bedwelmende gevoel.

We hadden ook maar 1 trek genomen iederen van de pijp, was sterk genoeg maar niet echt overheersend. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."