#1
Tnx voor de positieve reacties
Ik ben helemaal vergeten de Santa Maria pijp te beschrijven! Die pijp hadden we snachts genomen toen de trip voor ons alledrie ongeveer over was. We hadden zin om heel veel te doen. Dus niet echt in een 'slaapmood'. De Santa Maria vond ik zelf heel lekker om even rustig in mijn hoofd te worden, waarna ik ook lekker kon slapen![:)]()
De pijp die we in de ochtend hadden genomen was een tabakpijp.
Iedereen die meer van ayahuasca wilt weten of ook een ceremonie bij wilt wonen kan mij net als dumpy en adreno pm-en![:)]()
Maar, die pijp die jullie de volgende ochtend rookten, was dat ook Sante Maria? Lijkt namelijk niet echt lekker om na zo'n 'verfrissende nacht' direct 's ochtends alweer cannabis tot je te nemen
Ik ben helemaal vergeten de Santa Maria pijp te beschrijven! Die pijp hadden we snachts genomen toen de trip voor ons alledrie ongeveer over was. We hadden zin om heel veel te doen. Dus niet echt in een 'slaapmood'. De Santa Maria vond ik zelf heel lekker om even rustig in mijn hoofd te worden, waarna ik ook lekker kon slapen
De pijp die we in de ochtend hadden genomen was een tabakpijp.
Iedereen die meer van ayahuasca wilt weten of ook een ceremonie bij wilt wonen kan mij net als dumpy en adreno pm-en