Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsop 2c-b en Keta naar de verste uithoek van het universum

op 2c-b en Keta naar de verste uithoek van het universum

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
mooi report! Ik hoor de combinati LSD, 2C-E en Ketamine steeds vaker, klinkt iig zeer intressant en heftig!

Ben benieuwd naar je volgende report!

Peace
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#2
KETA- MOLE !!! zei:
ik vind het zoo jammer dat ik met ketamine alleen niet meer kan komen waar ik de eerste paar keer geweest ben, maar twijfel of ik het wel i.m. wil proberen.
Klik om te vergroten...

Hoe denk je dat dit komt?
Is dit vergelijkbaar met de magie van de eerste keer MDMA, die nadien meer zo sterk terugkeert?

Tenslotte gaan we toch allemaal voor de K-Hole :rock:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oei datk klinkt inderdaad als een lekker ver weggespacet gebeuren!
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ErnstJünger zei:
KETA- MOLE !!! zei:
ik vind het zoo jammer dat ik met ketamine alleen niet meer kan komen waar ik de eerste paar keer geweest ben, maar twijfel of ik het wel i.m. wil proberen.
Klik om te vergroten...

Hoe denk je dat dit komt?
Is dit vergelijkbaar met de magie van de eerste keer MDMA, die nadien meer zo sterk terugkeert?

Tenslotte gaan we toch allemaal voor de K-Hole :rock:
Klik om te vergroten...
jah denk toch echt het tollerantie verhaal, heb ook wel heel erg dik aan de keet gezeten omdat ik het altijd groot inkocht om een beetje acceptabel prijsje te fixen.

als ik lang genoeg stop komt het wel weer maar dan alleen de eerste 2 keer of zow is het echt leuk en daarna ben ik weer terug bij af.

nou moet ik zeggen ook zonder K-hole blijft het lekker spul maar het is jammer dat ik neit meer af en toe goed ver kan gaan, dan val ik gewoon in slaap( of kom ik er wel maar weet ik er niets meer van als ik terug ben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."