#1
EERST OP EEN ANDER ACOUNT NAAM MAAR IK HIELD DEZE NAAM LIEVER NIET BEKENT (ouders
) IK HEB DIT DUS NIET GESTOLE, IK BEN TEETER
hallo mensen, dit is mijn eerste tripreport ik hoop dat u ervan kan genieten (dit is mijn eerste ervaring met harddrugs).
ik schrijf dit niet zodat u het ook kunt nemen, ik schrijf dit zodat u het niet hoeft te doen!
vooraf: eerst had ik een grote angst voor harddrugs omdat in mijn famillie psychologische problemen veel voorkomen, maar na veel research besloot ik het toch met mijn beste maten te doen, dit report is vooral ook een tribute aan hun en de goede sp4ce die we samen hebben gehad, bedankt vrienden!
drugs: XTC, Marihuana (Edelweiss zoals altijd), Drank.
hoeveelheid: 1 3/4 pil per persoon, 5/6/7 stickys (geen idee hoeveel)met ze alle, 8 shotjes P.P..
kameraden: zelfde hoeveelheid, namen noem ik niet
tijd van iname: joint om half 11, de pillen rond 12 uur, drank kortdaarna.
mood: beetje bang, maar heel erg geinterreseerd.
het begon met een mooie dag, ik werd wakker van het geluid van een douche mijn wekker had mij zoals vaker al eens in de steek gelaten, ik stond op bedenkend van de dingen die mij deze dag zouden overkomen, ik voelde me super blij ondanks de vaage manier van wakker worden.
douchen, ff snel een pakje astronauten voedsel in nemen en hup naar mijn maaten (ik noem ze nu naar fictief bedachten namen) MG, en Bla, eenmaal aangekomen zag ik dat ik en bla de enige nog waren dus ik zoek mg ff op msn op om hem hierheen te halen, nou mg lekker laat maar de mood was nog steeds goed, rond 12u proosten we ons glas namen de XTC en zeiden tegenelkaar dat we nu de hoogste vorm van respect voor elkaar en de drug moeten hebben, we gingen allemaal accoord en nu zei bla, ik voel me alsof er niets meer fout kan gaan het voelde als eeuwige vrede
wanneer ik het liedje Bone Thugs N Harmony- extacy hoorde begon ik t merken dat dit liedje zich zelf niet was, elke beat stroomde door mijn lichaam als water, de ware innerlijke vreden en liefde heb ik nu eindelijk gevonden, ik keek rond in bla's huis tjonge wat een kleur en een prachtig tv ooknog! ik bedacht mijzelf hmm ik moet nu iets gaan doen, blijkbaar had bla de zelfde gevoelens en we besloten boven te gaan gears of war spelen op zijn xbox360.
werkelijk de skill die ik en mijn space buddys hadden was gwoon bangmakend elke shot was raak alles ging goed, ik zat in de game, ik voelde mij als een van de caracters, alles overwinnend en onstopbaar, een echt beest.
we besloten drank te nemen, allemaal naar benede en daar namen we allemaal een aantal shotjes van het een of het ander toen kreeg bla het idee om meer te nemen van de xtc, het leek ons niet een goed idee omdat de xtc nog niet helemaal in werking was maarja bla kan soms heele slimme momenten hebben en nam er 1 hij d8 dat MG er al 1 had gehad dusik en mg namen er ook nog en piecie, en begonnen nu allemaal heel erg te spacen, we besloten naar dat een van ons wiet moest gaan halen, wij snel kijkien op msn wie 18 is, terwijl we even wachten zet MG een heerlijke beat op jahoor ik voel de beat door mijn aderen stromen het voelt goed, ik zet een lange freestyle over het leven en het geloof des heres, ik krijg een aantal spacende complimenten, nog even wachten d8 ik, en ja hoor daar was S opeens online, een godsgechenk nu bedacht ik mij dat je maten het belangrijkste zijn in het hele leven. MG ging S ophalen en ze zouden wiet gaan halen, na een half uur was mg nog steeds neit terug en bla in zijn altijd drukke spaces besloot hem te gaan zoeken, deze man was zo ver van de wereld dat hij ondanks de kennis te hebben dat mg weg was hem te gaan roepen:P
maar toen ging de bel,,,,,tring, ik lag op de bank te luisteren naar buddha bar en opeens besefte ik mij WIET!! haha we gingen gelijk naar buiten, alle kleuren waren mooi ik hoorde vogels en voelde mij als 1, we liepen naar een goed plekje en besloten daar de wiet te roken, ik lag in het gras met mijn handen waaiend over de grassprietjes, het leek alsof deze mij knuffelde en mij aaiden, het voelde goed, ik merkte dat de wiet begon te werken een ultieme space zette zich klaar, het leek alsof het mij gevraagt werd en ik wou het opeens popte het, visuals doodgevoelens het was emotioneel, we gingen naar huis en hadden daar ons diepste gesprek ooit, wat een emoties, ik ging naar de wc en de tranen braken uit, ik was vrij geen zorgen alleen mij en mijn broeders (Y) dit gevoel was niet meer te verslaan,
tijdens mijn huil potje riep mg FRITUUR! en ja hoor nog geen 2 minuten later stond de d3l0ghni al te borrelen.
ik genoot van dit voedsel maar hongerde naar meer, ik bedacht mij zelf dat ik heel erg graag een speciaal liedje wou luisteren, namelijk Aphex Twin- Stone in Focus, dit liedje bracht mij naar een andere wereld een gevoel wat ik nog nooit had gehad, het was niet te verslaan de ultieme rust die mij overkwam heerlijk terwijl ik voorstelde een pizza te maken, na een half uur genoten wij met immidels al 4 mensen van een zalige dikke pizza M had zich ook gemeld en hij besloot ook een beetje op ons te letten samen met S die hadden allebei geen xtc,drank genomen.
na een aantal uren gespaced te hebben gingen we meer wiet roken met ze alle, dit voelde heel gezellig hoe dat wij in een kringetje stonden en hem steeds naar links doorgaven,
na veel muziek en veel vaage momenten bedackt Bla zich hoelaat is het, 1800 sir zij ik voor de grap en toen sloeg het in, we waren dus al 6 uur lang aan het spacen, na veel gesprekken gingen we na 2 joints naar huis, nu is het de dag ernaa en ik heb nogsteeds vaage gevoelens
ik hoop dat u hiervan heeft genoten, helaas veel tekst, maar emoties kan je niet met een paar letters verwoorden
peace, safety and love

EDIT: het is nu the day after, om 16:58 eindelijk geeindigd
hallo mensen, dit is mijn eerste tripreport ik hoop dat u ervan kan genieten (dit is mijn eerste ervaring met harddrugs).
ik schrijf dit niet zodat u het ook kunt nemen, ik schrijf dit zodat u het niet hoeft te doen!
vooraf: eerst had ik een grote angst voor harddrugs omdat in mijn famillie psychologische problemen veel voorkomen, maar na veel research besloot ik het toch met mijn beste maten te doen, dit report is vooral ook een tribute aan hun en de goede sp4ce die we samen hebben gehad, bedankt vrienden!
drugs: XTC, Marihuana (Edelweiss zoals altijd), Drank.
hoeveelheid: 1 3/4 pil per persoon, 5/6/7 stickys (geen idee hoeveel)met ze alle, 8 shotjes P.P..
kameraden: zelfde hoeveelheid, namen noem ik niet

tijd van iname: joint om half 11, de pillen rond 12 uur, drank kortdaarna.
mood: beetje bang, maar heel erg geinterreseerd.
het begon met een mooie dag, ik werd wakker van het geluid van een douche mijn wekker had mij zoals vaker al eens in de steek gelaten, ik stond op bedenkend van de dingen die mij deze dag zouden overkomen, ik voelde me super blij ondanks de vaage manier van wakker worden.
douchen, ff snel een pakje astronauten voedsel in nemen en hup naar mijn maaten (ik noem ze nu naar fictief bedachten namen) MG, en Bla, eenmaal aangekomen zag ik dat ik en bla de enige nog waren dus ik zoek mg ff op msn op om hem hierheen te halen, nou mg lekker laat maar de mood was nog steeds goed, rond 12u proosten we ons glas namen de XTC en zeiden tegenelkaar dat we nu de hoogste vorm van respect voor elkaar en de drug moeten hebben, we gingen allemaal accoord en nu zei bla, ik voel me alsof er niets meer fout kan gaan het voelde als eeuwige vrede
wanneer ik het liedje Bone Thugs N Harmony- extacy hoorde begon ik t merken dat dit liedje zich zelf niet was, elke beat stroomde door mijn lichaam als water, de ware innerlijke vreden en liefde heb ik nu eindelijk gevonden, ik keek rond in bla's huis tjonge wat een kleur en een prachtig tv ooknog! ik bedacht mijzelf hmm ik moet nu iets gaan doen, blijkbaar had bla de zelfde gevoelens en we besloten boven te gaan gears of war spelen op zijn xbox360.
werkelijk de skill die ik en mijn space buddys hadden was gwoon bangmakend elke shot was raak alles ging goed, ik zat in de game, ik voelde mij als een van de caracters, alles overwinnend en onstopbaar, een echt beest.
we besloten drank te nemen, allemaal naar benede en daar namen we allemaal een aantal shotjes van het een of het ander toen kreeg bla het idee om meer te nemen van de xtc, het leek ons niet een goed idee omdat de xtc nog niet helemaal in werking was maarja bla kan soms heele slimme momenten hebben en nam er 1 hij d8 dat MG er al 1 had gehad dusik en mg namen er ook nog en piecie, en begonnen nu allemaal heel erg te spacen, we besloten naar dat een van ons wiet moest gaan halen, wij snel kijkien op msn wie 18 is, terwijl we even wachten zet MG een heerlijke beat op jahoor ik voel de beat door mijn aderen stromen het voelt goed, ik zet een lange freestyle over het leven en het geloof des heres, ik krijg een aantal spacende complimenten, nog even wachten d8 ik, en ja hoor daar was S opeens online, een godsgechenk nu bedacht ik mij dat je maten het belangrijkste zijn in het hele leven. MG ging S ophalen en ze zouden wiet gaan halen, na een half uur was mg nog steeds neit terug en bla in zijn altijd drukke spaces besloot hem te gaan zoeken, deze man was zo ver van de wereld dat hij ondanks de kennis te hebben dat mg weg was hem te gaan roepen:P
maar toen ging de bel,,,,,tring, ik lag op de bank te luisteren naar buddha bar en opeens besefte ik mij WIET!! haha we gingen gelijk naar buiten, alle kleuren waren mooi ik hoorde vogels en voelde mij als 1, we liepen naar een goed plekje en besloten daar de wiet te roken, ik lag in het gras met mijn handen waaiend over de grassprietjes, het leek alsof deze mij knuffelde en mij aaiden, het voelde goed, ik merkte dat de wiet begon te werken een ultieme space zette zich klaar, het leek alsof het mij gevraagt werd en ik wou het opeens popte het, visuals doodgevoelens het was emotioneel, we gingen naar huis en hadden daar ons diepste gesprek ooit, wat een emoties, ik ging naar de wc en de tranen braken uit, ik was vrij geen zorgen alleen mij en mijn broeders (Y) dit gevoel was niet meer te verslaan,
tijdens mijn huil potje riep mg FRITUUR! en ja hoor nog geen 2 minuten later stond de d3l0ghni al te borrelen.
ik genoot van dit voedsel maar hongerde naar meer, ik bedacht mij zelf dat ik heel erg graag een speciaal liedje wou luisteren, namelijk Aphex Twin- Stone in Focus, dit liedje bracht mij naar een andere wereld een gevoel wat ik nog nooit had gehad, het was niet te verslaan de ultieme rust die mij overkwam heerlijk terwijl ik voorstelde een pizza te maken, na een half uur genoten wij met immidels al 4 mensen van een zalige dikke pizza M had zich ook gemeld en hij besloot ook een beetje op ons te letten samen met S die hadden allebei geen xtc,drank genomen.
na een aantal uren gespaced te hebben gingen we meer wiet roken met ze alle, dit voelde heel gezellig hoe dat wij in een kringetje stonden en hem steeds naar links doorgaven,
na veel muziek en veel vaage momenten bedackt Bla zich hoelaat is het, 1800 sir zij ik voor de grap en toen sloeg het in, we waren dus al 6 uur lang aan het spacen, na veel gesprekken gingen we na 2 joints naar huis, nu is het de dag ernaa en ik heb nogsteeds vaage gevoelens
ik hoop dat u hiervan heeft genoten, helaas veel tekst, maar emoties kan je niet met een paar letters verwoorden
peace, safety and love

EDIT: het is nu the day after, om 16:58 eindelijk geeindigd