Dacht in eerste instantie dat de term hang-ouderen uit de paddo's kwam maar toen ik de foto erbij zag vond ik het wel erg toepasselijk . Leuk report verder.
#3
Klinkt als een gezellige trip, maar dat moet ook wel met twee gezellige meiden van DF
Mooie layout heeft je report, en leuke foto's!
well done
#4
Haha, je zult het niet geloven, maar volgens mij ben ik die giga-hond ook een keer tegen gekomen tijdens een paddo trip in Tilburg.
Toen lag hij voor de Ochtendgloren, tering wat een ding :P
Ik kan zo niet zeggen of het dezelfde is, maar hoeveel moeilijk grote honden lopen er rond in Tilburg :P
Klinkt als een relaxte trip, leuk zo met mede DF-ers!
Zwaaizwaai
#5
Klinkt als een gezellig leuke vrolijke trip
Kudo´s voor het toevoegen van foto´s !
#6
Het was wel retegezellig! En die hond was echt geniaal, ik wil er ook zo een, en dan verkleed ik 'm als een hert.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.