Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer X

eerste keer X

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is men eerste report, het gaat over men eerste keer XTC, dit was van oud op nieuw.

1 pil : blauwe dolfijntjes getest : 120 mg MDMA

Nou was ik een joint aan het rollen en ik kende wel mensen die regelmatig pillen namen. Men vriend zei kan je er een paar gaan halen voor mij ? Ik zeg nou oké..

Ik was ze gaan halen en gaf ze aan hem. Hij gaf mij één gratis. Ik wist niet veel over XTC maar toch besloot ik een halfje te nemen. Ik rolde een joint , we waren stoned en daarna vertrokken we naar de discotheek.

Het was ongeveer 11 u en ik nam men halfje. We kwamen aan na ongeveer 20 min. Ik voelde nog steeds niets, dus ik besloot nog een halfje te nemen. Men vriend had namelijk al een hele binnen.

Wanneer ik binnen kwam ( 10 min later ) voelde ik me warm worden. Na 10 min begon het effect.

Ik was blij, ik danste ( wat ik normaal nooit deed ). Zat steeds te praten en nam men vriend steeds vast ( en nee ik ben niet homo :grin: ). Men vriend voelde nog steeds niks, en nam er nog 1. Na 20 min begon hij over te geven. Dan is hij naar buiten gegaan, na 15 min kwam hij terug naar binnen. Dit waren de langste 15 min van mijn leven... Ik had schrik : wat zou er gebeurt zijn met hem? Zou ik gaan kijken of niet? Ik was zo blij dat ik hem terug zag... Maar was beetje kwaad op hem: ik zei steeds: doe dat nooit meer!

De aftelling begon en er waren nog mensen dat ik kende , dit ook onder X zaten.

Was geweldig gevoel. Heb daarna wat Vodka gedronken. Nog wat gedanst... Was een toffe avond. Ben paar keer naar wc geweest maar kon niet plassen...Die wcmadam bekeek me maar raar :grin:. Ik keek terwijl in de spiegel en men ogen waren fucking groot :grin:

Toen kreeg ik goesting in een biertje, en ging naar de toog. Een pintje koste 1,90 en ik gaf die vrouw 2 €, ik nam haar hand vast en keek in haar ogen. Ik zei toen: De rest mag je houden. Ze was echt een mooie meeeid.. En ze lachte met mij ,ze had namelijk door dat ik X had genomen :grin:

Toen het 3 u was besloten we nog wat te chillen, hebben we wat gesmoked. Waar ik niet veel van voelde.. Rond 4 u begon de pil uit te werken!

Nou dit is men eerste trip report. Ik weet niet dat het goed is ... Als er tips zijn, mag je altijd geven.

:wave:
B
Bo02Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt opzich wel als een leuke eerste keer, alleen is het niet erg slim om na 20 minuten alweer bij te nemen als je niks voelt. Ik voel het zelf meestal na 30-45 minuten pas.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bo02 zei:
Klinkt opzich wel als een leuke eerste keer, alleen is het niet erg slim om na 20 minuten alweer bij te nemen als je niks voelt. Ik voel het zelf meestal na 30-45 minuten pas.
Klik om te vergroten...

ja ik weet het. Nu klinkt het dom... Maar ik wist er eigelijk niets van. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik niet veel effect ging hebben van zo 1 pilletje en ik verschoot daarom ook een beetje van het effect...

Ik voel meestal na 20 min nu wel iets, niet het echte effect, maar toch iets.
m
mellowLid
01-01-2024, 00:00
#4
leuke eerste keer..
mijn eerste keer was de beste pil ooit voor me
ik wist ook niet wat ik moest verwachten,
ik deed mijn ogen dicht, dacht dat ik een vogel was,
deed mijn ogen terug open, en BAM kei leuk :)
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#5
mellow zei:
leuke eerste keer..
mijn eerste keer was de beste pil ooit voor me
ik wist ook niet wat ik moest verwachten,
ik deed mijn ogen dicht, dacht dat ik een vogel was,
deed mijn ogen terug open, en BAM kei leuk :)
Klik om te vergroten...

was ook beste pilletje dat ik ooit geslikt had!

wel grappig dat ik de pil eigelijk niet voelde opkomen. Wat nu wel het geval is!

Ja ik dacht eigelijk dat er niets aan was.. Maarja :wink:

Maar eu ik dacht niet dat ik een vogel was hoor hehe :)
m
mellowLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja ik deed eerst alleen speed,
ik wou nooit pillen doen en toen ik mijn eerste probeerde was het zoveeel beter dan speed.
en ik voelde me ook niet letterlijk een vogel he, ik dacht het gewoon voor mij rustig er in te laten komen :)
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#7
mellow zei:
ja ik deed eerst alleen speed,
ik wou nooit pillen doen en toen ik mijn eerste probeerde was het zoveeel beter dan speed.
en ik voelde me ook niet letterlijk een vogel he, ik dacht het gewoon voor mij rustig er in te laten komen :)
Klik om te vergroten...

ik had alleen ervaring met wiet. En vroeg me ook eigelijk wel af waarom men vrienden dit deden :grin: dus dacht wat is hier nu zo speciaal aan.. Tot het effect kwam :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."