Ik heb op troebadoer gestemd Leuk dat ik genomineerd ben
#2
Er blijft (gelukkig) nog steeds voldoende animo om op de oude reports te stemmen, dus we gaan nu vrolijk verder met februari 2008. Vode heeft het momenteel nog steeds erg druk, dus ik heb nu ook februari voor mijn rekening genomen. Ik persoonlijk heb erg genoten van deze oude reports, want er zaten echt een aantal juweeltjes tussen. Dus mensen: lees en stem, het is echt de moeite waard! Na lang beraad, ben ik tot de volgende tien gekomen: