Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM] Mei 2009

[TvdM] Mei 2009

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vond ook het report van dripptone zeer bijzonder en op een speciale manier nog niet eerder beschreven of geevenaarde ervaring.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
XTC: Eén keer en nooit meer! door WDVK
LSD - 22. Overweldigende visuals en liefde door Azgaza
[2CB 16,5mg] De openbaring door Kees Klapkaak
Bekakte Stem en Dansende Bomen (1e PaddoTrip) door Roses
Total unity @ LSD, methylone en 2C-D door fractaliss
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eerste keer heroïne door chrzz
BAD TRIP, Truffels (Mex) door tjief
Eerste keer LSD door timmaniac
Naar het nul punt en verder door DrippTone
2cb: een karikatuur van de werkelijkheid door Rabbithole
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Driptone naar het nulpunt en verder! Zonder twijfel.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ah, de poll is ten einde. Leuk om weer te horen dat mensen ervan genoten hebben. Maar wat ik altijd zo vreemd vind. Er zijn echt veel mensen die de reports lezen, maar er zijn er maar 18 die hier komen stemmen. :confused: Denk hoe meer stemmen hoe meer verschil er in de uitkomst zal zitten. Misschien heb ik nu net geluk gehad dat alleen de mensen die mijn report leuk vonden zijn gaan stemmen. Maar misschien waren er wel veel meer mensen die een andere beter vonden.

Misschien iets meer reclame voor TvdM verkiezingen? :P Of automatisch PB voor elk DF lid, met de poll erbij. :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
DrippTone zei:
Ah, de poll is ten einde. Leuk om weer te horen dat mensen ervan genoten hebben. Maar wat ik altijd zo vreemd vind. Er zijn echt veel mensen die de reports lezen, maar er zijn er maar 18 die hier komen stemmen. :confused: Denk hoe meer stemmen hoe meer verschil er in de uitkomst zal zitten. Misschien heb ik nu net geluk gehad dat alleen de mensen die mijn report leuk vonden zijn gaan stemmen. Maar misschien waren er wel veel meer mensen die een andere beter vonden.

Misschien iets meer reclame voor TvdM verkiezingen? :P Of automatisch PB voor elk DF lid, met de poll erbij. :P
Klik om te vergroten...

Dit vind ik inderdaad ook een goed idee.
Ikzelf merk ook dat ik wel veel reports lees maar gewoon weinig stem. Als je nu elke maand een pm'etje krijgt met de genomineerden en een linkje erbij, zullen veel meer mensen gaan stemmen en dus een verbeterde uitslag krijgt.

Het wel lezen en niet stemmen komt misschien ook aangezien je de report ( of het report??) leest, pas enige tijd daarna word deze beschikbaar gesteld om te stemmen en nog veel later eindigt de poll. Hier is dan weer weinig aan te doen maar lijkt me wel de reden, achja ik lul weer uit m'n nek :stoned: :rolleyes: Goed idee in iedergeval!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."