#1
Nou, voor de eerste keer Lsa geprobeerd.
Ik en een vriend hadden samen 6 lsa zaadjes gekocht. We besloten om er ieder 3 te nemen.
Om 's ochtends half 12 aten we ieder 3 zaden. De smaak was niet echt lekker maar met een snopeje erbij ging het wel. We fietsten een beetje rond, en gingen daarna binnen zitten.
Na ongeveer 2 uur begonnen we pas iets te merken. Ik werd heel loom en alles om je heen werd interessant. Geen hallicunaties. Alles wat je zag was ook echt aanwezig. Ik v We hebben op de bank gezeten en lekker lopen trippen.
Op een gegeven moment werd ik heel moe, me ogen zaten echt halfdicht en ik werd heel misselijk. Ik ben naar buiten gegaan en heb overgegeven, ik dacht dat ik bad aan het gaan was. Ik ging op het gras onder een grote boom liggen. Even wat gedronken, wat op dat moment enorm lekker smaakte. Ik begon me te focussen op de positieve dingen. Toen voelde ik me gelijk weer happy, met de zon op me lijf en die schitterende boom boven je. De wolken leken een grens tussen aarde en heelal. Ik had het idee dat ik een indiaantje was dat van de verkeerde nootjes had gesnoept![:tongueout:]()
Ik heb daar echt lang gelegen, en genoten.
Rond 5 uur ben ik mijn krantjes gaan bezorgen. Dit was echt heel moeilijk en ik snapte er niks meer van. Het was wel heerlijk om in de zon te fietsen, met de wind door je haren. Maar ik vergat telkens welke huizen ik nou wel had gedaan , en welke niet. Uiteindelijk is het me toch gelukt. Ik heb wel een paar keer uitgerus op een bankje en op het gras gelegen.
Na de krantjes bezorgd te hebben ben ik naar huis gegaan. Ben ik in bed gaan liggen en heb ik nog wel tot 8 uur 's avonds verder lopen trippen. In slaap komen was moeilijk. Ik bleef maar nadenken en kon niet stil liggen. Ik had het heel warm en heb een paar keer me hoofd onder de koude kraan gehouden. Ik had het gevoel alsof er iemand de hele tijd na je zit te kijken.
Ik vond het leuk om gedaan te hebben, maar zal het niet zo snel nog een keer doen. Jammer dat het visueel niet zo sterk was. Maar dat kan omdat we misschien wat meer moesten nemen. Het is niet rustgevend, en in slaap komen tijdens je trip is moeilijk omdat je steeds maar hersenspinsels krijgt.
Bedankt voor het lezen.
Ik en een vriend hadden samen 6 lsa zaadjes gekocht. We besloten om er ieder 3 te nemen.
Om 's ochtends half 12 aten we ieder 3 zaden. De smaak was niet echt lekker maar met een snopeje erbij ging het wel. We fietsten een beetje rond, en gingen daarna binnen zitten.
Na ongeveer 2 uur begonnen we pas iets te merken. Ik werd heel loom en alles om je heen werd interessant. Geen hallicunaties. Alles wat je zag was ook echt aanwezig. Ik v We hebben op de bank gezeten en lekker lopen trippen.
Op een gegeven moment werd ik heel moe, me ogen zaten echt halfdicht en ik werd heel misselijk. Ik ben naar buiten gegaan en heb overgegeven, ik dacht dat ik bad aan het gaan was. Ik ging op het gras onder een grote boom liggen. Even wat gedronken, wat op dat moment enorm lekker smaakte. Ik begon me te focussen op de positieve dingen. Toen voelde ik me gelijk weer happy, met de zon op me lijf en die schitterende boom boven je. De wolken leken een grens tussen aarde en heelal. Ik had het idee dat ik een indiaantje was dat van de verkeerde nootjes had gesnoept
Ik heb daar echt lang gelegen, en genoten.
Rond 5 uur ben ik mijn krantjes gaan bezorgen. Dit was echt heel moeilijk en ik snapte er niks meer van. Het was wel heerlijk om in de zon te fietsen, met de wind door je haren. Maar ik vergat telkens welke huizen ik nou wel had gedaan , en welke niet. Uiteindelijk is het me toch gelukt. Ik heb wel een paar keer uitgerus op een bankje en op het gras gelegen.
Na de krantjes bezorgd te hebben ben ik naar huis gegaan. Ben ik in bed gaan liggen en heb ik nog wel tot 8 uur 's avonds verder lopen trippen. In slaap komen was moeilijk. Ik bleef maar nadenken en kon niet stil liggen. Ik had het heel warm en heb een paar keer me hoofd onder de koude kraan gehouden. Ik had het gevoel alsof er iemand de hele tijd na je zit te kijken.
Ik vond het leuk om gedaan te hebben, maar zal het niet zo snel nog een keer doen. Jammer dat het visueel niet zo sterk was. Maar dat kan omdat we misschien wat meer moesten nemen. Het is niet rustgevend, en in slaap komen tijdens je trip is moeilijk omdat je steeds maar hersenspinsels krijgt.
Bedankt voor het lezen.
