Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffelen in het verborgen paradijs van Roosendaal

Truffelen in het verborgen paradijs van Roosendaal

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt als een zalige trip :) Die truffels moet ik ook maar halen :P zit er al lang aan te denken maar me vrienden deinse telkens terug.

Die paddopool klinkt trouwens heel trippy egt iets waar je in een space/trip moet zijn.
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Was mooi dagje!!

Haha de magische Paddenpoel, was echt genieten in dat gras! :tearsofjoy:
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nice :grin:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#4
klink allemaat supertof! Ik kijk er ook weer naar uit om nog een keer te truffelen. (:P ik woon vlak bij Roosendaal, een haal ze bij ''de bazaar''. Heb je ervaring met truffels van die winkel?

ouhoeh!
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij de Bazaar heb ik wel een paar keer Paddo's gehaald, waren goed te doen! :)

(Ik ben Brabander 1 in het verhaal :tearsofjoy: )
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wie? Ik, Brabander 1 en Brabander 2 (zo zal ik ze maar noemen)
Waar? Roosendaal buiten/thuis/in de stad
Wat? 15g Psilocybe Atlantis pp
Hoe? Thee

Aangezien de vakantie er alweer bijna op zit hadden ik en 2 vrienden besloten om nog een afsluit truffeltripje te doen. Het weer was goed, het huis was leeg en de stemming was geweldig.

Omstreeks 12 uur 's middags ging ik met de auto richting Brabant bewapend met een koeltas met 3 bakjes truffels. Eenmaal aangekomen bij Brabander 1 gingen we met m'n auto Brabander 2 ophalen. Toen we weer thuis waren besloten we om de 3 bakjes flink fijn te snijden en 20 minuten te laten borrelen in een pannetje met water. Na afloop hadden we een theezakje toegevoegd en alles keurig verdeelt door 3 mokken.

Het was een uurtje of half 3 toen we allemaal ons theetje achter de kiezen hadden. Ik draaide een joint en we gingen wat op de bank/in de tuin chillen. Al na een kwartier merkte ik dat alles veel scherper werd. Ik zag letterlijk overal haartjes op liggen en patronen werden al herkend in het meubilair, de vloer en het plafond.

Dolgelukkig gingen we rondjes lopen door het parkje wat nog geen minuut lopen was van de achterdeur. We plofte op het gras en deelde erg enthousiast met elkaar wat we allemaal zagen. Kleuren sprongen eruit, bomen danste en het gras was prachtig!

Nog een beetje rondgedwaald en we besloten om weer even binnen op de bank te gaan zitten met Pink Floyd op. Wat is die muziek toch heerlijk en goed gevonden. Mijn ogen vielen op een reep pure chocola. Ik breek een stuk af en stop het in m'n mond. Het was net alsof de chocola door m'n kin uit m'n mond droop. Het smolt helemaal weg in m'n mond terwijl de visuals op precies hetzelfde moment alleen maar sterker werden.

Met een fles water en nog wat chocola begonnen we een wandeling richting het bos. We liepen op een weg tussen wat weilanden tot een geheime gang tussen de bosjes door. Eenmaal aan de andere kant wist ik niet wat ik zag. Het was een groot rondje volkomen omringt door bomen. In het midden van de arena vormige oase was een vijvertje met kikkers. Aangezien het voor mij de eerste keer was dat ik op die magische plek was vond ik het waarschijnlijk een heel stuk mooier. We plofte op het gras en begonnen wat te ouwehoeren over van alles en nog wat. Ik het flink wat mindfucks op dat moment maar niks ervaarde ik als onplezierig. Achter elkaar betrapte ik mezelf op stomme gedachtes die nergens over gingen en dat ging gepaard met het nodige gelach natuurlijk.

Ik besloot om dit 'paradijs' (ook wel door de plaatselijke gemeenschap padden-pool, paddo-pool genoemd) een rondje te lopen om de plas. Daar liep ik dan als een klein kind op onderzoeksreis tussen de bomen door langs het vijvertje. Ik kan me echt niet herinneren wanneer ik ooit zo gelukkig was met zoiets simpels. Elk takje wat een beetje over m'n pad hing raakte ik aan en bestudeerde ik alsof ik op een andere planeet was. Het was echt zo mooi.

Ik ging weer bij de Brabanders op het gras liggen en wilde een joint draaien. Helaas was de wiet op dus dat moest even komen. Na een aantal telefoontjes gepleegd te hebben voelde we de bui al hangen want niemand had wat. Naja half uur lopen naar de stad, kunnen we misschien gelijk daar chillen?

We begonnen de wandeling. Het was nog best wel mooi weer dus we hadden het allemaal lekker warm. Het was een uurtje of 6 uur (3 uur na inname). Tijdens de wandeling praatte we met z'n alle hoe leuk de trip wel niet was. Ik had wel wat argwaan omdat ik normaal wel een uurtje of 5 zoet ben met truffels. Maarja het zal wel uitgewerkt zijn. we waren allemaal nog wel wat vaag maar ik kon niks zien aan onze pupillen. Eenmaal in de stad aangekomen waren we allemaal best wel kapot. We gingen naar een kroegje om even de wc's te gebruiken.

WOW! Ik sta binnen in de kroeg en alles begint opeens als een gek te bewegen. Nog lang niet uitgetript dus. De dansvloer leek wel gaten te hebben van een meter diep dus we gingen allemaal snel weer naar buiten.

Het was lekker weer en er waren veel terasjes. Toch stoorde ik me niet aan alle niet-trippende mensen. Ik kon er prima mee omgaan. Wat me wel een klein beetje stoorde was dat iedereen naar ons leek te kijken. Maar toen dacht ik bij mezelf, who gives a f*ck ik kom hier toch nooit.

Op weg naar de coffeeshop had ik een beetje een duister gevoel. In mijn buurt lopen er niet zoveel junks rond als daar. En dan bedoel ik niet de experimenteerde weekend gebruiker maar ja jullie weten net zo goed als ik hoe echte junks er uit zien. Ik kwam in de coffeeshop aan en liep naar achter naar het verkooppunt. De coffeeshop had een groene muur en die begon heel erg te bewegen. Dit was ongeveer 4 uur na inname. Nogsteeds niet uitgetript dus. Ik vond het zo raar om opeens weer volop te trippen. Ik zou echt zweren dat ik op weg naar de stad weer gewoon nuchter was.

Ik was aan de beurt, ik zeg hier heb je 20 euro, doe maar wat. We liepen naar de bar en namen plaats zodat ik even een jointje kon draaien. Hier heb ik nog nooit zoveel moeite mee gehad. M'n handen waren zeik en zeiknat van het zweet, de wiet was niet normaal te kruimelen en het vloeitje scheurde. Nu blow ik best veel en kan ik tijdens het trippen best normale jointjes inside out rollen maar dit ging echt 3keer nergens over. Het had meer weg van m'n aller eerste joint en viel dus echt net niet uit elkaar.

Heel snel die joint opgerookt en gelijk weer naar buiten. Ik had zo'n donker gevoel van al die mensen. Normaal kom ik in Den Haag vaak zat in coffeeshops en heb ik er altijd zo een heel gezellig beeld bij maar in deze shop had ik echt niet langer willen zitten.

We begonnen onze terugreis naar huis. Toen we na een half uurtje thuisgekomen waren (ik schat zo een uurtje of 8 ) plofte we op de bank en gingen we flink eten en wat TV kijken. Nog een tijdje nagepraat en gelachen over allemaal dingen en na het eten en het kijken van een film gingen we rond een uurtje of 12 slapen.

Ik vond het echt de beste trip die ik ooit heb gehad. Die paddopool had ik de dag erop echt niet willen zien. Het is nu gewoon een hele mooie herinnering in m'n hoofd en dat wil ik zo blijven houden.

Nu even weer een tijdje op school en werk focussen en wie weet wat me in een volgende vakantie te wachten staat! :)

Grtz!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."