#1
Wie: Ik en J (S en K gingen mee, maar tripten niet)
Wat: 10 gram Philosopher Stones en een paar joints
Waar: Natuurgebied Bernisse
(12:00 uur)Na mijn laatste trip in mei had ik weer eens zin om truffels te gebruiken. Op maandagochtend was het eerst tijd om truffels te zoeken in Rotterdam wat nog een hele opgave bleek. Een aantal smartshops waren namelijk verplaatst of gesloten. Uiteindelijk haalden we bij de smartshop Pluto beide 10 gram P. Stones, omdat de Atlantis truffels waren uitverkocht.
(14:00)Nadat de truffels binnen waren, zijn we weer terug gegaan naar Spijk en vanaf Spijk hebben we de fiets gepakt naar de Bernisse. Bij de Bernisse aangekomen vonden we een hele mooie plek. Het was een grote heuvel dat voor een groot deel grenste aan het water en voor een deel aan de bosrand. Daarnaast was er ook nog een mooi grasveld. Perfecte locatie dacht ik zo. Eenmaal gesetteld met lekkere muziek en boxjes, een kleed om op te chillen en een bal aten we de truffels op. Ze waren echt ontzettend goor..
Alleen in combinatie met een appel en veel water kreeg ik ze naar binnen. Het lijkt alsof ze elke keer viezer worden.
(14:30) De trip begint licht op te komen. Mn benen werden zwaarder, de zon leek heel fel te branden (het was ook wel 25 graden ofzo) en mn hand en voeten werden klam. De muziek leek ook een stuk ritmischer, wat erg lekker was. Om niet teveel te letten op de bodyload en de misselijkheid besloot ik te voetballen op aandringen van S die zei dat trippend voetballen best leuk kan zijn. Ik besloot het maar te proberen.
(15:00) Ik begin goed te trippen. Alles is heel fel en het gras begint patronen te vormen. Voetbal werd erg interessant, omdat mn lichaam heel vrij leek. Dit was ook het geval bij J. Hij zei dat het voelde alsof zn lichaam zo licht als een veer was. Wij renden dus als twee jonge honden achter de bal en maakten allemaal rare duiken om de bal te pakken. Nu is het zo dat rondvliegen achter een bal in een trip aan de rand van het water weleens problemen kan opleveren. J dacht volgens mij dat hij kon vliegen toen S een hoge bal schoot en hij een katachtige sprong maakte waarbij hij per ongeluk in het water viel. Hij schrok zich helemaal kapot en ik ging stuk van het lachen.
Gelukkig had hij al zn kleren (op zn boxershort na) al uitgetrokken voor het voetballen omdat het zo warm was. Achteraf kon hij er wel om lachen.
(16:00-18:00) Na het voetballen (wat erg goed beviel) ben ik lekker op mn kleed gaan zitten om muziek te luisteren en een blowtje te roken. Gelukkig had ik 2 joints van tevoren gedraaid, zodat dit geen probleem zou opleveren. Vooral als ik mn ogen sloot waren de CEV erg mooi icm met de muziek. Het uitzicht van de heuvel was ook echt geweldig. Soms vlogen er tientallen vogels in razendtempo over het water. Erg mooi om te zien. Ik merkte nu wel dat deze trip een stuk minder zwaar zou worden als de vorige trip, maar ik vond het wel best zo. De mooie omgeving, de dikke joint, de komkommer en de lekkere muziek deden het in ieder geval goed.
Twee uur lang hebben we nog relaxed daar gezeten. Een aantal blows gerookt, gedanst op de muziek, gekke dingen gedaan met de bal en gewoon vrolijk/relaxed zijn.
(18:15) De trip was nu niet meer zo sterk en we begonnen honger te krijgen. Ik had echt totaal geen zin om te fietsen, maar het was wel tijd om wat te gaan eten bij J zn huis(vooral ook omdat ik niks had gegeten voor de trip). Ik kwam erachter dat fietsen in de natrip echt heerlijk was. Het telkens veranderende landschap zag er leuk uit en het grote aantal dieren dat ik zag was ook heel leuk. Alles lijkt ook meer af te steken tegen het landschap als je nog half tript. Bijvoorbeeld elektriciteitsmasten lijken gigantisch en niet plaats te horen in het landschap. Eenmaal aangekomen bij J zn huis was de trip nagenoeg voorbij. We hebben daar nog wat gegeten, tv gekeken en ik ben vroeg in mn nest gedoken, aangezien trips voor mij altijd behoorlijk zwaar zijn.
De hallucinaties waren minder sterk dan in mn vorige trip en er was vrijwel geen verwarring. Achteraf was het misschien wel beter zo, aangezien we daar in de volle zon zaten en later ook weer terug moesten fietsen. De trip was in principe best wel geslaagd in de zin van dat ik het erg naar mn zin heb gehad. Aan de andere kant wilde ik ook een iets filosofischere trip hebben, maar daarvoor moet ik misschien een keer alleen gaan trippen. Al met al was het een leuke invulling van de laatste zomerdag van dit jaar
.
Wat: 10 gram Philosopher Stones en een paar joints
Waar: Natuurgebied Bernisse
(12:00 uur)Na mijn laatste trip in mei had ik weer eens zin om truffels te gebruiken. Op maandagochtend was het eerst tijd om truffels te zoeken in Rotterdam wat nog een hele opgave bleek. Een aantal smartshops waren namelijk verplaatst of gesloten. Uiteindelijk haalden we bij de smartshop Pluto beide 10 gram P. Stones, omdat de Atlantis truffels waren uitverkocht.
(14:00)Nadat de truffels binnen waren, zijn we weer terug gegaan naar Spijk en vanaf Spijk hebben we de fiets gepakt naar de Bernisse. Bij de Bernisse aangekomen vonden we een hele mooie plek. Het was een grote heuvel dat voor een groot deel grenste aan het water en voor een deel aan de bosrand. Daarnaast was er ook nog een mooi grasveld. Perfecte locatie dacht ik zo. Eenmaal gesetteld met lekkere muziek en boxjes, een kleed om op te chillen en een bal aten we de truffels op. Ze waren echt ontzettend goor..
Alleen in combinatie met een appel en veel water kreeg ik ze naar binnen. Het lijkt alsof ze elke keer viezer worden.(14:30) De trip begint licht op te komen. Mn benen werden zwaarder, de zon leek heel fel te branden (het was ook wel 25 graden ofzo) en mn hand en voeten werden klam. De muziek leek ook een stuk ritmischer, wat erg lekker was. Om niet teveel te letten op de bodyload en de misselijkheid besloot ik te voetballen op aandringen van S die zei dat trippend voetballen best leuk kan zijn. Ik besloot het maar te proberen.
(15:00) Ik begin goed te trippen. Alles is heel fel en het gras begint patronen te vormen. Voetbal werd erg interessant, omdat mn lichaam heel vrij leek. Dit was ook het geval bij J. Hij zei dat het voelde alsof zn lichaam zo licht als een veer was. Wij renden dus als twee jonge honden achter de bal en maakten allemaal rare duiken om de bal te pakken. Nu is het zo dat rondvliegen achter een bal in een trip aan de rand van het water weleens problemen kan opleveren. J dacht volgens mij dat hij kon vliegen toen S een hoge bal schoot en hij een katachtige sprong maakte waarbij hij per ongeluk in het water viel. Hij schrok zich helemaal kapot en ik ging stuk van het lachen.
(16:00-18:00) Na het voetballen (wat erg goed beviel) ben ik lekker op mn kleed gaan zitten om muziek te luisteren en een blowtje te roken. Gelukkig had ik 2 joints van tevoren gedraaid, zodat dit geen probleem zou opleveren. Vooral als ik mn ogen sloot waren de CEV erg mooi icm met de muziek. Het uitzicht van de heuvel was ook echt geweldig. Soms vlogen er tientallen vogels in razendtempo over het water. Erg mooi om te zien. Ik merkte nu wel dat deze trip een stuk minder zwaar zou worden als de vorige trip, maar ik vond het wel best zo. De mooie omgeving, de dikke joint, de komkommer en de lekkere muziek deden het in ieder geval goed.
Twee uur lang hebben we nog relaxed daar gezeten. Een aantal blows gerookt, gedanst op de muziek, gekke dingen gedaan met de bal en gewoon vrolijk/relaxed zijn.
(18:15) De trip was nu niet meer zo sterk en we begonnen honger te krijgen. Ik had echt totaal geen zin om te fietsen, maar het was wel tijd om wat te gaan eten bij J zn huis(vooral ook omdat ik niks had gegeten voor de trip). Ik kwam erachter dat fietsen in de natrip echt heerlijk was. Het telkens veranderende landschap zag er leuk uit en het grote aantal dieren dat ik zag was ook heel leuk. Alles lijkt ook meer af te steken tegen het landschap als je nog half tript. Bijvoorbeeld elektriciteitsmasten lijken gigantisch en niet plaats te horen in het landschap. Eenmaal aangekomen bij J zn huis was de trip nagenoeg voorbij. We hebben daar nog wat gegeten, tv gekeken en ik ben vroeg in mn nest gedoken, aangezien trips voor mij altijd behoorlijk zwaar zijn.
De hallucinaties waren minder sterk dan in mn vorige trip en er was vrijwel geen verwarring. Achteraf was het misschien wel beter zo, aangezien we daar in de volle zon zaten en later ook weer terug moesten fietsen. De trip was in principe best wel geslaagd in de zin van dat ik het erg naar mn zin heb gehad. Aan de andere kant wilde ik ook een iets filosofischere trip hebben, maar daarvoor moet ik misschien een keer alleen gaan trippen. Al met al was het een leuke invulling van de laatste zomerdag van dit jaar