Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen in natuurgebied Bernisse

Trippen in natuurgebied Bernisse

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie: Ik en J (S en K gingen mee, maar tripten niet)
Wat: 10 gram Philosopher Stones en een paar joints
Waar: Natuurgebied Bernisse

(12:00 uur)Na mijn laatste trip in mei had ik weer eens zin om truffels te gebruiken. Op maandagochtend was het eerst tijd om truffels te zoeken in Rotterdam wat nog een hele opgave bleek. Een aantal smartshops waren namelijk verplaatst of gesloten. Uiteindelijk haalden we bij de smartshop Pluto beide 10 gram P. Stones, omdat de Atlantis truffels waren uitverkocht.

(14:00)Nadat de truffels binnen waren, zijn we weer terug gegaan naar Spijk en vanaf Spijk hebben we de fiets gepakt naar de Bernisse. Bij de Bernisse aangekomen vonden we een hele mooie plek. Het was een grote heuvel dat voor een groot deel grenste aan het water en voor een deel aan de bosrand. Daarnaast was er ook nog een mooi grasveld. Perfecte locatie dacht ik zo. Eenmaal gesetteld met lekkere muziek en boxjes, een kleed om op te chillen en een bal aten we de truffels op. Ze waren echt ontzettend goor.. :kots: Alleen in combinatie met een appel en veel water kreeg ik ze naar binnen. Het lijkt alsof ze elke keer viezer worden.

(14:30) De trip begint licht op te komen. Mn benen werden zwaarder, de zon leek heel fel te branden (het was ook wel 25 graden ofzo) en mn hand en voeten werden klam. De muziek leek ook een stuk ritmischer, wat erg lekker was. Om niet teveel te letten op de bodyload en de misselijkheid besloot ik te voetballen op aandringen van S die zei dat trippend voetballen best leuk kan zijn. Ik besloot het maar te proberen.

(15:00) Ik begin goed te trippen. Alles is heel fel en het gras begint patronen te vormen. Voetbal werd erg interessant, omdat mn lichaam heel vrij leek. Dit was ook het geval bij J. Hij zei dat het voelde alsof zn lichaam zo licht als een veer was. Wij renden dus als twee jonge honden achter de bal en maakten allemaal rare duiken om de bal te pakken. Nu is het zo dat rondvliegen achter een bal in een trip aan de rand van het water weleens problemen kan opleveren. J dacht volgens mij dat hij kon vliegen toen S een hoge bal schoot en hij een katachtige sprong maakte waarbij hij per ongeluk in het water viel. Hij schrok zich helemaal kapot en ik ging stuk van het lachen. :tearsofjoy: Gelukkig had hij al zn kleren (op zn boxershort na) al uitgetrokken voor het voetballen omdat het zo warm was. Achteraf kon hij er wel om lachen.

(16:00-18:00) Na het voetballen (wat erg goed beviel) ben ik lekker op mn kleed gaan zitten om muziek te luisteren en een blowtje te roken. Gelukkig had ik 2 joints van tevoren gedraaid, zodat dit geen probleem zou opleveren. Vooral als ik mn ogen sloot waren de CEV erg mooi icm met de muziek. Het uitzicht van de heuvel was ook echt geweldig. Soms vlogen er tientallen vogels in razendtempo over het water. Erg mooi om te zien. Ik merkte nu wel dat deze trip een stuk minder zwaar zou worden als de vorige trip, maar ik vond het wel best zo. De mooie omgeving, de dikke joint, de komkommer en de lekkere muziek deden het in ieder geval goed.

Twee uur lang hebben we nog relaxed daar gezeten. Een aantal blows gerookt, gedanst op de muziek, gekke dingen gedaan met de bal en gewoon vrolijk/relaxed zijn.

(18:15) De trip was nu niet meer zo sterk en we begonnen honger te krijgen. Ik had echt totaal geen zin om te fietsen, maar het was wel tijd om wat te gaan eten bij J zn huis(vooral ook omdat ik niks had gegeten voor de trip). Ik kwam erachter dat fietsen in de natrip echt heerlijk was. Het telkens veranderende landschap zag er leuk uit en het grote aantal dieren dat ik zag was ook heel leuk. Alles lijkt ook meer af te steken tegen het landschap als je nog half tript. Bijvoorbeeld elektriciteitsmasten lijken gigantisch en niet plaats te horen in het landschap. Eenmaal aangekomen bij J zn huis was de trip nagenoeg voorbij. We hebben daar nog wat gegeten, tv gekeken en ik ben vroeg in mn nest gedoken, aangezien trips voor mij altijd behoorlijk zwaar zijn.

De hallucinaties waren minder sterk dan in mn vorige trip en er was vrijwel geen verwarring. Achteraf was het misschien wel beter zo, aangezien we daar in de volle zon zaten en later ook weer terug moesten fietsen. De trip was in principe best wel geslaagd in de zin van dat ik het erg naar mn zin heb gehad. Aan de andere kant wilde ik ook een iets filosofischere trip hebben, maar daarvoor moet ik misschien een keer alleen gaan trippen. Al met al was het een leuke invulling van de laatste zomerdag van dit jaar :grin: .
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Filosofisch wordt het volgens mij nooit als er nuchtere bijzijn en als je met een groepje bent...

Met twee personen kan het al behoorlijk filosofisch worden! :grin:

En wat vonden de nuchtere ervan, hebben ze gelachen om jullie of vonden ze het allemaal wel best? :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij weet ik waar jullie gezeten hebben. Dat is best een populair stukje Bernisse, was het niet druk?

En inderdaad, ik liep laatst langs De Lachende Paus... weg! Gewoon weg! Heel die shop. Weg :|
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
@EI. De lachende paus is verhuist naar witte de wit dat las ik een tijdje geleden toen die nog op zn oude plekje zat dat ze zouden verhuisen.

Ontopic: Leuk report niet zo diep maar gewoon een leuke trip :)
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marcell` zei:
En wat vonden de nuchtere ervan, hebben ze gelachen om jullie of vonden ze het allemaal wel best?
Klik om te vergroten...

Ze moesten wel aardig om ons lachen ja. :P Vooral als je situaties helemaal verkeerd inschat, zoals de snelheid van de bal waardoor die bal vol op je kop komt. :grin: Het zijn net als J hele goede vrienden en hadden ons al eerder zien trippen, dus dan gaat het wel goed als je tript.

Exceptional Insight zei:
Volgens mij weet ik waar jullie gezeten hebben. Dat is best een populair stukje Bernisse, was het niet druk?
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad een populair stukje. Gelukkig was maandag net de vakantie voorbij, waardoor er bijna niemand zat. Op die heuvel zelf zat helemaal niemand.

hislordship zei:
@EI. De lachende paus is verhuist naar witte de wit dat las ik een tijdje geleden toen die nog op zn oude plekje zat dat ze zouden verhuisen.
Klik om te vergroten...
Daar kwam ik achter op de Binnenweg, maar toen ik naar de Witte de Wit ging zei een Pool voor de deur dat hij nog 3 weken gesloten blijft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."