Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTvdM juni '08 - Juweeltjes uit de oude doos!

TvdM juni '08 - Juweeltjes uit de oude doos!

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kom op mensen, nog een klein weekje!! Breng nog even je stem uit, want er zitten hele goede tussen hoor!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jullie mogen weer gaan stemmen op reportjes uit onze oude doos... :wave: Ik heb zelf echt genoten tijdens het lezen, want juni 2008 bracht namelijk ontzettend veel goede inzendingen. Juist een extra reden om ze dus toch niet te vergeten!! De keuze was dit keer ook echt niet makkelijk, maar ik heb uiteindelijk toch tien juweeltjes kunnen selecteren. Nu aan jullie dus om nog even een stem uit te brengen. Ik hoop dat jullie net zo genieten van deze mooie reportjes als ik!! :)

De poll loopt t/m 22 oktober!!!

1. DirEnGrey: LSD - Een tripje overdag
2. Beyond Illusion: Ayahuasca – Mijn derde oog
3. snoepietje: LSD : duivelse engel
4. Drientje: Ayahuasca; het begin van iets moois
5. RSW: MDMA, Paddestoelen, N20 en Hash
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
6. [SF] Safiertje: DMT: De speelgoedwereld
7. Wromtrax: Anadenanthera Peregrina.. het beseffen dat ik niet besta!
8. Hardstylr: MDMA : Defqon
9. Mr.rhythm: Ik bén m'n gedachte..
10. kapitein-x: Mijn Kennismaking met Ayahuasca
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb mijn stem iig toegekend aan snoepietje! :)
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn stem ging naar "Drientje: Ayahuasca; het begin van iets moois".
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien dat de 9 extra stemmers uit de andere poll, ook hier nog even een stem uit kunnen brengen? Ze zijn namelijk echt zeker de moeite waard om te lezen!! Misschien dit keer zelfs nog wel wat meer dan de reports uit augustus '09, maar dat is mijn mening hoor.... :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gefeliciteerd RSW! :wave:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah, cool. Dankjewel !! :)
Maar echt een overtuigende meerderheid was het niet.

Terwijl ik die reports het boeiendste gedeelte van het forum vind...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er wordt de laatste tijd inderdaad wat magertjes gestemd op de tripreports van de maand en soms vraag ik me af of het nog wel zin heeft om er mee door te gaan, aangezien het toch altijd wel wat tijd kost, om de reports uit te zoeken en de polls te maken...

Laten we er voor nu nog maar even van uit gaan, dat de lekkere zomermaanden er voor gezorgd hebben dat de mensen wat minder binnenshuis waren en geen tijd hadden om ze te lezen.
Hopelijk trekt het dus gauw weer wat bij, want ook ik ben wel een fan van deze afdeling van het forum! :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."