Netjes geschreven en leuk dat je met foto's werkt, zo krijg je ook een goed indruk van de omgeving waarin je hebt getript. keep up the good work
#2
yeah, ik had eigenlijk ook nog foto's willen maken van alleen het huis zeg maar, dat jullie helemaal een goed beeld hadden. Iets voor de volgende keer misschien.
iig allemaal bedankt voor de leuke reacties, het was ook erg leuk
#3
Mooi report! dit wekt bij mij echt de zin in LSD weer
#4
Haha, bij mij is de zin verdwenen, ik voel me weer gedefragmenteerd en kan er weer een paar maandjes tegenaan!
iig bedankt!!
#5
Ik kwam tot het stukje WALLOFTEXT, een paar alinea's toevoegen zou het verhaal echt leesbaar maken. Die foto's zijn in ieder geval super vet!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.