#1
Zoals eerder gezegd in een topic in het XTC-forum, heb ik begin deze week MDMA kristallen gekocht. Gisteren was dus de moment om ze te testen
. De MDMA was getest (niet door onszelf, vooraan in de 80%) en er waren kleine sporen van MDE en MDA in gevonden, normaal niets wat we zouden merken was ons verteld, maar ik heb er toch een leuk avondje aan overgehouden.....
Ik had de kristallen dus al eventjes liggen en had er al heel de week zin in. Ik had nog nooit MDMA kristallen gebruikt, enkel xtc-pilletjes (en ook dit was van november vorig jaar geleden geloof ik). Raar genoeg had ik vrijdag voormiddag ineens geen zin meer, en was de planning om te wachten tot een andere keer. In de vroege namiddag begon ik echter kriebeltjes te krijgen, omdat ik er toen toch veel zin in aan het krijgen was. Nog vlug even op msn gezegd dat ik van mening was veranderd en ben toen naar een kameraad vertrokken, waar een andere ook al was. Daar aangekomen (was omstreeks 20h10) heb ik onmiddelijk een bommetje gemaakt. Helaas hadden we geen weegschaal en werd het een beetje schatten/gokken. Mijn kameraad had echter wel bommetjes van 75mg, welke we ter vergelijking gebruikt hebben. Rond 20h20 hadden we uiteindelijk alle 3 ons bommetje binnen en kon onze avond beginnen...
Binnen was het vrij warm, we zaten gezellig in het salon rond de open haard. Toch kreeg ik het 20-25min na het inslikken koud, maar op een nét iets andere manier, net iets vervelender. Ook m'n hoofd begon wat zwaar te worden. Ik ben 5 minuutjes wat achteruit gaan zitten en was er weer helemaal bovenop. Toen is het bommetje volgens mij écht ingeslagen. Daar zijn we toen nog gezellig aan het babbelen geweest over de meest idiote onderwerpen, en hadden het alle 3 enorm naar onze zin. Bij mij kwam het effect eigenlijk niet helemaal op zoals verwacht, en had de indruk dat het bij de persoon welke zijn bommetje ook niet gewogen was ook niet echt insloeg. Het was ondertussen 22:30u en hebben nog maar een bommetje bijgenomen.
Ik werd weer een beetje onwel, en had (net als de eerste keer) braakneigingen. Die braakneigingen heb ik volgens mij elke keer dat ik xtc gebruikt heb al gehad en was dus ook niet echt ongerust. Rond 23u zijn we uiteindelijk vertrokken richting café. Ik voelde voordat ik recht stond al dat ik waarschijnlijk moest kotsen als ik naar buiten ging , maar wist ook dat ik me 5min later veel beter zou voelen. Ik had m'n kameraden al maar gewaarschuwd dat dat wel kon gebeuren, zodat ze niet zouden panikeren (wat ze toch nog een beetje deden, dus achteraf gezien maar goed dat ik het ze al even verteld had). M'n vermoeden was weer correct; ik kwam buiten en heb volgens mij hooguit 5 passen kunnen zetten voor het eruit was (maar 't was niet veel, er moet gewoon veeeel meer in m'n maag gezeten hebben).
Goed, we hebben uiteindelijk ik denk 1,5 uur op café gezeten maar hadden het hier geen van alle echt naar onze zin. We waren eerder al van plan om nog naar een reggae feestje in de buurt te gaan (welk om de maand plaats vindt en niet onbekend is bij ons). Dit was voor mij echt HET toppunt van de avond!
Daar eenmaal aangekomen ben ik wat meer beginnen blowen (wat ik normaal zowieso veel doe, maar die avond eventjes gelaten had). Toen is de hemel voor mij open gegaan. Ik denk dat het de sporen van de MDE was in combinatie met de cannabis. Ik stond niet ver van de dj en kon op zijn platen collectie kijken. Mijn ogen vielen ineens op een -voor mij- wel hééééél leuke plaat. Ze was helemaal tot leven gekomen! Ik wist dat het niet echt was, en had de indruk dat ik het ook wat kon sturen. Als ik de plaat even als "normaal" zag, en ik concentreerde me er heel even op, begon ze zo terug te dansen. Ik heb een foto willen maken van de hoes maar helaas is hij helemaal zwart omdat er niet voldoende licht was
.
In de plaat stond links boven een reggae vlagje. Daar is het mee begonnen. Het wapperde ineens (in de wind), en iets later vormde het zich om tot een notenbalk (in de reggae kleuren) waar (muziekk)noten overvlogen, welke later cijfers en letters vormden. Die cijfers en letters vlogen er dan weer uit. Zo volgden mooi het vlaggetje en vanaf ze er uit kwam begonnen ze zich meer te spreiden naar boven en onder. Op de plaat zelf stond ook een klein pattroon welk regelmatig herhaald was en niet goed zichtbaar was. Ik kan het nu dan ook niet beschrijven, maar toen de cijfers en letters eventjes bezig waren heeft dat patroon voor mij zowat elke vorm aangenomen dat het kon.
Op de plaat zelf stond een foto/tekening van een man met veel dreadlocks, op een beige achtergrond. Die dreadlocks waren ook fantastisch. Ze zijn mee aan het dansen geweest en in de dreadlocks zaten mannetjes viool/drum/... te spelen. Het was gewoon schitterend! Ook de kaken van die persoon bewogen ineens alsof hij aan het zingen was. Toen riep ik spontaan "x, kijk! die plaat!", maarja, iemand anders zag het natuurlijk niet![:)]()
Ik had helemaal geen visuals verwacht (en had er overigens ook nog nooit gehad, dus dit was helemaal nieuw voor mij). Ik vond het wel enorm leuk, en kon ook niet stoppen met er over te vertellen tegen andere maten (zowel m'n "trippartners" als andere bekenden die er ook waren). Ik kon echt uren naar die plaat blijven kijken, nooit verveelde ze mij, ze liet me telkens wel iets nieuws zien. Ik was echt gefascineerd door die plaat. Zo hard zelfs dat ik periodes aan de kant heb gestaan, en enkel maar naar die ene plaat aan het kijken ben geweest.
Later op de avond begon de muur achter de dj helemaal te vervormen. Er kwam een rooster in, zoals de achtergrond van DF. Enkel was dit rooster gevormd met enkel rood, groen en blauw. Ik weet niet meer exact hoe ik het zag, maar de vakjes in het rooster werden kleiner en kleiner. Ik weet die 3 kleuren gezien te hebben maar weet absoluut niet meer hoe. Ik denk wel nog te herinneren da de verticale lijnen rood waren en de horizontale groen. De vakjes werden kleiner en kleiner en ik was me er superhard mee aan het amuseren door er gewoon naar te kijken. Iets later vormden er zich opgevulde vierkantjes in de bovenste hokjes. Ik wou het toen aan iemand uit te leggen, en wou dit te doen dmv een klassiek spelletje. Namelijk het spelletje dat je onderaan een balkje hebt om mee te bewegen, en met een bal de blokjes moet wegschieten. Nog voordat ik iets verteld had zag ik ineens het balkje en het balletje bij op de muur verschijnen, en het leek echt alsof er iemand aan het spelen was. Heerlijk gewoon!
[img=http://www.seowordsmith.com/wp-content/uploads/2008/12/arkanoid.gif]
Dit is ongeveer alles wat ik me kan herinneren, maar ik weet dat er meer geweest is. Vooral het visuele gedeelte vond ik prachtig. Het voelde helemaal niet eng aan, ik wist gewoon perfect wat er gebeurde (de drugs was aan het werken...) en het voelde enorm prettig aan ookal lijkt het maar griezelig als je er zo aan denkt.
Er waren kameraden van mij die de plaat kende (kon het niet onthouden en typen op m'n gsm ging ook niet meer zo handig), dus ik hoop een van de dagen er een foto van te vinden op het internet, dan zal ik hem ook zowieso hier delen![:)]()
Over de hele avond gespreid heb ik 3 bommetjes binnen (ruwweg 250mg in totaal), een biertje of 8 en 2 gram wiet.
En dit was dan mijn eerste reportje

Ik had de kristallen dus al eventjes liggen en had er al heel de week zin in. Ik had nog nooit MDMA kristallen gebruikt, enkel xtc-pilletjes (en ook dit was van november vorig jaar geleden geloof ik). Raar genoeg had ik vrijdag voormiddag ineens geen zin meer, en was de planning om te wachten tot een andere keer. In de vroege namiddag begon ik echter kriebeltjes te krijgen, omdat ik er toen toch veel zin in aan het krijgen was. Nog vlug even op msn gezegd dat ik van mening was veranderd en ben toen naar een kameraad vertrokken, waar een andere ook al was. Daar aangekomen (was omstreeks 20h10) heb ik onmiddelijk een bommetje gemaakt. Helaas hadden we geen weegschaal en werd het een beetje schatten/gokken. Mijn kameraad had echter wel bommetjes van 75mg, welke we ter vergelijking gebruikt hebben. Rond 20h20 hadden we uiteindelijk alle 3 ons bommetje binnen en kon onze avond beginnen...
Binnen was het vrij warm, we zaten gezellig in het salon rond de open haard. Toch kreeg ik het 20-25min na het inslikken koud, maar op een nét iets andere manier, net iets vervelender. Ook m'n hoofd begon wat zwaar te worden. Ik ben 5 minuutjes wat achteruit gaan zitten en was er weer helemaal bovenop. Toen is het bommetje volgens mij écht ingeslagen. Daar zijn we toen nog gezellig aan het babbelen geweest over de meest idiote onderwerpen, en hadden het alle 3 enorm naar onze zin. Bij mij kwam het effect eigenlijk niet helemaal op zoals verwacht, en had de indruk dat het bij de persoon welke zijn bommetje ook niet gewogen was ook niet echt insloeg. Het was ondertussen 22:30u en hebben nog maar een bommetje bijgenomen.
Ik werd weer een beetje onwel, en had (net als de eerste keer) braakneigingen. Die braakneigingen heb ik volgens mij elke keer dat ik xtc gebruikt heb al gehad en was dus ook niet echt ongerust. Rond 23u zijn we uiteindelijk vertrokken richting café. Ik voelde voordat ik recht stond al dat ik waarschijnlijk moest kotsen als ik naar buiten ging , maar wist ook dat ik me 5min later veel beter zou voelen. Ik had m'n kameraden al maar gewaarschuwd dat dat wel kon gebeuren, zodat ze niet zouden panikeren (wat ze toch nog een beetje deden, dus achteraf gezien maar goed dat ik het ze al even verteld had). M'n vermoeden was weer correct; ik kwam buiten en heb volgens mij hooguit 5 passen kunnen zetten voor het eruit was (maar 't was niet veel, er moet gewoon veeeel meer in m'n maag gezeten hebben).
Goed, we hebben uiteindelijk ik denk 1,5 uur op café gezeten maar hadden het hier geen van alle echt naar onze zin. We waren eerder al van plan om nog naar een reggae feestje in de buurt te gaan (welk om de maand plaats vindt en niet onbekend is bij ons). Dit was voor mij echt HET toppunt van de avond!
Daar eenmaal aangekomen ben ik wat meer beginnen blowen (wat ik normaal zowieso veel doe, maar die avond eventjes gelaten had). Toen is de hemel voor mij open gegaan. Ik denk dat het de sporen van de MDE was in combinatie met de cannabis. Ik stond niet ver van de dj en kon op zijn platen collectie kijken. Mijn ogen vielen ineens op een -voor mij- wel hééééél leuke plaat. Ze was helemaal tot leven gekomen! Ik wist dat het niet echt was, en had de indruk dat ik het ook wat kon sturen. Als ik de plaat even als "normaal" zag, en ik concentreerde me er heel even op, begon ze zo terug te dansen. Ik heb een foto willen maken van de hoes maar helaas is hij helemaal zwart omdat er niet voldoende licht was
In de plaat stond links boven een reggae vlagje. Daar is het mee begonnen. Het wapperde ineens (in de wind), en iets later vormde het zich om tot een notenbalk (in de reggae kleuren) waar (muziekk)noten overvlogen, welke later cijfers en letters vormden. Die cijfers en letters vlogen er dan weer uit. Zo volgden mooi het vlaggetje en vanaf ze er uit kwam begonnen ze zich meer te spreiden naar boven en onder. Op de plaat zelf stond ook een klein pattroon welk regelmatig herhaald was en niet goed zichtbaar was. Ik kan het nu dan ook niet beschrijven, maar toen de cijfers en letters eventjes bezig waren heeft dat patroon voor mij zowat elke vorm aangenomen dat het kon.
Op de plaat zelf stond een foto/tekening van een man met veel dreadlocks, op een beige achtergrond. Die dreadlocks waren ook fantastisch. Ze zijn mee aan het dansen geweest en in de dreadlocks zaten mannetjes viool/drum/... te spelen. Het was gewoon schitterend! Ook de kaken van die persoon bewogen ineens alsof hij aan het zingen was. Toen riep ik spontaan "x, kijk! die plaat!", maarja, iemand anders zag het natuurlijk niet
Ik had helemaal geen visuals verwacht (en had er overigens ook nog nooit gehad, dus dit was helemaal nieuw voor mij). Ik vond het wel enorm leuk, en kon ook niet stoppen met er over te vertellen tegen andere maten (zowel m'n "trippartners" als andere bekenden die er ook waren). Ik kon echt uren naar die plaat blijven kijken, nooit verveelde ze mij, ze liet me telkens wel iets nieuws zien. Ik was echt gefascineerd door die plaat. Zo hard zelfs dat ik periodes aan de kant heb gestaan, en enkel maar naar die ene plaat aan het kijken ben geweest.
Later op de avond begon de muur achter de dj helemaal te vervormen. Er kwam een rooster in, zoals de achtergrond van DF. Enkel was dit rooster gevormd met enkel rood, groen en blauw. Ik weet niet meer exact hoe ik het zag, maar de vakjes in het rooster werden kleiner en kleiner. Ik weet die 3 kleuren gezien te hebben maar weet absoluut niet meer hoe. Ik denk wel nog te herinneren da de verticale lijnen rood waren en de horizontale groen. De vakjes werden kleiner en kleiner en ik was me er superhard mee aan het amuseren door er gewoon naar te kijken. Iets later vormden er zich opgevulde vierkantjes in de bovenste hokjes. Ik wou het toen aan iemand uit te leggen, en wou dit te doen dmv een klassiek spelletje. Namelijk het spelletje dat je onderaan een balkje hebt om mee te bewegen, en met een bal de blokjes moet wegschieten. Nog voordat ik iets verteld had zag ik ineens het balkje en het balletje bij op de muur verschijnen, en het leek echt alsof er iemand aan het spelen was. Heerlijk gewoon!
[img=http://www.seowordsmith.com/wp-content/uploads/2008/12/arkanoid.gif]
Dit is ongeveer alles wat ik me kan herinneren, maar ik weet dat er meer geweest is. Vooral het visuele gedeelte vond ik prachtig. Het voelde helemaal niet eng aan, ik wist gewoon perfect wat er gebeurde (de drugs was aan het werken...) en het voelde enorm prettig aan ookal lijkt het maar griezelig als je er zo aan denkt.
Er waren kameraden van mij die de plaat kende (kon het niet onthouden en typen op m'n gsm ging ook niet meer zo handig), dus ik hoop een van de dagen er een foto van te vinden op het internet, dan zal ik hem ook zowieso hier delen
Over de hele avond gespreid heb ik 3 bommetjes binnen (ruwweg 250mg in totaal), een biertje of 8 en 2 gram wiet.
En dit was dan mijn eerste reportje
