Wie, wat, waar?
Wie? Ik, 3 maten: J, D, K, de BOB en K's vriendin
Wat?: Ik: 15 mg 2CB, wiet en (4-5) bier
J: XTC, bier, wiet
D: 2CB, XTC, bier, wiet
K: 2CB en bier
Waar?: Gorinchem
Het verhaal:
Mijn plannen voor die avond waren veranderd nadat ik K had gesproken op msn hij ook heen ging waar ik heenging; hij zei datie met wat anderen wegging, ik kende hun ook dus besloot mee te gaan. Vooraf had 'ie al gevraagd of ik 2cb wou kopen en ik vondt het een goed moment om dit keer een goede dosis te nemen (ipv 5mg ofzo nasaal). We gingen J ophalen in de auto en besloot toen het kleine tabletje in te nemen.
Aangekomen in gorcum bleven ik en J achter omdat de rest iemand zou ophalen. We besloten een cafe in te gaan en wat te bestellen. Toen ik aan de bar zat begon ik na een tijdje anders te voelen, een beetje gedesoriënteerd. We hadden al vantevoren een blowtje op, maar dit was anders. Na 1 uur ofzo, gingen we ergens aan een tafel zitten en iemand kwam erbij zitten. Ik wist niet precies wie ze was, maar dat boeide niet echt.
Een poos later merkte ik dat het steeds meer begon in te slaan, ik zag overal patronen in (geen visuals!) te zien, die me fascineerden. Het geluid was wel erg op de achtergrond, dus ik volgde weinig van het gesprek van J en het vrouwke.
Na een onbekende tijd (alles leek eeuwig te duren!) gingen richting de shoppa, want ik moest nog wat halen. Toen ik buiten stapte, was ik in één klap volledig nuchter leek het, maar dat was dus mentaal. Eenmaal in de shop begon het weer, aangezien ik merkte dat muziek mij erg beïnvloedde. Daar een joint gedraaid. Ik was gefascineerd over hoe ik mijn sigaret leegmaakte in het vloeitje, want ik had van die lange peuken. De joint werd daardoor veel dikker dan ik had verwacht, want had er ook nog een lag wiet overheen gegooid om te compenseren.
Eenmaal terug in het café kwamen we onze maten tegen die weg waren gegaan om iemand op te halen. Hier begint het gewoon vaag te worden. Ik zat aan de bar, leek ècht een typische kroeg die je in films ziet, alles leek ook een film. De muziek paste perfect bij de omgeving, de omgeving paste bij de omgeving, zelfs de mensen. Ik keek zelfs raar op van het feit dat er "ruige mannen met tattoos" aan het einde van de bar stonden, wat het plaatje helemaal "compleet maakte". En ik voelde me best vreemd aangezien ik gewoon aan de bar zat te spacen alsof er niks aan de hand was. We besloten een peukje te doen en ik was gefascineerd (ja, dat woord zal ik vaker gebruiken) door de rook die opsteeg naar het afzuig systeem. Ook vaag was het krulhaar van K, ik zei hele tijd tegen 'm dat 'ie trippy haar had.
Toen mn maten de poultafel in beslag namen verplaatsten we allemaal daarheen, en ookal waren we in dezelfde ruimte, het leek een andere omgeving, meer zo'n Amerikaans feestje, net zoals je ziet bij American Pie en dat soort films. Tsja, alles leek ook op een film toen.
De regels werden me uitgelegd en ik snapte er totaal geen reet van aangezien mijn concentratie vermogen mij in de steek liet. Dus ik besloot maar naar het spel te kijken. Veel van het spel volgde ik ook niet, want ik was meer onder de indruk van de glimmende ronde ballen en de bewegingen die ze maakten op de groene tafel. Het spel leek een eeuwigheid te duren en de laatste bal duurde al helemaal lang (iedereen behalve 1 persoon had toen drugs gebruikt, dus...). Ik besloot om 'm zelf erin te schieten en vroeg mn maat de cue. Wonder boven wonder schoot ik m er in 1 keer in, wat wel lachen was. D was me dankbaar omdat het zo lang duurde.
We waren later nog naar een ander café gegaan, maar dat was minder, want ik zat gewoon de hele tijd spacend voor me uit te staren in de rokersruimte met J en D en het kutte was dat ik mn muts niet op mocht, want die vond ik net zo fijn en mn haar zat voor geen meter.
Al met al is 2CB een vette ervaring, al had ik er toch meer van verwacht. Je denkt over alles wat je ziet na en ik vond het wel een klein beetje weghebben van truffels. Maar 15 mg is ook niet zoveel, dus volgende keer zal ik iets meer of iets anders nemen
![:wink:]()