Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'T is kerstavond, Truffel Mexicana

'T is kerstavond, Truffel Mexicana

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
Guess1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie: B. & ikzelf
Wat: Truffels a la mexico
Waar: Chill-auto op een parkeerplek op het woonboulevard.

Het is kerstavond, en wij wilden voor 2010 nog iets speciaals mee maken.
Omdat we al 2 keer eerder truffels hebben gedaan in het bos, is dit veruit de beste trip van allemaal.
Vorige keer waren er teveel stoorzenders, maar dat zou dit keer niet gebeuren.

We begonnen om 19.00 met inname, met daarbij veel sinasappelsap om weg te spoelen.
De smaak blijft me altijd de hele trip bij, dus had ook veel kauwgom ingeslagen.
We begonnen rustig af te wachten en staken een dikke joint op om eens lekker te kijken wat er allemaal zou komen. We hadden voor de mexicaanse truffels gekozen omdat dit meer hallucinaties zou opleveren en dat is waar we voor wilden gaan.
Jointjes leek in de eerste instantie niet slim, omdat je dan alleen nog maar vager wordt ervan en we hadden dat bij de 1e en 2e trip niet gedaan. Toch maar gedaan wat uiteindelijk beter was!
Na een uur begon ’t al wat vager te worden, kleuren werden feller en kreeg een heerlijk gevoel dat niet te omschrijven is. Ik zal het proberen:
Het gevoel leek op dronkenschap, xtc en joints, de ultieme chill-mode eigenlijk met daarbij heerlijke visuals. :hearteyes:
We stonden namelijk tegenover Kwantum en Beter Bed etc.
De auto leek de hele tijd te varen als een boot, en later zweefden we zelfs omhoog!
Het gevoel is niet te beschrijven, maar de auto van B. is erg ruim en het leek net of we in een café zaten zo gezellig dat het was.
Alles was donker in de auto, met prachtige kleuren van zijn radio en de bomen en lantaarnpalen die op de parkeerplek stonden.
Een zicht om nooit te vergeten. Het leek een beetje op tekeningen van de Fanta commercial.
Deze soort oranje maar ook roze zo werd het beeld. Alsof heel de wereld oranje was geworden met de hele slome langzame visuals van deze figuren.
Het was net een vakantieoord.
Wij luisteren altijd A State of Trance, en we hadden net nieuwe podcasts erop gezet voor de trip. De klanken en de breaks waren zo mooi, muziek was( Net als met mdma ) God.
Het is té moeilijk te beschrijven hoe je de muziek voelt, maar het klonk zo perfect dat niets het kon verstoren. Het gevoel dat je kreeg, was dat alles vloeibaar en 10 x trager gaat dan normaal. Als je iets at voelde je je eigen mond niet eens meer, drinken leek net alsof je niks naar binnen zat te zuipen. En dingen vastpakken kon wel, maar dat voelde je gewoonweg niet meer. Dat heeft nog hele grappige gesprekken opgeleverd haha.
Toen we de 2e podcast opstartte begon de muziek wat vager te worden, trippy maar ook heel dark. En vanaf toen begon ik eigenlijk een beetje meer in mezelf te gaan.
Ik vind dat je op truffels( Velen zeggen van niet ) erg goed en helder kan nadenken over dingen uit je eigen leven. En moest op een gegeven moment kotsen als een hond. :kots:
Het werd even teveel, veel te veel gedachtes en de auto bleek steeds meer omhoog te zweven waardoor ik even misselijk werd. Maar dat was na 5 min. verholpen, gewoon doorgaan en lekker nadenken dacht ik bij mezelf.
Heb je even geen zin om na te denken, dan volg je gewoon de muziek en die doet z’n werk altijd goed.
Echt een aanrader trouwens, ASOT luisteren. Goa etc. begrijp ik ook wel waarom dat wordt gedraaid onder het trippen, maar dit kan ook te heavy zijn en daarom kan je beter trance luisteren omdat je het dan allemaal kan volgen. Voor mij gevoel dan.
Dit vertelde ik ook aan B. , dat er geen betere muziek bestaat om lekker op te trippen.
Een vredig gevoel dat niet te beschrijven was, beter kon niet!
Het was inmiddels 2u. snachts, en we besloten toch maar naar huis te rijden om te slapen.
Toen we naar huis reden leek de auto nog steeds te zweven, het duurt echt ongelooflijk lang voordat truffels uitgewerkt zijn bij ons. We zijn daarna op bed gaan chillen, wat tv gekeken en ASOT geluisterd. Rond 6u. vielen we in slaap en de volgende ochtend was een hel.
Kerstochtend, half gaar en nog steeds niet bij zinnen.
Dat was dus ook de laatste keer dat ik vroeg ga opstaan na het trippen.

Volgende keer wil ik weer precies zo’n soort trip krijgen als die van nu.
Vredig, lekker trippend nadenkend en muziekvoelend in de auto van B.
Dé perfecte kerstavond is ons namelijk wel gelukt! :wave:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow wat een super trip in een gekke plek, een auto?! Toch nog knap dat je je daar vermaakt hebt. Maar ach, goeie muziek brengt vaak een hoop positiviteit met zich mee. Het reportje had wel wat gedetailleerder gemogen. Hoe beleefde je tripgenoot de trip?
t
the butcherLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo wil ik er ook een :)
G
Guess1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Klopt Soldiermoney muziek stuurt je trip toch meestal wel. Dus vervelen doe je niet:tongueout:.
Tripgenoot vond het ook geweldig, met hem doe ik die dingen meestal want hij vind meestal alles wel goed.
In een auto vind ik juist beter dan binnen op een kamer ofzo, puur omdat je dan ook warm zit, met (een hele brute) installatie voor muziek(must have) en een goed uitzicht.
Wanneer je thuis bent voel je je genoodzaakt om iets te gaan doen, maar in een auto wanneer je al genoeg prikkels krijgt vind je toch alles wel leuk!
Jij woont in oud gastel zie ik, ik woon in Rsd:wink:.
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#5
wow dit klinkt echt precies hetzelfde als mijneerste trip afgelopen donderdag!

heerlijk om dit te lezen en me even terug te wanen:)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat moet een geweldige trip zijn geweest, helaas zijn truffels niet altijd even sterk, maar ik weet precies waar je het over hebt en als ik dit lees krijg ik meteen weer zin om zalig hard te trippen :)
C
CallergrimLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wow, dat klonk inderdaad als een hele chille trip, ik ga vrijdag voor het eerst truffels gebruiken..
Maar ik kreeg mee dat de Atlantis truffels juist de meeste Visuals heeft, of is dit niet zo?
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee bij de smartshop werden mij ook de sclerotia mexicana A aangeraden ipv de atlantis.

hoe was het vrijdag? :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."