Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer LSD en reggae festival

1ste keer LSD en reggae festival

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Was het toevallig op reggae Geel? Trippen op een festival, mij niet gezien! Das gewoon je trip vergooien. Enkel op een Goa durf ik wel eens een half zegeltje of een halve portie paddo's te nemen gewoon voor de sfeer. Op een festival kan je er nu toch echt niets uithalen? Er valt niets te verkennen en heel de tijd naar muziek luisteren al trippend is nu toch ook niet 'dat'.
S
SterckxLid
01-01-2024, 00:00
#2
zo als de titel zegt,

we zijn met een groep van 8man naar festival vertrokken we zaten op de bus nog een 15min van camping we hadden in de Bus met zen alle op karton zitten sabbelen

ik nam in begin een halfje kwestie van eerste keer oke alles ging nog goed we kwamen aan ongeveer 20min gewandeld en eenmaal aangekomen aan de camping
moeste we de tent opzetten ik voelde de lsd beetje aankomen (was niet zeker)
tentje opgezet alles was klaar


ik en een vriend (die het deed voor de 2de keer) hadden dan nog een 1heel stukje karton ingenomen en alles ging goed tot de avond kwam (der tussen jointjes gesmoord) voelde ik het beginnen werken rond 10uur was het

er branden een light achter ons die stralen leken wel regen beetje later kwam er een andere kerel die we kenden die ons dan hele tijd aan het mindfucken was want we waren alle 8 samen aan het trippen we waren helemaal goed aant trippen

kzat op het wc en leek of de plafond naar benden smelten ik nam een hapje van een boterham en ik bleef hangen in men beet en de smaken dansende in men mond al bij al de nacht viel festival was goed bezig we gingen dus met zen alle naar het festival (duurde 20min wandelen) onderweg wandelde we met zen alle lekker rond en om de 5min stonde we ineens stil en stonden zo naar mekaar te kijken van "huh Wat doen wij hier??" we kwamen binnen in het festival zaten wat bij de muziek op de grond helemaal aant trippen op alles (ik had heel de tijd het gevoel dat ik moest braken maar dan toch niet doen want als ik wou was het weg) en maar heel de tijd met zen alle de kluts kwijt zijn we gingen later op de avond terug naar de tent iedereen ging wat slapen het werkte wat uit...

behalve bij mij ik kroop in men tent helemaal aant trippen van de kleuren kvond een zaklamp en deet hem aan en ineens werd ik er in opgezogen (xD) ik met men ogen dicht en wroelen en liggen uitendlijk kwam ik er trug uit dus ik keek naar die zaklamp (kzij tegen mezelf nu ga ik der echt nimeer in kijken hoor!) keek ik er juist in (lap weer weg) was weer weg in andere dimensie (xD)
ik was het trippen iets of wat beu dus ik kroop uit men tent paar mensen waren nog wakker en was zo aant uitwerken maar bij mij nog niet kheb tot 2dagen na die nacht nog patroontjes gezien inhebt begin was het nog wel fijn (had zo iets ik heb waar voor men geld) en uiteindelijk was het uitgewerkt na dagen goed gesmoord en chillen gingen we terug naar huis en voor je het wist

had ik terug men XTC en kwam de gewone weekends er aan

(:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Festivals zijn zoveel meer dan enkel muziek luisteren tho. Ik vind festivals nu net thé place to be om te trippen honestly
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Irezz zei:
Festivals zijn zoveel meer dan enkel muziek luisteren tho. Ik vind festivals nu net thé place to be om te trippen honestly
Klik om te vergroten...

Sja ieder zijn ding zeker... Ik vind een bos the place to be of minstens een heel kalme omgeving
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sterckx zei:
nog een 1heel stukje karton ingenomen
Klik om te vergroten...

Haha. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."