#1
cheiron zei:Hallo Allemaal,
Bij deze een 2ci report verzoekje
Ik lees op wikipedia dat 2ci ervaren wordt "as combining psychedelic or hallucinogenic effects typical of drugs such as LSD with the empathogenic or entactogenic effects of drugs such as MDMA (ecstasy)".
Nu lees ik op erowid wel enige ervaringen, maar die beschrijven vooral de psychedelische kant ervan. Hier op het forum is het me nog niet gelukt om goede, uitgebreide 2ci reports te vinden. (behalve dan het 2ci&lsd report, maar daar is het weer moeilijk om de 2ci eruit te filteren)
Ik heb zelf 2ci in mn bezit, en ben me aan het afvragen of het leuk zou zijn om dit te gebruiken in bijvoorbeeld een uitgaans-setting (zoals ik met MDMA leuk vind) of in een thuis-setting (zoals ik voor trippen beter vind). Het zou leuk zijn als mensen hier hun ervaringen met 2ci gedetailleerd zouden willen beschrijven.
Hoe verhoudt het zich tot MDMA? Moet ik me ook een love-feeling voorstellen, emotionele openheid, etc zoals ik bij een empathogeen verwacht? Ik begrijp dat de hallucinaties vrij goed stuurbaar zijn, weliswaar psychedelisch maar niet enorm overweldigend (dat is, op "normale" doseringen rond de 18-20 mg).
Een uitgebreid 2ci report heb ik zo niet voor je.
Ik kan je wel antwoord geven op enkele van je vragen waarbij je zoals bij alle drugs natuurlijk rekening moet houden dat het per gebruiker verschild hoe dingen ervaren worden.
gelukkig kan ik putten uit ervaringen niet alleen van mijzelf maar ook van enkele anderen.
2ci eigenschappen volgens persoonlijke waarneming:
. Je krijgt er energie van maar minder chemisch dan bij mdma (het lijkt meer een soort van natuurlijke energie en een geestelijke helderheid).
. Je omgeving krijgt meer kleur en over alles lijkt een soort van olieachtige blauwe film te liggen
. Je word er empathisch van dus het loving feeling zoals bij mdma maar dan wel een stuk minder sterk.
. In vergelijking met LSD 2c-e paddo's heeft het veel minder diepgang (dus psychedelisch niet echt trippen)
De geestelijke diepgang vind ik persoonlijk zo goed als volledig ontbreken.
dit is niet alleen mijn mening maar ook die van mijn vriendin en ook die van enkele anderen waar we gezamenlijk mee gebruikt hebben.
Zelfs bij 60mg heb ik geen diepgang mogen ervaren.
Wel is het zo dat sommige mensen daar anders over denken.
Zeer geschikt als partydrug.
niet alleen krijg je er energie van maar ook milde visuals dat samen met het feit dat het lekker lang werkt maakt het voor mij 1 van de beste partydrugs.
De dag erna ook nog een keer geen kater.
Wel verneem ik dat ik als ik ga bijslikken na zo'n 6 tot 8 uur ik soms hoofdpijn krijg.
maar aangezien ik dan toch al aan het slikken ben durf ik ook nog wel een ibru te nemen en daarmee is het probleem wel opgelost.
Tevens is het een relatief veilige druk waarbij een overdosis bijna niet te doen is en waarbij mensen welke zelfs enorme dosissen tot zich hebben genomen nog controle wisten te behouden en zonder kleerscheuren er vanaf kwamen.
ps.
We (vriendin en ik) waren toch al van plan om weer eens puur op de 2c-i te gaan. ik zal eens een poging doen er een report van te schrijven.
Het zal alleen niet dit weekend worden dus pas volgende week zaterdag.
Ik beloof niets maar zal mijn best doen.