Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report LSD

Live report LSD

55 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
spacelord zei:
Ben op men didgeridoo aan het spelen, waaw das is echt massiv :hearteyes: supervet om te doen als je tript.

En de laptop ernaast, fles fruitsap en achtergrondmuziek :wink: de playstation zegt me niet bepaald veel, wilde uit deze trip ook iets halen over mijzelf en dat wat eruit moest gesleurd worden, is gezegd en begrepen. Hoop dat ik morgen niet terug naar mijn luie-ik verval
Klik om te vergroten...

Ah, je zit boven ? :) Want dat is echt wel een chill, triphoekje. :sunglasses:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
vreemd,, een ballon lachgas in 4 keer :hearteyes: is duizend keer prettiger dan in 1 keer met die giga mindfuck waar mijn visuals mij klein te lijken willen krijgen
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jezus dat klinkt beroerd .... gelukkig dat het nu weer aan de betere hand is en dat de lsd trip zelf mooi was
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacelord zei:
vreemd,, een ballon lachgas in 4 keer :hearteyes: is duizend keer prettiger dan in 1 keer met die giga mindfuck waar mijn visuals mij klein te lijken willen krijgen
Klik om te vergroten...

Nu krijg ik er ook weer zin in lachgas... :(
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha helemaal gelezen alvorens ik in me nest kruip:tongueout: amuseer je daar nog effecten zullen al wat afnemen neem ik aan?:tongueout:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ga je nog wat bijnemen ? :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, ik wil voor ik nog eens echt door wil trippen, mijzelf confortabel voelen op het vlak van mijn studies. Deze trip heeft me aardig wat doen inzien.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blijven jouw studies dan altijd op de achtergrond aanwezig ? Ik denk daar niet aan op zo een moment.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik volledig wegspace niet, ik was het al even vergeten totdat ik je post nu lees :grin:

Maar dat van die studies knaagt wel aan me, aangezien dit jaar bepalend is.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacelord zei:
Als ik volledig wegspace niet, ik was het al even vergeten totdat ik je post nu lees :grin:

Maar dat van die studies knaagt wel aan me, aangezien dit jaar bepalend is.
Klik om te vergroten...

Ja, dat begrijp ik. Het is normaal dat dat soort gevoelens naar boven kunnen komen tijdens een trip.

Maar probeer het los te laten, geef je voor een volle 100 % en leef dag per dag.

Het heeft geen zin om je daar druk over te maken. :)

Trip gewoon lekker ! :wink:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zie het eerder als een goede aanstoot om eens in gang te schieten :P

Denk dat dit blijft terugkomen als ik trip totdat ik mijn verwachtingen voldoe.

Maar ik ga het loslaten nu ik weet wat ik wil :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
Ik zie het eerder als een goede aanstoot om eens in gang te schieten :P

Denk dat dit blijft terugkomen als ik trip totdat ik mijn verwachtingen voldoe.

Maar ik ga het loslaten nu ik weet wat ik wil :grin:
Klik om te vergroten...

Dat snap ik. Maar ik heb die aanstoot ook zonder te trippen, mijn allereerste trips hebben wel geholpen bij mijn keuze om te studeren.

Maar als ik nu trip ben ik daar echt niet mee bezig. Ik leef vandaag, morgen zien we wel weer verder. :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is de houding die bij mij iets moet veranderen :grin: door die leuze, stel ik alles uit.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacelord zei:
Dat is de houding die bij mij iets moet veranderen :grin: door die leuze, stel ik alles uit.
Klik om te vergroten...

Ik herken het maar al te goed. :sunglasses:

Ik probeer nu gewoon per dag te leven, elke dag wat voor school doen en dan zien we wel waar we uitkomen. :) Je weet niet wat er morgen gaat gebeuren.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben intussen wel geland, heb meer ketamine gebruikt als ik van plan was te doen zie ik nu :P en de voorraad slagroompatronen is ook drastisch ingeslonken..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thanks voor het delen van je tripreport speeeeeeesie!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacelord zei:
Ben intussen wel geland, heb meer ketamine gebruikt als ik van plan was te doen zie ik nu :P en de voorraad slagroompatronen is ook drastisch ingeslonken..
Klik om te vergroten...

Dat is toch normaal, wees blij dat het niet allemaal op is. :sunglasses:
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ontzettend leuk report,

dit maakt mij toch weer oh zo nieuwsgierig naar LSD

Succes met je studie :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik moet wel zeggen, paddestoelen blijven toch leuker :grin:

En ik heb me een koppijn gekregen, 30 capsules lachgas erdoor, dat was niet de bedoeling...

Hij is wel al minder erg dan gisteravond, toen ik in ben lag voelde het als een mokerhamer die om de 2 sec insloeg.

Ik had een degout ervan maar toch bleef ik het doen. Een volledige capsule in 1 keer durfde ik niet meer aan: op een gegeven moment hoorde ik het gescherp van messen en zwaarden. Leek iets mij aan te vallen en versteende ik en werd broos als glas. Daarna leek het of er zoveel druk op mijn ogen stond, dat deze elk moment konden ontploffen. Maar in plaats daarvan sloeg iets mijn glazen ik in duizend stukken. Dat was echt niet leuk..
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo hey. Dat laatste wat je schreef is wel heftig zeg.. :openmouth:

Hoe voel je je nu dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."