#1
Ja ik heb het ook vlot proberen te houden, hou zelf niet zo van lappen tekst waar geen einde aan komt25tolife zei:Kort maar krachtig reportje!
Inderdaad zal vast mensen nieuwsgierig maken, goed geschreven had langer mogen zijn las vlot door!
Sublimo zei:Trippert Q zei:Sorry dat had er eigelijk niet moeten staan, had even aan een vriend die toevallig de pc bezet hield gevraagd de post te plaatsen, sorry daarvoor![]()
Maar inderdaad, als het donker is zou ik liever niet in het bos rondlopen op de Lsd, bij ons was het niet echt het geval, we gingen naar huis voordat het donker werd.
Dat is niet erg. Ik ken iemand die zich nog zou vermaken met zo een setting.![]()
Alleen moet je voor zo een setting ervaren zijn, en een beetje gek.![]()
Hehe, misschien over een jaartje ofzo
Binnenkort zal ik nog wat tripreports maken als ik weer zin heb om iets te proberen!