Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen met truffels (eerste keer)

Trippen met truffels (eerste keer)

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
beirlaenlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat het allebei, van ik en A, onze eerste keer was dat we truffels gingen proberen hadden we alle voorzorgen, maar helaas..

De truffels waren 30 gram besteld van paddo smartshop.

ik en A hadden allebei niets gegeten al de hele dag niet. En we gingen gaan trippen. We zaten op het gemak in het park en hadden, omdat het de eerste keer was, elk 7,5 gram afgewogen en in fijne stukjes gesneden.
A kreeg deze vlotjes binnen maar ik moest er bijna van kotsen. Alleen met telkens een slok cola ging het goed om er op te kauwen, maar wel niet zo heel lang. Na uiteindelijk mijn portie binnengekregen te hebben besloten we op een bankje te gaan zitten en te wachten tot hij insloeg.

Na een uur voelde ik nog steeds niets en A ook niet. We dachten dus dat we mss best nog een joint konden opsteken. Na die joint voelden we ons gewoon stoned maar niets van die truffels te merken. Uiteindelijk hebben we niets gemerkt van de truffels, geen visuals, geen intensere kleuren, niets. En zijn we gewoon lekker stoned geweest van de wiet (hebben er dan nog 2 gerold)

Ik vond het wel erg jammer dat we alletwee niets voelden van de truffels, iemand een idee waarom? Het zouden normaal Atlantis truffels moeten zijn. Bovendien was onze enige drugservaring met wiet voor dat we die truffels probeerden.

MvgOmdat het allebei, van ik en A, onze eerste keer was dat we truffels gingen proberen hadden we alle voorzorgen, maar helaas..

De truffels waren 30 gram besteld van paddo smartshop.

ik en A hadden allebei niets gegeten al de hele dag niet. En we gingen gaan trippen. We zaten op het gemak in het park en hadden, omdat het de eerste keer was, elk 7,5 gram afgewogen en in fijne stukjes gesneden.
A kreeg deze vlotjes binnen maar ik moest er bijna van kotsen. Alleen met telkens een slok cola ging het goed om er op te kauwen, maar wel niet zo heel lang. Na uiteindelijk mijn portie binnengekregen te hebben besloten we op een bankje te gaan zitten en te wachten tot hij insloeg.

Na een uur voelde ik nog steeds niets en A ook niet. We dachten dus dat we mss best nog een joint konden opsteken. Na die joint voelden we ons gewoon stoned maar niets van die truffels te merken. Uiteindelijk hebben we niets gemerkt van de truffels, geen visuals, geen intensere kleuren, niets. En zijn we gewoon lekker stoned geweest van de wiet (hebben er dan nog 2 gerold)

Ik vond het wel erg jammer dat we alletwee niets voelden van de truffels, iemand een idee waarom? Het zouden normaal Atlantis truffels moeten zijn. Bovendien was onze enige drugservaring met wiet voor dat we die truffels probeerden.

Mvg
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#2
dit is wel ergvreemd eigenlijk is het wel een beetje onmogelijk je moet tog wel iets voelen ???
of julli hebben konijne keutels gegten of helemal niets :P van 7,5 g moet je echt wel iets van voelen.

30 g ? in 1 bakje ?


wel echt jammer voor julli :(
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom 30g kopen als je 15gram eet en 15gram bakjes verkopen?

Goed ik denk dat ik wel weet waarom het niet heeft gewerkt

- Bij truffels moet je zoveel mogelijk ineen keer in je mond proppen (zoals jij 7,5g op je hand in je mond in een keer)

- Als je braakneigingen hebt hou je ze gewoon 1mint stil in je mond tot er genoeg vocht is.\\

- Dan kauw je zolang tot het een klein papje is en dan slik je het ineens door en daarna een half glaasje water/ beste is kauwgom pakken (niet de smaakstoffen doorslikken)

-Probleem met drinken om het weg tekrijgen is dat mensen 1. het vaak in kleine hapjes doen.
Zo kan dus de stoffen niet door jou tong worden opgenomen want die stoffen worden door je tong en in je maag opgenomen. Als dan die drank+truffels in jou maag zitten dan is er teveel vocht in je maag waardoor de stoffen van de truffels niet goed onderscheiden kunnen worden en verwerkt. Het word dus niet bepaald opgenomen maar in kleine maatjes en bij truffels moet alles ineenkeer opgenomen worden voor de juiste effect.

Hopelijk helpt dit en ben benieuwd ja kan makkelijk 5dagen na het innemen van de truffels nog een keer doen en ik denk dat je het erg goed zal merken.

Koop anders Atlantis/Dragons dynamite en koop gewoon een bakje van 12g en doe ieder de helft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."