#1
Omdat het allebei, van ik en A, onze eerste keer was dat we truffels gingen proberen hadden we alle voorzorgen, maar helaas..
De truffels waren 30 gram besteld van paddo smartshop.
ik en A hadden allebei niets gegeten al de hele dag niet. En we gingen gaan trippen. We zaten op het gemak in het park en hadden, omdat het de eerste keer was, elk 7,5 gram afgewogen en in fijne stukjes gesneden.
A kreeg deze vlotjes binnen maar ik moest er bijna van kotsen. Alleen met telkens een slok cola ging het goed om er op te kauwen, maar wel niet zo heel lang. Na uiteindelijk mijn portie binnengekregen te hebben besloten we op een bankje te gaan zitten en te wachten tot hij insloeg.
Na een uur voelde ik nog steeds niets en A ook niet. We dachten dus dat we mss best nog een joint konden opsteken. Na die joint voelden we ons gewoon stoned maar niets van die truffels te merken. Uiteindelijk hebben we niets gemerkt van de truffels, geen visuals, geen intensere kleuren, niets. En zijn we gewoon lekker stoned geweest van de wiet (hebben er dan nog 2 gerold)
Ik vond het wel erg jammer dat we alletwee niets voelden van de truffels, iemand een idee waarom? Het zouden normaal Atlantis truffels moeten zijn. Bovendien was onze enige drugservaring met wiet voor dat we die truffels probeerden.
MvgOmdat het allebei, van ik en A, onze eerste keer was dat we truffels gingen proberen hadden we alle voorzorgen, maar helaas..
De truffels waren 30 gram besteld van paddo smartshop.
ik en A hadden allebei niets gegeten al de hele dag niet. En we gingen gaan trippen. We zaten op het gemak in het park en hadden, omdat het de eerste keer was, elk 7,5 gram afgewogen en in fijne stukjes gesneden.
A kreeg deze vlotjes binnen maar ik moest er bijna van kotsen. Alleen met telkens een slok cola ging het goed om er op te kauwen, maar wel niet zo heel lang. Na uiteindelijk mijn portie binnengekregen te hebben besloten we op een bankje te gaan zitten en te wachten tot hij insloeg.
Na een uur voelde ik nog steeds niets en A ook niet. We dachten dus dat we mss best nog een joint konden opsteken. Na die joint voelden we ons gewoon stoned maar niets van die truffels te merken. Uiteindelijk hebben we niets gemerkt van de truffels, geen visuals, geen intensere kleuren, niets. En zijn we gewoon lekker stoned geweest van de wiet (hebben er dan nog 2 gerold)
Ik vond het wel erg jammer dat we alletwee niets voelden van de truffels, iemand een idee waarom? Het zouden normaal Atlantis truffels moeten zijn. Bovendien was onze enige drugservaring met wiet voor dat we die truffels probeerden.
Mvg
De truffels waren 30 gram besteld van paddo smartshop.
ik en A hadden allebei niets gegeten al de hele dag niet. En we gingen gaan trippen. We zaten op het gemak in het park en hadden, omdat het de eerste keer was, elk 7,5 gram afgewogen en in fijne stukjes gesneden.
A kreeg deze vlotjes binnen maar ik moest er bijna van kotsen. Alleen met telkens een slok cola ging het goed om er op te kauwen, maar wel niet zo heel lang. Na uiteindelijk mijn portie binnengekregen te hebben besloten we op een bankje te gaan zitten en te wachten tot hij insloeg.
Na een uur voelde ik nog steeds niets en A ook niet. We dachten dus dat we mss best nog een joint konden opsteken. Na die joint voelden we ons gewoon stoned maar niets van die truffels te merken. Uiteindelijk hebben we niets gemerkt van de truffels, geen visuals, geen intensere kleuren, niets. En zijn we gewoon lekker stoned geweest van de wiet (hebben er dan nog 2 gerold)
Ik vond het wel erg jammer dat we alletwee niets voelden van de truffels, iemand een idee waarom? Het zouden normaal Atlantis truffels moeten zijn. Bovendien was onze enige drugservaring met wiet voor dat we die truffels probeerden.
MvgOmdat het allebei, van ik en A, onze eerste keer was dat we truffels gingen proberen hadden we alle voorzorgen, maar helaas..
De truffels waren 30 gram besteld van paddo smartshop.
ik en A hadden allebei niets gegeten al de hele dag niet. En we gingen gaan trippen. We zaten op het gemak in het park en hadden, omdat het de eerste keer was, elk 7,5 gram afgewogen en in fijne stukjes gesneden.
A kreeg deze vlotjes binnen maar ik moest er bijna van kotsen. Alleen met telkens een slok cola ging het goed om er op te kauwen, maar wel niet zo heel lang. Na uiteindelijk mijn portie binnengekregen te hebben besloten we op een bankje te gaan zitten en te wachten tot hij insloeg.
Na een uur voelde ik nog steeds niets en A ook niet. We dachten dus dat we mss best nog een joint konden opsteken. Na die joint voelden we ons gewoon stoned maar niets van die truffels te merken. Uiteindelijk hebben we niets gemerkt van de truffels, geen visuals, geen intensere kleuren, niets. En zijn we gewoon lekker stoned geweest van de wiet (hebben er dan nog 2 gerold)
Ik vond het wel erg jammer dat we alletwee niets voelden van de truffels, iemand een idee waarom? Het zouden normaal Atlantis truffels moeten zijn. Bovendien was onze enige drugservaring met wiet voor dat we die truffels probeerden.
Mvg