#1
ik was al langer aan het plannen om lsa uit te proberen, had al eens mexican paddo's gedaan en 7x salvia ik dacht het is tijd om nog eens iets verder te gaan. ik kocht de zaadjes (2x 6stuks) in de smartshop en maakte alles thuis klaar toen mijn ouders op weekend waren.
Voorbereiding: ik had al zo goed als alles over lsa gelezen wat er maar op het internet stond dus ik was al redelijk gerust hoe alles in zijn werk ging gaan. eerst met een mes de schillen rond de zaadjes uit gedaan en daarna in hele kleine stukjes snijden (wat redelijk moeilijk ging). dan de stukjes in een zakje doen en deze plat slaan met de hamer. 300ml rode wijn opwarmen tot het net niet kookt. het poeder erin en alles van het vuur zetten en wachten tot het afgekoeld is, dit dan nog 24u laten staan.
Set & Setting: ik was bij een paar kameraden wat wiet gaan roken (rond de 6 jointen) en om 11 uur was ik terug thuis, mijn kameraad W. bleef bij mij slapen omdat die de volgende dag met mij mee naar school ging. we hebben het glas uitgedronken en rond 23u15 is het wachten begonnen.
Werking: na een uur niets te voelen dachten we dat het niets ging worden. we waren redelijk moe dus besloten maar te gaan slapen tegen 00u30. ik legde mij neer en concentreerde mij op mijn lichaam. ik voelde dat mijn ademhaling zwaarder was dan normaal en mijn hartslag leek feller. W. was snel aan het slapen terwijl ik ineens klaarwakker was. ik stond op ging even kijken op de wc naar mijn ogen, en zag dat ze wijd stonden, het begon dus te werken. ik ging nog even aan de keukentafel zitten, nog even in de zetel liggen, nog even in bed. ik kon maar niet in slaap geraken. ineens werd W. wakker en vroeg naar de emmer die ik had klaar gezet, hij begon te kotsen tot er niets meer in zijn maag zat terwijl ik alles eraan deed om het binnen te houden. het was een heel raar gevoel, ik voelde precies een druk op mijn hele lichaam, ik voelde me duizelig, misselijk, en wanneer ik mijn ogen dicht deed zag ik wel wat bewegende vormpjes en kleuren maar dit was niet wat ik ervan verwachte. het werd echt erg, willen slapen maar toch klaarwakker zijn en dan de hele tijd die druk, die duizeligheid, die misselijkheid, precies alsof mijn lichaam niet meer mijn vertrouwde lichaam was. W. was al opnieuw aan het slapen en ik ben wakker gebleven tot 06u15 toen voelde ik ineens dat het zo goed als uitgewerkt was en dat ik eindelijk kon gaan slapen en dat deed ik dan maar.
Besluit: het kan aan de wiet gelegen hebben en aan de vermoeidheid maar voor mij nooit meer LSA, het was echt gewoon te erg, te veel slechte gevoelens en geen enkele goede ervaring, zelfs niet voor 2 min. ik snap niet dat iemand dit regelmatig zou kunnen doen.
Voorbereiding: ik had al zo goed als alles over lsa gelezen wat er maar op het internet stond dus ik was al redelijk gerust hoe alles in zijn werk ging gaan. eerst met een mes de schillen rond de zaadjes uit gedaan en daarna in hele kleine stukjes snijden (wat redelijk moeilijk ging). dan de stukjes in een zakje doen en deze plat slaan met de hamer. 300ml rode wijn opwarmen tot het net niet kookt. het poeder erin en alles van het vuur zetten en wachten tot het afgekoeld is, dit dan nog 24u laten staan.
Set & Setting: ik was bij een paar kameraden wat wiet gaan roken (rond de 6 jointen) en om 11 uur was ik terug thuis, mijn kameraad W. bleef bij mij slapen omdat die de volgende dag met mij mee naar school ging. we hebben het glas uitgedronken en rond 23u15 is het wachten begonnen.
Werking: na een uur niets te voelen dachten we dat het niets ging worden. we waren redelijk moe dus besloten maar te gaan slapen tegen 00u30. ik legde mij neer en concentreerde mij op mijn lichaam. ik voelde dat mijn ademhaling zwaarder was dan normaal en mijn hartslag leek feller. W. was snel aan het slapen terwijl ik ineens klaarwakker was. ik stond op ging even kijken op de wc naar mijn ogen, en zag dat ze wijd stonden, het begon dus te werken. ik ging nog even aan de keukentafel zitten, nog even in de zetel liggen, nog even in bed. ik kon maar niet in slaap geraken. ineens werd W. wakker en vroeg naar de emmer die ik had klaar gezet, hij begon te kotsen tot er niets meer in zijn maag zat terwijl ik alles eraan deed om het binnen te houden. het was een heel raar gevoel, ik voelde precies een druk op mijn hele lichaam, ik voelde me duizelig, misselijk, en wanneer ik mijn ogen dicht deed zag ik wel wat bewegende vormpjes en kleuren maar dit was niet wat ik ervan verwachte. het werd echt erg, willen slapen maar toch klaarwakker zijn en dan de hele tijd die druk, die duizeligheid, die misselijkheid, precies alsof mijn lichaam niet meer mijn vertrouwde lichaam was. W. was al opnieuw aan het slapen en ik ben wakker gebleven tot 06u15 toen voelde ik ineens dat het zo goed als uitgewerkt was en dat ik eindelijk kon gaan slapen en dat deed ik dan maar.
Besluit: het kan aan de wiet gelegen hebben en aan de vermoeidheid maar voor mij nooit meer LSA, het was echt gewoon te erg, te veel slechte gevoelens en geen enkele goede ervaring, zelfs niet voor 2 min. ik snap niet dat iemand dit regelmatig zou kunnen doen.