Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA: baby hawaii woodrose

LSA: baby hawaii woodrose

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
salviazqikLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik was al langer aan het plannen om lsa uit te proberen, had al eens mexican paddo's gedaan en 7x salvia ik dacht het is tijd om nog eens iets verder te gaan. ik kocht de zaadjes (2x 6stuks) in de smartshop en maakte alles thuis klaar toen mijn ouders op weekend waren.

Voorbereiding: ik had al zo goed als alles over lsa gelezen wat er maar op het internet stond dus ik was al redelijk gerust hoe alles in zijn werk ging gaan. eerst met een mes de schillen rond de zaadjes uit gedaan en daarna in hele kleine stukjes snijden (wat redelijk moeilijk ging). dan de stukjes in een zakje doen en deze plat slaan met de hamer. 300ml rode wijn opwarmen tot het net niet kookt. het poeder erin en alles van het vuur zetten en wachten tot het afgekoeld is, dit dan nog 24u laten staan.

Set & Setting: ik was bij een paar kameraden wat wiet gaan roken (rond de 6 jointen) en om 11 uur was ik terug thuis, mijn kameraad W. bleef bij mij slapen omdat die de volgende dag met mij mee naar school ging. we hebben het glas uitgedronken en rond 23u15 is het wachten begonnen.

Werking: na een uur niets te voelen dachten we dat het niets ging worden. we waren redelijk moe dus besloten maar te gaan slapen tegen 00u30. ik legde mij neer en concentreerde mij op mijn lichaam. ik voelde dat mijn ademhaling zwaarder was dan normaal en mijn hartslag leek feller. W. was snel aan het slapen terwijl ik ineens klaarwakker was. ik stond op ging even kijken op de wc naar mijn ogen, en zag dat ze wijd stonden, het begon dus te werken. ik ging nog even aan de keukentafel zitten, nog even in de zetel liggen, nog even in bed. ik kon maar niet in slaap geraken. ineens werd W. wakker en vroeg naar de emmer die ik had klaar gezet, hij begon te kotsen tot er niets meer in zijn maag zat terwijl ik alles eraan deed om het binnen te houden. het was een heel raar gevoel, ik voelde precies een druk op mijn hele lichaam, ik voelde me duizelig, misselijk, en wanneer ik mijn ogen dicht deed zag ik wel wat bewegende vormpjes en kleuren maar dit was niet wat ik ervan verwachte. het werd echt erg, willen slapen maar toch klaarwakker zijn en dan de hele tijd die druk, die duizeligheid, die misselijkheid, precies alsof mijn lichaam niet meer mijn vertrouwde lichaam was. W. was al opnieuw aan het slapen en ik ben wakker gebleven tot 06u15 toen voelde ik ineens dat het zo goed als uitgewerkt was en dat ik eindelijk kon gaan slapen en dat deed ik dan maar.

Besluit: het kan aan de wiet gelegen hebben en aan de vermoeidheid maar voor mij nooit meer LSA, het was echt gewoon te erg, te veel slechte gevoelens en geen enkele goede ervaring, zelfs niet voor 2 min. ik snap niet dat iemand dit regelmatig zou kunnen doen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk zovaak zie je een LSA report ook niet meer :)
Jammer dat het niet bepaald was hoe je het hoopte. Niet geschoten altijd mis, weet je ook weer dat dit niets voor jou is toch? :P
Peace!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb even hard getript van die zaadjes als op lsd (7zaadjes gecrucht en late weken in heet water ),als je inbegin misselijk word moet je pure wiet roken uit een bong (zeker geen joint, daar word je nog misselijker van), en haal de velletjes van de zaadjes. pure wiet doet alle misselijkheid instant verdwijnen , wiet is een leuke combo met lsa en de wiet krijgt een trippender effect onder lsa , op de piek van de trip is lachgas ook een supercombo.het verterkt je trip enorm ff
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik had ze gewoon heel in mijn mond gestopt en dan goed kauwen en de resten uitspugen. ik ben nog nooit gehoord van heel die voorbereidingen
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cosmic Controler zei:
ik had ze gewoon heel in mijn mond gestopt en dan goed kauwen en de resten uitspugen. ik ben nog nooit gehoord van heel die voorbereidingen
Klik om te vergroten...

HAHAHAH!

dat had ik de eerste keer ook toen ik LSA wou experimenteren,
Ik had gewoon 6 zaadjes gekocht in mijn mond gedaan 5mintjes kauwen en doorslikken met half glaasje water :P

Schijnbaar moest je nog iets pellen en ik weet niet wat.

Maar hoe dan ook toch nog keer goed gedaan maar niet wat ik verwachte,
Ga liever met LSD experimenteren.
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik had ze wel niet doorgeslikt. ik wist dat je er dan ziek van werd
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gare shit...

Ik liep laatst een smartshop binnen in Utrecht maar ik had net in die week twee keer zelf gekweekte en gedroogde mexicaanse paddos gevroten, dus ik kon geen truffels halen, dat had niet zo veel zin. Ik heb een keer 3 keer in een week paddo´s gegeten, en bij de derde was het niet bad maar ook niet chill. Ik zag wel mooiere kleuren maar was er veel minder verbaasd over (tripte niet), totaal geen euforie. Meer zo´n gevoel van, "tja, dit wilde ik dus weer en het komt maar niet."

Dus ik sta in die smartshop en maak een praatje met de verkoper, er is niemand op dat moment. Ik vraag een beetje wat hij zelf zoal gebruikt om een indruk te krijgen van zijn gevoel met drugs in combinatie met zijn latere advies over mijn aankoop. en ik vraag hem: "Wat is nou echt je leukste spul waar je lekker op kan gaan wat je verkoopt, náást Truffels en dus psilocybine?"

Hij zei direct "LSA"

Hij gaf aan zelf veel voorkeur voor psilocybine, ketamine maar ook LSD, MDMA, de 2C groep, eigenlijk het meeste had hij wel een keer gebruikt. Omdat ik, hebberig zijnde in die smartshop met zoveel leuke space dingetjes, toch iets wilde kopen heb ik nu een zakje met 6 zaden. Had al een bijgevoel toen ik het kocht want ik heb natuurlijk tientallen posts hier gelezen over LSA zaden, en het zakje ligt nu al een paar weken bij mijn verdere collectie drugs :grin:

Ik weet niet of ik het ga nemen, veel dingen die ik heb gelezen, en ook dit aanstekelijke report weer houden me tegen. Maar ergens denk ik ook dat het gebruik en de setting wellicht gevoeliger licht bij deze drug, daar ik ook best mooie trip reports heb gelezen, en gehoord. Wellicht is het ook een zwaarder middel als je niet gewend bent aan THC of dat echt zelden gebruikt.

Wellicht moet je het in de ochtend, op een lege maag innemen en dan de setting veranderen, bijvoorbeeld gaan wandelen in de ochtend. Wellicht voel je dan wél dat je daadwerkelijk door de LSA in andere sferen komt.

Blijft interessant :)
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
veel wandelen zal er niet inzitten wanneer je een goede lsa trip hebt. :grin:
Klik om te vergroten...


:grin:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
veel wandelen zal er niet inzitten wanneer je een goede lsa trip hebt. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."