Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseen trip die is blijven hangen

een trip die is blijven hangen

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
ok dit is een trip van een paar jaar geleden, maar ik vind dat het tijd is dat ik hem met jullie deel ( wat ik mij er nog van herriner).

wie: ik en M (beste vriend)
waar: in het appartement van mijn moeder ( in de stad)

toen ik deze trip door ging was ik ong 16 jaar denk ik (wat achteraf gezien mss toch een redelijk jonge leeftij is om te trippen maar ok :) )
de dag dat alles ging gebeuren was mijn moeder naar een concert van celine dion dus wij zagen onze kans om eens lekker het beest uit te hangen. Rond 9uu hebben we het zegeltje in onze mond gestoken. de smaak ervan was toen voor mij nog al raar maar ok ondertussen weet ik wel wat dingen waar lsd nix bij is.
maar ok ondertussen dat we aan het wachten waren tot onze kleine wonders gingen werken hadden we een film opgezet ik geloof dat dat blow was. natuurlijk konden we deze film niet zien zonder zelf wat te roken.
Het duurde redlijk lang voordat mijn trip ging werken pas na 1u 30 kwamen de eerste tekenen mijn beeld werd van wazig naar helder en ik voelde me ook zo raar ( een gevoel wat ik niet kan uitleggen) toen onze film afgelopen was had M een muziek programma opgezet waar goede muziek op was maar vooral een clipje met veel kleurtjes en dansende lijntjes na het mooie clipje was het of je even trug uit een andere wereld trug kwam en zapten we maar wat toen we op het blauwe test beeld uitkwamen was dit zo speciaal het licht leek wel uit de tv te komen we hebben er zeker een uur naar zitten kijken, nadat we dat beu waren besloten we maar wat te gaan wandelen,toen we pas buiten kwamen viel onze aandacht al onmiddelijk op het doorgangetje aan de andere kant van de straat waar zoveel licht aan het einde scheen toen we erdoor liepen was het alsof we in een andere wereld uitkwamen het was zo mooi maar we moesten de rest van de wereld gaan bewonderen dus zijn we verder gegaan. de winkel straat leek zo mooi met alle reclame borden waar het licht zo mooi op scheen, we beslote even te gaan zitten om alles eens te bewonderen dus gingen we maar zitten waar we stonden ( op de stoep in het midden van de stad).
M besloot wat sigaretten te rollen voor als we zin kregen in een sigaretje maar hij was er zo helemaal in dat hij gewoon de sigaretten rolde en ze weg smeet dus vond ik er niets anders op dan ze allemaal in mijn mond te steken. nadat dit allemaal gebeurt was besloten we maar terug naar huis te gaan ( er kwam juist een groep mensen aan en dat was te eng )

sorry van de wandeling terug naar huis herriner ik me niets meer behalve dat we met honden poep zakjes gesmeten hebben.

wat ik mij dan terug herriner is dat toen we terug thuis kwamen de hele trip was omgeslagen voor mij ik had plots beseft dat mij moeder die avond terug naar huis moest komen ik had haar een bericht gestuurd wat ik dacht dat helemaal vol fouten stond maar blijkbaar had ze het toch begrepen want ze stuurde dat ze nog lang niet thuis was maar dat kon me niet gerust stellen daarop kwam nog dat M zijn neus aan het snuiten was en toen hij zijn zakdoek open deed hing deze vol bloed, ik wou het niet geloven ik riep bijna dit kan niet, dit kan niet wij zijn da aan het trippen. M besloot de matras van het bed te halen en ze op de grond te zetten dat was beter voor ons zei hij ( ik weet nog steeds niet waarom) hij besloot ook een leuk filmpje op te zetten om mij wat op andere gedachten te brengen. maar mijn tv was tijdelijk uit gebruik dus moesten we het kleine dvd spelertje voor in de auto nemen dit was nog nieuw en toen we de film opzetten wou dit niet gaan dus ik begon mijn geduld al wat te verliezen ik zat al niet lekker in mijn vel :angry: toen M perongeluk een kaartje van het lezertje wat te wild aftrok kwam natuurlijk de halve inhoud aan het kleine gaatje kijken toen was het helemaal gedaan voor mij. ik was zo verward dat ik zei dat ik ging slapen en ik pakte een deken en ging er helemaal onderliggen nat in het zweet natuurlijk kon ik niet slapen maar dat beetje liggen had me echt wel deugd gedaan.
na het liggen ben ik maar terug recht gaan zitten en heb ik een paar keer van M zijn jointje getrokken. even later hoorden we mijn moeder de voordeur opendoen en probeerde we zo stil mogelijk te zijn nadat we haar hoorde gaan slapen was mijn angst helemaal over. en voelde ik me terug helemaal top en hebben we nog wat op de film zitten kijken na de film gedaan was moesten we ongeloofelijk lachen en omdat we nog niet konden slapen zijn we nog wat naar buiten gegaan het was ondertussen al terug licht buiten en de zon scheen mooi . maar toen we een tijdje buiten waren begonnen we ons slecht te voelen een gevoel wat ik namelijk afkick noem ik denk dat iedereen daar wel wat last van heeft dus eenmaal M terug naar zijn huis was heb ik wat in de zetel gelegen en zo in slaap gevallen.

zo dit was toen een van mijn eerste trips maar tot nu toch nog altijd een trip die in het hoofd is blijven hangen . :hearteyes:

ps: de bloed neus van M was dus niet getrip maar was echt weet iemand hoe dit kan ?

grtzz :wave:
R
RuskiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruik meer punten en comma's, het is echt moeilijk om je trip te lezen :P

Ruski~
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ruski zei:
Gebruik meer punten en comma's, het is echt moeilijk om je trip te lezen :P

Ruski~
Klik om te vergroten...
srry ben ni zo goed met leestekens :)

grtzz
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
lsdlicious zei:
Ruski zei:
Gebruik meer punten en comma's, het is echt moeilijk om je trip te lezen :P

Ruski~
Klik om te vergroten...
srry ben ni zo goed met leestekens :)

grtzz
Klik om te vergroten...

Al doende leert men altijd. Even voorgezeten en inderdaad klinkt als een trip die je even onthouden! Kan je zo ook niet gelijk antwoorden op de hoofdpijn vraag. Klinkt als een goede speciale ervaring :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."