Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZopiclon 15mg (live)

Zopiclon 15mg (live)

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sorry dit gaat boven mijn petje, snap niks van :stoned:
h
henk109Lid
01-01-2024, 00:00
#2
10 Minuutjes geleden genomen. Gisteren eerst 7,5mg en vanwege geen effect nog eens 7,5. Vervolgens na een kwartiertje naar bed gegaan, 2x wakker geworden en de dag erna (vandaag) erg brak geweest. Kijken wat die dosering in 1 keer met me doet.. Geen bericht is "goed" bericht :wink:
h
henk109Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Is overigens i.c.m. 15mg Mirtazapine. Zat al een tijdje op 30mg maar sinds gister aan het afbouwen: 2 dagen 15mg en dan (morgen) i.p.v. Mirtazapine, Seroquel 25mg..
h
henk109Lid
01-01-2024, 00:00
#4
En (om het report zo gedetailleerd mogelijk te houden) 1,66L bier op. Nog ff sjekkie roken en biertje doen dus: 2L bier, 15mg Zopiclon en 15mg Mirtazapine.

De kopersmaak van vanochtend/middag komt weer naar boven.. 20 minuten geleden na inname.
h
henk109Lid
01-01-2024, 00:00
#5
15mg erbij.
h
henk109Lid
01-01-2024, 00:00
#6
sinslord zei:
Sorry dit gaat boven mijn petje, snap niks van :stoned:
Klik om te vergroten...


wat is het precies dat je niet snapt?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aan het afbouwen van mirtazapine en zopiclon en alchohol, denk dat ik er moe van worden zou :)
Veel plezier, visuals zullen er niet zijn denk ik, maar euforisch gevoel wie weet, zelf geen ervaring mee. Ben benieuwd of je het leuk/fijn vond :wink:
Peace!
h
henk109Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sta nog steeds rustig te snacken waar me ouders bij zijn. De zopiclon doet me kennelijk niet zoveel.. Daarom nog maar 40mg Temazepam genomen.
h
henk109Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu maar eens naar bed. Hopen dat de Seroquel wel wat doet morgen.
h
henk109Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tussen honderden mensen lig ik langs een spoorweg en word ik door een agente gesommeerd niet met me hoofd OP het spoort te gaan liggen. "Awh I just wanna lie here man..". Ik kruip een stukje naar achter en ga daar liggen. Op dat moment word ik wakker omdat ik in me bed ook een stukje naar achter kroop. 07:00 op de wekker.

Ben er maar uit gebleven aangezien ik vaak erg gaar word als ik uit mezelf zo vroeg wakker word en dan toch weer probeer te slapen om vervolgens 3 uur lang weer wakker worden, weer slapen, weer wakker worden etc. etc.

Dus ja, conclusie... Ik denk dat als ik gewoon was gaan liggen, ik misschien wel zonder die Temazepam in slaap gevallen was maar dat idee had ik op het moment zelf niet. Weet overigens na het broodje kroket niks meer. Maar ik kan hier terug zien dat ik dat rond 00:20 aan het doen was en dat ik om 00:45 naar bed ben gegaan en me kleren lagen netjes op de stoel waar ik ze altijd neerleg dus ik heb geen rare dingen lopen doen. Na die kroket herinner ik me trouwens nog wel dat me ouders me vroegen om de frituurpan buiten af te laten koelen maar dat ik ze een beetje mompelend vertelde dat het niet zo'n goed idee was om mij dat te laten doen.

Het zal toch de combinatie Zopiclon en Temazepam geweest moeten zijn die me echt naar bed heeft geschopt. Dus over de Zopiclon als slaapmiddel ben ik niet tevreden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."