Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoole trip overdag Paddos + Truffels + Wiet + Salvia

Coole trip overdag Paddos + Truffels + Wiet + Salvia

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vind het altijd leuk te lezen de ervaring/reis die gemaakt is!
Zelf nog nooit deze combi genomen maar klinkt goed zo :wink:
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar: Thuis
Wanneer: van ogv half 4 tot 8
Wat: Beetje dragons dynamite + 2,4 Gr gedroogde Ecuador, in de thee met passiebloem en veel citroensap erbij. Na 3 uur trippen heb ik er nog wat salvia bij gerookt
Wiet: Ja behoorlijk veel
Salvia: 5x extract

Omdat ik de laatste tijd maar van die halve trips kreeg dacht ik van laat ik es een flikke hoop paddos en truffels in de tree flikkeren met passie bloem en citroen sap erbij. Ik heb eerst water een beetje warm gemaakt (niet kokend) en daarna de paddos en truffels erin gegooid en het vuur op klein gezet. Daarna met een blender heel de zooi klein gemaakt en wat citroen sap erin gegooid.

10 min later dacht ik hmm, laat ik er ook es passiebloem erbij gooien, onder het motto van oh why not :grin: . Na een half uurtje borrelen heb ik er een zakje thee bij gedaan en daarna de the gefilterd en op gedronken. Hij was niet echt super lekker fso en vooral de laatste slokjes vielen erg zwaar. :(

Naar mijn mening was mijn mindset ook wat beter dan de vorige keren. Ik was de vorige keer heletijd bezig of ik wel tripte of niet en dat verneukte me hele trip. Ik nu zoiets van schijt, als ik trip is het mooi meegenomen als het niet zo is geniet is straks nog lekker van me wiet.
Na een half uurtje begon ik me lichtelijk iets anders te voelen en heb toen besloten om een lekker wat white widow in me pijpje te frotten. :grin: De wiet sloeg meteen al als een bom in! Of was dat nou de paddo :P Either way, het effect was echt de shit. Vooral toen ik dubstep erbij aan had. :stoned: :smoke:

Ik moet even goed denken wat er allemaal is gebeurt want het meeste kan ik niet meer zo goed terug halen. Ik ben daarna naar buiten gegaan, lekker in het zonnetje shaduwen leken duidelijker en alle kleuren leken een beetje op verfachtig. Soms werden de kleuren zelfs minder interns en kreeg je een beetje een zwart wit effect, dat was wel cool. Ik voelde me door de combinatie echt lichamelijk fucking lekker. :stoned: :smoke: En ik liep met focking dikke smile :grin: door de straat en het natuur gebied. Ook als mensen voorbij kwamen kon ik me lach niet inhouden.

Toen ben ik weer effe naar huis gegaan en ben tv gaan kijken. Toen gebeurde er iets heel raars ik keek zon scene met een close up van een bedenkelijk vrouwen gezicht, en op een gegeven moment leek het net of ik voor haar stond in de scene en dat zij ook merkte in de scene dat ik aanwezig was. Dus met andere woorden zij merkt in het verleden toen die scene was opgenomen dat ik er nu tijdens het kijken bij haar fysiek erbij was :openmouth: . Dat was echt so Fucking vaag gek :tearsofjoy: maar wel super vet!

Daarna weer naar buiten en toen begon het wat donkerder te worden. Uit alle lichtjes kwamen lichtstralen uit in RGB kleuren (wat ik heel vaak heb als visual) ik duurde het daarna aan om de AH XL binnen te stappen omdat ik nog eten moest kopen. Ik kon me lach bijna niet inhouden met al die mensen en ik wist me maar moeilijk een houding te geven. Het zag er binnen wel apart uit net of er een soort glas achtig iets voor me ogen was. :)

Daarna thuis dacht ik van joh, ik pak er nog even salvia 5x extract bij. Dit maakte tijdelijk het effect nog heviger. Letters gingen achterste voren staan op msn. Op een gegeven moment leken die letters net die aftiteling van star wars super vet :P. Ik had ook het idee dat als ik ergens anders naar kijk, dat een hele andere wereld is. Dus als je naar het beeldscherm kijkt is dat een wereld, maar als je naar buiten kijkt is dat weer een heel andere wereld. :openmouth: Ik had sowieso het idee dat het leven wat ik had een dimensie is van een miljard andere dimensies, sterker nog oneindig veel dimensies. Als je daar aan begint te denken is dat toch een behoorlijke mind fuck.

Om het al was het best een heftige (niet de heftigste) en fijne trip . IK hoop dat jullie beetje genoten hebben van me report :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."